Ik voel me erg verdrietig dat het weer niet is gelukt, de wens is groot en vorige twee keer duurde het 11 rondes (waarvan 1 een ma werd), het levert zoveel spanning en stress op elke maand… Maar we gaan maar gewoon weer door!
Is ook super verdrietig, de klap wordt niet zachter..sterkte..even wat verwen momentjes inlassen voor jezelf en lekker drankje en hapje..dat verdien je. Knuffel
Thanks! Ik heb gerookte zalm gehaald, ga morgen lekker vers broodje met veel zalm eten! En verder alles waar ik maar zin in heb
Dames ik ben echt stom geweest...net getest, was niet echt donkere of geconcentreerde urine...maar ik.zie iets...zou dat indroog zijn..foto op 5 minuten gemaakt en test weggegooid maar vraag me toch af of dit het begin kan zijn of gewoon een indrogen...
♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡ 1 juli () 2 juli (2) Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 3 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 4 4 juli (2) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Beppiejapie - 43 jaar - 1ste kindje - ronde 2 5 juli (0) 6 juli (5) Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 31 (Ronde 16 na BBZ) 1e ronde na laparoscopie. Esmee3394 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1) SarinaS - 35 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 1 na mk) 7 juli (1) Kimb911007 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 8 juli (2) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 OI gonal f + ovitrelle Huttendijk - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 9 juli (0) 10 juli (3) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lentebloesem - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 juli (0) 12 juli (3) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 14(?) 13 juli (3) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 na miskraam Mickey90 - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 6 na vmk 14 juli (3) Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (MA in ronde 4) via IUI LaCrouss - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ICSI 3) 15 juli (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: (24) Wachten op eisprong: (6) Wachtbankje: (17) Zwanger: (2) Ongesteld: (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Nouja als je nu zwanger bent heb je in september ook een baby in je buik toch. En dan is het al 12 weken en kan het aan iedereen verteld worden dusss je dochter heeft een punt
Ik zie helaas ook niks hier op Maar is nog vroeg en welke test heb je gebruikt? Zijn dus niet allemaal even geweldig.
Ik heb ook geen idee wanneer mijn eisprong nu uiteindelijk geweest is. Had vorige week een zogoed als positieve test, dacht ik, die van de dag erna was een beetje mislukt (denk dat het een kapotte was) en de dag daarna leek de streep iets nog iets donkerder. Was wel al redelijk laat maar ja... Dus ga gewoon mijn menstruatie afwachten. Hopelijk komt die niet natuurlijk maar waarschijnlijk wel. Normaal zou NOD 13 juli zijn, maar de laatste paar maanden was het 2-4 dagen vroeger dus dit weekend is ook al mogelijk. Vanaf dat het doorbreekt maak ik een afspraak bij gynaecoloog.
Wat een hoop alweer op rood... echt balen voor jullie! Hopelijk volgende maand voor jullie raak!! Hier vandaag 9dpo en waar ik eerder nog zei dat ik zou wachten met testen tot nod heb ik dus wel echt testdrang nu.. Ik probeer het iig tot woensdag vol te houden om niet te testen, haha.