NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussion in 'NOD forum' started by Kaas123, May 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Pff wat heftig weer allemaal.
    Doe het rustig aan, sterkte!

Kaas123 likes this.
  2. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,003
    113
    Female
    Ik heb afgelopen avonden ook koude voeten savonds, zelfs met een dekentje om. Hoeft idd niet gerelateerd te zijn aan een evt. zwangerschap natuurlijk, maar dat hoop ik natuurlijk wel voor je!

Ahw ja ik snap je angst voor de teleurstelling! Ik hoop toch dat ze vandaag binnen komen, ben toch wel erg nieuwsgierig na je testje van eergister, duim zo ontzettend met je mee !♡

3. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,003
    113
    Female
    Jeetje wat heftig weer zeg en een flinke tegenvaller! Gelukkig doet de baby het ondanks de situatie en toediening goed♡
    Hopelijk hebben ze het gauw onder controle en mag je gauw onder de mri, zodat er verdere actie ondernomen kan worden.
    Heel veel beterschap en sterkte!!

4. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Helaas.. Niets te zien. Zelfs geen tuur streepje. :cry:

Machteloosheid van afgelopen maand komt weer opspelen...
    Ook jaloezie naar de ex van mn man.. Waarom heeft zij wel zijn kinderen mogen dragen en ik niet?
    Kijk ik naar zijn kind die bij ons woont en dat doet gewoon pijn... En irriteer me eraan, ook juist omdat het kind meer moeder is dan vader.
    En waarom ik wel met mn ex, terwijl ik hem de kinderen niet eens gun.
    Ik weet even niet hoe ik het omschrijven moet en misschien stel ik me heeel erg aan... Moet het gewoon even kwijt. :cry:
    Voel me schuldig en het voelt als falen..

5. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ik denk zeker niet dat je je aan stelt. Je emoties klinken heel oprecht. En ja wij vrouwen kunnen nu eenmaal voelen alsof we falen als zwanger worden niet lukt.
    Echt zo super klote weer!!! Ik hoop dat je je beter voelt door wel je ongefilterde gevoel af en toe te kunnen spuien! Al zal ook niet direct zijn natuurlijk. Oh als we ons toch eens niet zo vaak onnodig schuldig zouden voelen. Hele dikke virtuele knuffel!

6. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Dank je wel!
    Ja ik voelde me ook wel echt super schuldig naar het kleintje toe, wat natuurlijk ook nergens op slaat maar ja. Je wil het altijd beschermen.
    De gynaecologen hier zijn wel echt schatjes. Ze zijn vandaag weer een echo komen maken en namen ook uitgebreid de tijd voor vragen. Maar vroegen mij ook van alles om het echt goed in beeld te krijgen. Voel me heel erg gezien. Echo was wederom prachtig, 11+5 nu en heerlijk druk kindje

Attached Files:

7. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Knuffel voor jou!! Kun je nog te vroeg zijn, zeker met middagurine? Maar herken het dat je hoop meteen vervaagd hoor..
    Je stelt je zeker niet aan. Alle emoties mogen er zijn en het ís ook gewoon super oneerlijk verdeeld. Helaas gaan zwangerschappen niet daar degenen die het t liefst willen of misschien het meest ‘verdiend’ hebben. Zeker als je afgelopen maand zo dichtbij was, snap ik dat dit heel erg balen en moeilijk is.

8. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,003
    113
    Female
    Ahw wat enorm k*t :( Al hoeft het nog niks te zeggen en ben je nog "vroeg", maar geen streepje op 10 dpo is bij mij ook einde oefening...
    Ik heb het zo met je te doen en het is je zo enorm gegund!
    Het zijn heftige emoties die erbij komen kijken, die je niet altijd in de hand hebt en er zeker weten mogen zijn! hopelijk lukt het straks wel weer wat te relativeren en met goede moed er weer voor te gaan, al is dat voor nu even een dooddoener, dikke knuffel voor jou!❤️

9. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,003
    113
    Female
    Nou ik snap dat wel, de baby is je grootste zorg voor de komende maanden, maar je kan er gewoonweg niks aan doen, hier heb je ook niet om gevraagd!
    Ontzettend fijn dat je zo goed geholpen en gezien wordt, dat is heel belangrijk.
    Ahw heerlijk bewegelijk kindje dus, super fijn dat je even weer mocht spieken!♡

10. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ja ik denk in principe als je echt niets ziet op 10dpo de kans klein wordt. Maar een innesteling op 11 dpo is nog wel de bovenkant van de normaal range... Na 12 dpo kan ook maar dan is de kans op een (vroege) miskraam weer erg groot. Daarom had ik voor mezelf de regel pas te testen bij 12 dpo. Ik heb nu wellicht ook een late innesteling gehad want ben 2 dagen naar achteren gezet ten opzichte van mijn ovulatie, wel al vanaf het begin consequent. Maar had wel al echt heel duidelijke testen op 13 dpo, door omstandigheden toen dagje later getest. Dus ja het blijft een beetje koffiedik kijken in theorie is er iig een kans tot je ongesteld wordt maar ja valse hoop is ook nooit fijn. Het blijft toch zo'n mindfuck.
    Maar volgens de cijfers is er bij 10 dpo nog een redelijke kans op een negative before positive.

11. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ja ik realiseer me heel duidelijk dat nu dit kindje er is de zorgen eigenlijk nooit meer stoppen :roflmao:.
    Ja het is zeker fijn dat ze het zien en snappen. En los van de 2 extra echo's waarbij het kijken ook gewoon een heel fijn geluks momentje is heb ik nu hier ook de foto's liggen. En steeds als ik me een beetje eenzaam of niet fijn voel kan ik daar even naar kijken. En probeer dan rustig te liggen met mijn hand op mijn buik een beetje contact maken ofzo.
    Ik ben nooit eerder zwanger geweest en het blijft bijzonder dat er zo'n bewegend mensje daar groeit.

Nola26 likes this.
  12. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ja helaas helemaal waar....
    Ik heb ooit een baas gehad, kinderarts, die zei dingen als 'soms denk ik wel eens dat de vruchtbaarheid omgekeerd evenredig is met de intelligentie' en 'als ik een boot wil huren moet ik een vaarbewijs halen maar iedereen mag maar kinderen krijgen'.
    Maar overall zijn de meeste kinderen enorm gewenst.
    Maar goed dat is nu eenmaal hoe het is helaas, we hebben er nog weinig invloed op, al wordt daar wel hard aan gewerkt.

13. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,003
    113
    Female
    Klopt, het verschilt ook per persoon.
    Je leest wel eens vrouwen op 10 dpo niks zien en er op 11 dpo ineens wel wat te zien is.
    Tot nu toe was het bij mij als het raak was 9/10 dpo vaag wat te zien, zoniet is het einde oefening, dus snap dat dat voor een ander net zo kan zijn en dan toch behoeden voor valse hoop. Het kán natuurlijk altijd twee kanten op tot je nod!
    Het is en blijft een mindfuck idd:confused:

14. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,003
    113
    Female
    #2094 Nola26, Nov 9, 2023
    Last edited: Nov 9, 2023
    9 dpo vandaag...
    Over de dag wat lichtelijk misselijk en ineens weer meer trek tussendoor, dus toch testje gewaagd...weet nog niet wat ik er van moet denken, maar er is wat tuuuurs te zien, durf nog niet teveel te hopen...
    Zien jullie het ook op de etos early?:oops:
    (Kwaliteit gaat wel erg achteruit hier)

Attached Files:

15. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Ik lijk wat te zien!! Hoop het zoooo voor je en ga flink duimen draaien! Spannend zeg.

Nola26 likes this.
  16. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,003
    113
    Female
    Ah zo blij dat jij het ook ziet! M'n man ziet hem ook. Zo lief, dankjewel!
    ja echt zo spannend weer dit!
    Helaas lukt het me pas morgenmiddag na m'n werk weer te testen, wordt een lange dag, maar hopelijk dan wel meer duidelijkheid!!o_O

17. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Vanmorgen weer bloed gespot.. :cry:
    Door naar ronde 19.

18. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Ohh Nola ik hoopte zo wakker te worden met goed bericht van jou haha. Hopelijk kun je vanmiddag weer (voorzichtig) blij zijn!

19. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Wat onwijs balen.. zeker na vorige maand. Nog een maandje of 2/3 zelf proberen? Hoop zo dat ook jij zwanger 2024 in mag gaan.. en die hele behandeling niet meer nodig gaat zijn.

20. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ja nog 2, misschien 3 rondes zelf proberen..
    Bedankt voor je lieve berichtje ❤️

Share This Page