NOD lijst 1-15 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door GezelligZwangerWorden, 12 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckie08

Duckie08 Actief lid

30 apr 2023
    218
    223
    43
    Vrouw
    ♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡

1 juli (0)

2 juli (1)

Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2

3 juli (1)

Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 4

4 juli (0)

5 juli (0)

6 juli (1)

Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1

7 juli (1)
    Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 31 (Ronde 16 na BBZ) 1e ronde na laparoscopie.

8 juli (0)

9 juli (0)

10 juli (2)

GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8
    GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1

11 juli (0)

12 juli (4)

Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje
    Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d
    Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 14(?)
    Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

13 juli (1)
    Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 na miskraam

14 juli (2)

Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2
    LittleMies - 27 - 2e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1)

15 juli (1)

Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3

16 juli (1)

Milyway7 - 36 jaar- 3e kindje - ronde 6

Wachten op eisprong: (13)
    Wachtbankje: (2)
    Zwanger: (0)
    Ongesteld: (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

2. Zonneschijn85

19 jul 2022
    14
    9
    3
    Vrouw
    Nee zo moet jij je niet voelen. Hier kan je alles delen. Ook zulke dingen!

LittleMies vindt dit leuk.
  3. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Hierbij ook weer even een kleine update vanaf mijn kant. Vanochtend de test herhaald en deze is nagenoeg hetzelfde of misschien minimaal donkerder dan die van gisteren maargoed daar zat ook amper 24 uur tussen.

Na maandagmiddag (wat waterig bruin oud bloed) alleen nog maar lichtbruin/beige afscheiding. Vanochtend de verloskundige gesproken.

Lang verhaal kort, ik moet over een week een nieuwe test doen om te kijken hoe die is. Ze heeft een afspraak voor me ingepland op vrijdag 30 juni om 11:15. Ik zou dan in theorie 6+2 zijn. Eerder wil ze me echt geen echo geven omdat ze dan nog niets kan zien en de kans bestaat dat zelfs 6+2 nog te vroeg is dus dat de echo geen uitsluitsel zal geven.

We gaan voor nu dus verder met 1-1,5 week in een helse onzekerheid leven met elk toiletbezoek de angst voor wat ik mogelijk ga aantreffen..

4. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Dat worden echt hele zware dagen voor je kan ik me voorstellen.. Sterkte, ik blijf duimen!

5. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Dankjewel @Basilicum !
    Hoop dat ik de tijd een beetje goed doorkom haha.

6. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat een vreselijke onzekere, heftige dagen ga je nu tegemoet zeg :( ik hoop op een goede afloop en ook dat je de dagen beetje doorkomt komende weken!

7. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Dankjewel! Ja dit is gewoon echt niet leuk, als het foute boel is had ik dat nu ook zo graag geweten.. Maar ik hoop het ook, zo bang dat het mis is maar dat het actieve vele bloeden na vrijdag gestopt is icm oplopende testen geeft me dan weer een klein beetje (valse) hoop!

8. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    612
    452
    63
    Vrouw
    Wat ben je in een rollercoaster terecht gekomen. Heftig en zwaar. Angst en hoop tegelijkertijd ook w

9. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    612
    452
    63
    Vrouw
    Sorry er ging iets mis. Ik kan mij voorstellen dat je angst en hoop tegelijkertijd voelt nu. Ik wil je veel sterkte wensen met het doorkomen van deze dagen en ik leef met je mee!!

10. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    612
    452
    63
    Vrouw
    Vandaag is cyclusdag 10 en moet ik beginnen met ovulatietesten. Stiekem hoop ik op komend weekend of het weekend er na want ik vond het de vorige keer ongemakkelijk omdat ik op 't werk tussendoor even wegmoest en er dan van alles geregeld moet worden qua inval (ik werk in de kinderopvang dus er moeten altijd genoeg medewerkers op de groep staan) en ik daar ook wel stress van krijg wat niet echt mee helpt..

11. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Hey @Leonie1208, dankjewel! :)
    En exact wat jij zegt, ik voel zoveel angst en zoveel hoop en alles tegelijk!

12. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Dat helpt qua stress dan inderdaad niet mee! Zit je in een traject dat het zo straks getimed wordt? Sorry, pas recent weer actief op het NOD forum :|

13. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    612
    452
    63
    Vrouw
    Oh ik zie dat ik het er ook niet duidelijk bij heb staan. Wij zijn begonnen met een iui traject dus ik moet naar het ziekenhuis voor de inseminatie. :)

Basilicum vindt dit leuk.
  14. Duckie08

Duckie08 Actief lid

30 apr 2023
    218
    223
    43
    Vrouw
    @LittleMies Oh wat ontzettend heftig zeg! Veel sterkte de komende tijd!

@Leonie1208 Hmm ja dat is wel lastig ja. Is het echt geen mogelijkheid om het na je werk te doen? Of mis je dan je piek? Bij mij is ie tot nu toe wel echt minimaal 24 uur positief dus ik test steeds na m’n werk (tussen 18.00 en 19.00). Ik zou in theorie wel zonder problemen op het werk kunnen testen maar ik test gemiddeld zo’n 20-25 dagen per maand, dus vind het dan wel erg veel gedoe om steeds zo’n potje het toilet in te sneaken.
    Ik heb ook wel gehoord van vrouwen die s ochtends vroeg plassen en dan anderhalf uur daarna met de tweede urine een ovulatietest doen. Is dat misschien nog een optie?

15. Duckie08

Duckie08 Actief lid

30 apr 2023
    218
    223
    43
    Vrouw
    @Leonie1208 Oh ik zie nu je andere reactie. Moet je als je overdag een positieve test hebt meteen dezelfde dag nog naar het ziekenhuis? Dan is na je werk vast te laat. In dat geval is s ochtends misschien nog wel een optie?

16. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    612
    452
    63
    Vrouw
    Het testen doe ik sochtends thuis. Wanneer deze positief gaat zijn moet ik een dag later naar het ziekenhuis voor de iui en dat betekend dan dat ik tussendoor op m'n werk weg moet. En ik weet dat het maar 1 dag een paar uur is maar wel met de kans dat mijn groep gesloten moet worden omdat er gewoonweg geen inval is door het personeelstekort. Dit geeft mij dus best wel wat stress.

17. Duckie08

Duckie08 Actief lid

30 apr 2023
    218
    223
    43
    Vrouw
    Oh sorry, had ‘m even verkeerd begrepen! Ik dacht dat je bedoelde dat je het vervelend vond om op je werk te testen, maar je bedoelde om dan naar het ziekenhuis te moeten. Excuus!

Enorm balen ja, ik snap dat je daar stress van hebt, zeker gezien het personeelstekort. Aan de andere kant is het natuurlijk niet jouw schuld, het is voor jou een pittig traject, jij had het ook liever anders gezien. Probeer die gedachte vast te houden. Ik hoop voor je dat je eisprong gunstig valt én dat deze poging succesvol is zodat dit de laatste keer is dat je naar het ziekenhuis moet!

18. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @LittleMies jeetje wat een rollercoaster echt killing dat wachten. Sterkte! Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan en je duidelijkheid krijgt.

19. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Dit herken ik deels. Mijn man werkt in onderwijs en wij doen ook IUI. Volgende week geeft hij een studiedag op school, alle leerlingen zijn dan vrij en nu is ie zenuwachtig dat hij dan ineens dag van te voren moet afbellen wegens IUI en dan een hele school voor niks vrij is bijvoorbeeld. Andere dagen staat hij voor de klas en dat is ook wel ingewikkeld.
    Lastig hé, kan me voorstellen dat het stress geeft!

20. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik ga me ook maar weer melden, jaren geleden veel op het forum gezeten!

Met veel gedoe na stoppen met de pil (eerste menstruatie na 100 dagen), na een missed abortion in 2018 met veel narigheid en een lange nasleep is in 2020 onze dochter geboren via een spoedkeizersnede. Het bevallingsverhaal is ook geen pretje dus zal ik jullie besparen!

Nu wordt ze bijna drie en zijn we na een heerlijke vakantie in begonnen voor een tweede, heel spannend!

Ronde 1 bleek ik achteraf een heel korte cyclus te hebben dus achteraf verkeerd getimed. Nu dus maar weer aan ovulatietesten. Vorige maand niet gelukt, dit is dus ronde 3. Weer heel lastig om een moment te vinden vanwege werkrooster van m’n vriend maar maandag geklust. Nu maar weer wachten…

Bijgevoegde bestanden:

Duckie08 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina