♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡ 1 juli (0) 2 juli (1) Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 4 4 juli (1) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 juli (0) 6 juli (2) Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 31 (Ronde 16 na BBZ) 1e ronde na laparoscopie. 7 juli (1) Kimb911007 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (3) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 juli (0) 12 juli (3) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 14(?) 13 juli (1) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 na miskraam 14 juli (2) Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2 LittleMies - 27 - 2e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1) 15 juli (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 juli (1) Milyway7 - 36 jaar- 3e kindje - ronde 6 Wachten op eisprong: (12) Wachtbankje: (5) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Er groeide 1 eitje.. rest was niet noemenswaardig. Ook was die ene nog niet zo groot. En ik weet dat 1 eitje prima is, maar ik vind 2 toch fijner Maandag weer terug en hopen dat ie voldoende gegroeid is! Meestal is mijn 1e echo teleurstellend en dan paar dagen later heeft ie een groeispurt gemaakt.
Heel fijn dat je al doorverwezen bent! Echt fijn dat je toch een eisprong hebt gehad, duimen draaien dat die is wat je nodig hebt!!
Zeker een mooie oploop! Bij zwangerschapstesten is het idd beter om na twee dagen weer een test te nemen. voorzichtig gefeliciteerd.
Goeiemorgen allemaal Was wat stil vanaf hier maar de beruchte aatste weken voor de zomervakantie.... Alles en iedereen plannen die weken altijd vol Twee pubers in hun toetsweek... Ze mochten amper adem halen van elkaar Alle een top rapport en goeie gesprekken. Lief was jarig, Vaderdag etc etc. Aankomende week veel school activiteiten van de vier oudste die bij ons wonen. Hopen de zomervakantie alle klussen af te ronden in huis.nog geen posi ovu test... Ik ben er ook niet heel erg druk mee bezig, heerlijk aan de snotter denk iets van hooikoorts
Ja precies en zoveel kansen krijgen wij niet want ik ovuleer vaker niet dan wel. Vorige maand bv niet. Lief dat je het vraagt, het gaat wel. Ik ben woensdag avond uiteindelijk met ontslag gegaan, op dat moment wel met een slag om de arm want had die ocht nog 39 graden koorts. Maar geen zuurstof meer nodig en kon de pillen slikken dus mocht wel als ik het zag zitten. Nu nig erg moe en snel bebauwd maar dat hoort erbij. En ik lig lekker op de tuinbank te broeden. Misschien dat er nu dan eindelijk eentje blijft plakken . Want eerder was ik altijd heel actief veel sporten enzo, dus nu heel andere luteale fase. Temperatuur kaartje was door de koorts dus wel wat verstoord maar FF heeft dat er uit gehaald dus lijkt nu wel echt een ovulatie geweest te zijn, ook obv temperatuur en dus de positieve ovulatie test (paarse clearblue). Dus we gaan het zien volgende week.
Die laatste weken zijn pittig hé?! Hier nog geen schoolgaande kids, maar wel een man in onderwijs. Ik vraag me ieder jaar weer af waarom alles perse in die laatste paar weken gepropt moeten worden Maar zo gaan de weken wel lekker snel voor je! Wel balen van je hooikoorts trouwens.
Spannend ik duim hard voor jullie!! Klinkt al met al positief! Bij mij is met de bevalling van m'n twee jarige een injectie verkeerd gezet hoofd ader been geraakt...in kraamweek ging dat ontsteken en kreeg necrose plek daar waar die injectie gezet was paar dagen later na veel over en weer verloskundige kraamzorg meerdere huisartsen...niemand die t wist dag 11 heb ikzelf maar t ziekenhuis gebeld jongens... Ik denk dat t trombose en longembolie is geworden ... Alle toeters en bellen gingen af binnen no time op de seh... Na alle onderzoeken scans : me hoe voelt u zich ...ja beetje warm en beetje benauwd en een beurs gevoel in m'n been... Mevrouw u heeft meerdere longembolieen u moet zich voelen alsof u de marathon heeft gelopen... Ik zeg die longarts meneer.... Ik heb zes kinderen.... Loop elke dag ene marathon Ik mocht niks meer..om t verhaal kort te houden....al met al restschade 10%minder longcapaciteit... Kan me enigszins indenken hoe je je voelt
Nou precies echt dat alles in die laatste weken. Ze doen beide andere opleiding maar hun examen jaar valt samen....ik maak me borst maar vast nat en ga investeren in ME spullen
Hoi dames, Ik zet mezelf zometeen op het lijstje, 1 juli is mijn NOD. Vorige week zaterdag de eerste dubbele TP van onze 3de ivf ronde gehad.. in de vriezer hebben we nog 5 cryo's. Zelf heb ik al 3 kindjes uit een eerder huwelijk. 2 meiden 11&13 en 1 zoon van 10. In deze relatie ook een kinderwens. Echter ging dat niet zo gemakkelijk door een medische fout tijdens de keizersnede van je jongste.. flishi clips helaas ingekapseld dus geen mogelijkheid tot herstellen.. "verplichte" Ivf is voor ons begonnen in 2021 echter kwam er niet veel van ivm de corona. Vorig jaar echt gestart en nu meer dan een jaar verder zitten we al weer in ronde 3 van ons ivf traject. Omdat het de laatste ronde is mochten we er 2 tegelijk terugplaatsen . Normaliter heb ik tijdens de eerste wacht week al een heel sterk Gevoel of het fout zit of niet maar deze keer weet ik het echt niet.. dus fingerscrossed!! Let it be ❤️ Ik wens iedereen heel veel succes ❤️
♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡ 1 juli (1) Missdeph - 36 jaar - 4e kindje - ronde 8 2 juli (1) Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 4 4 juli (1) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 juli (0) 6 juli (2) Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 31 (Ronde 16 na BBZ) 1e ronde na laparoscopie. 7 juli (1) Kimb911007 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (3) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 juli (0) 12 juli (3) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 14(?) 13 juli (1) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 na miskraam 14 juli (2) Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2 LittleMies - 27 - 2e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1) 15 juli (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 juli (1) Milyway7 - 36 jaar- 3e kindje - ronde 6 Wachten op eisprong: (12) Wachtbankje: (5) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.