NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kaas123, 7 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Vooral op de eerste foto zie ik wel wat. Oh wow ik ga zo hard voor je duimen! Houd ons op de hoogte spannend weer.

2. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Oh nee, super kut gewoon :cry:

3. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Ik ben sinds gisteren avond weer lekker thuis. En vandaag de NIPT terug gekregen, helemaal goed. Weer lekker in de positieve vibes

Nola26, Mom86 en Rouge vinden dit leuk.
  4. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Kwam even spieken bij je, zo blij voor je dat je uk t super doet!! Hoop dat je er zelf zo goed mogelijk er door heen komt

5. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Dank je wel! Super lief en idd een pak van mijn hart.

6. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.002
    113
    Vrouw
    Dikke knuff!♡
    Ik hoop dat komende ronde jou ronde mag zijn!

7. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.002
    113
    Vrouw
    #2107 Nola26, 11 nov 2023
    Laatst bewerkt: 11 nov 2023
    Hé bah, het was blijkbaar toch niks verdorie..
    Zoals ik die dag symptomen had was dat gister ook weer zo verdwenen en witte testjes:(
    Ben wel even weer dik teleurgesteld, want die dag werd ik ook al wat down door geboorte berichtjes op social media plus een zwangerschapsaankondiging en bedacht ik me weer eens hoe oneerlijk het soms voelt...en door die "tuur testjes" kreeg ik toch de stille hoop.

Naja, nu m'n nod maar afwachten, zodat we weer door naar de volgende ronde kunnen!

8. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    He bah wat vervelend weer.... En dan is de periode voor je NOD toch altijd al emotioneel.

9. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.002
    113
    Vrouw
    Ja niks aan...en tot mijn verbazing kondigt mijn menstr. zich eerder aan, ben net bloed verloren! Woensdag normaliter mijn NOD.
    Naja ik zie het maar als geluk bij een ongeluk, ben ik er ook 2/3 dagen eerder vanaf deze verloren ronde:cool:

10. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Wat ontzettend klote weer...
    Pfff hoop zo op een wonder nog dit jaar, voor ons beide!!! ❤️

Nola26 vindt dit leuk.
  11. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Ik kwam is even piepen of er nieuws was en zag net dat jullie naar de volgende ronde gaan, ik had het echt zo gehoopt!

Ik blijf toch het babydust maar rondstrooien hier, het is jullie zo hard gegund! ❤️

Mom86 en Nola26 vinden dit leuk.
  12. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Zo lief!, ❤️

13. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hoe gaat het met iedereen?

14. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Met mij gaat het goed, baby groeit goed inmiddels ruim 14 weken, goede 13 weken echo gehad en goede nipt uitslag.
    Addisonse crise ligt weer achter me en de medicatie is in afbouw, met name oxycodon afbouw loopt weer heel goed, doe het nu langzamer dan normaal maar volgens de pijnarts doe ik het normaal te snel :roflmao:.
    Wel nog in het gips maar wahts new.
    En vrijdag start ik weer met werken, super veel zin in!

En met jullie dames? Nog een beetje vertrouwen? Wanneer komt de NOD eraan?
    In ieder geval heel veel baby dust ik hoop zo op goede berichten voor het einde van het jaar :oops:

Nola26 vindt dit leuk.
  15. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.002
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen dat het met jou en de baby goed gaat! Mooie positieve berichten!
    Hoe was het gisteren om weer aan het werk te zijn?

Hier 5/6 dpo, heb niet kunnen tempen naast ovutesten, want ik ben vorige week flink ziek geweest naar en tijdens mijn eisprong. We hebben wel geklust in de week er naar toe en de (vrijdag)avond. Die (zaterdag)ochtend erna had ik een smiley op de cb, maar toen werd de man ook ziek:( zondag waarschijnlijk eisprong gehad en maandag weer geklust, dus waarschijnlijk gemist, heb er weinig vertrouwen in dat vrijdagavond genoeg was, baal enorm!
    Mijn NOD is 11/12 december.

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hier ook op zaterdag de 25e, eind van de ochtend een smiley op de CB. Avond van te voren nog gezellig gehad (en daarvoor de woensdag), zondag de 26e weer in de ochtend en er na ook nog genoeg. Ik verwacht mijn NOD de 10e of de 11e. Tempen werkt niet bij mij, aangezien ik bijna elke nacht wel een keer eruit moet.
    Maar zowel mijn man en ik waren ook niet fit tijdens DE dagen. Ik verwacht er ook helemaal niks van deze maand. Zoveel stress gehad dat het bijna onmogelijk moet zijn dat mn lichaam nog de energie heeft om iets te laten groeien in mn buik. Maar we wachten het af.

@kaasje123, wat fijn dat het met jullie goed gaat! Al een voorgevoel of er een meisje of jongen in je buik groeit? ;)

Nola26 vindt dit leuk.
  17. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.002
    113
    Vrouw
    Aahw dan hebben we haast tegelijk onze eisprong gehad haha! Ja afwachten, meer kunnen we niet...ik ga op z'n vroegst woensdag testje wagen dan ben ik 9/10 dpo...heb nu al in m'n hoofd volgende eisprong is met kerst, dus dan alle tijd en ontspanning haha. Dan verwacht ik geen beren op de weg zoals ziekte:roflmao:
    Zo moet je op den duur maar denken:o:

Hopelijk zitten we er compleet naast en hebben we einde van deze week weer eens positief nieuws!♡

18. Mom86

Mom86 Niet meer actief

We lopen inderdaad nagenoeg gelijk en vermoedelijk is de volgende eisprong ook met kerst. Hopelijk zitten we met ons gevoel er naast en mogen we snel het gevoel ervaren van een wonder. Duim heel hard voor ons beide!! ❤️

19. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    Hoop heel erg dat jullie beiden ineens toch positief testen deze week zodat jullie het jaar nog zwanger afsluiten!
    Had het zelf in de ronde waarin het gelukt was helemaal niet verwacht dus het kan ineens toch meevallen.. Maar snap wel dat het flink balen is als het als een verloren ronde voelt. En anders inderdaad maar hopen dat het hele gezellige feestdagen worden voor jullie met een mooi resultaat!

Met mij en de baby gaat het wel goed. Paar pittige weken gehad, oa omdat ik volledig ben overgedragen aan het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk, wat last had van bijwerkingen van de medicatie en ook mentaal moeite had de situatie te accepteren. Maar er komt nu steeds meer rust en ik voel de baby sinds een paar dagen bewegen, dat maakt het ook wel weer een stuk leuker/echter.
    Wij hebben een voorgevoel voor een jongen maar nog geen geslachtsecho gepland, misschien doen we dat nog, wachten we de 20 weken echo af of wachten we überhaupt tot de bevalling. Haha kan nog alle kanten op!

Panda95 en Nola26 vinden dit leuk.
  20. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Gisteren rond 10 uur keek ik naar de doos met testen en dacht ach waarom niet. 8/9dpo als er niets te zien is zal er ook niets zijn en kunnen we door.

Maar tot mn grote verbazing...:eek::eek::eek::eek:

En een uur later ook de andere test.

Vind het heel spannend nu. Voorgaande keren waren de strepen niet eens zo duidelijk als nu met dit termijn. Geeft gelijk wat meer vertrouwen, maar blijf onzeker. Elke keer bang als ik naar de wc moet. Straks test ik weer. Moet iets van hou vast hebben.

Ongelooflijk, ging er echt niet vanuit na alle ellende en stress van de afgelopen weken... :oops:

Panda95, dinabloem, Lachebekje87 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina