NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kaas123, 7 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Oeh ja lastig zeg! Maar ik had het ook mijn ouders vertelt hoor! Vooral omdat het anders sowieso toch wel opvalt. En ik het “taboe” van een miskraam sowieso niet zo begrijp, steun van je ouders is in de meeste gevallen wel fijn. Spannend zeg 28 dec al een echo! Aftellen.. gelukkig heb je wel veel afleiding met de kerstdagen in aantocht.

Mom86 vindt dit leuk.
  2. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Spannend hoor @Mom86 ik duim ook voor een mooie plak baby. 28 december is hier voor je er erg in hebt!
    Wij hebben 29/12 de 20 weken echo al weer.

Ik had nu de laatste keer ook geen symptomen voor de de NOD. Alle keren dat jet niet raak was wel :roflmao:. Maar goed we kunnen ons zelf ook lekker voor de gek houden.

Ik kwam dit artikel tegen en moest gelijk aan jullie denken, hopelijk werkt het echt zo.
    Succes en veel plezier met kerst!

https://www.andc.tv/oh-baby!/TRF-waarom-je-sneller-zwanger-wordt-tijdens-de-feestdagen?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR38MCYkdhMZ3uT-X-s-7WSY9TcuWVKPxcQUY1z4VoLZzHEseIkAw08ySQc#Echobox=1702550369

Nola26 en Mom86 vinden dit leuk.
  3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Volgende week is het al zover. Nog 10 dagen te gaan. Vind het nu wel spannend worden! Wat ga ik opgelucht zijn als er wat zit, op de juiste plek, met een kloppend hartje!

20 weken echo al? Jeetje ben je al zo ver ? Tijd gaat snel!

En ik blijf duimen voor de meiden die nog steeds moeten wachten... Ik hoop zo dat 2024 jullie jaar mag worden!!

Nola26 en Kaas123 vinden dit leuk.
  4. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Oh dames, ik zit inmiddels op 10 dpo en heb nog steeds geen spotting. Is in een jaar tijd nog nooit voorgekomen. Vraag me af of het kan komen door de HSG? Dat misschien al het oude bloed is weggespoeld wat normaal spotting veroorzaakt? Weet iemand dat?

Durf echt niet te veel te hopen. Heb namelijk ook echt wel typische pms klachten zoals hoofdpijn, nachtzweten… wat ik normaal altijd voor menstruatie heb. Heb geen testen in huis, wil dat echt pas op minimaal 12 dpo doen.

Panda95 vindt dit leuk.
  5. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    #2165 Kaas123, 18 dec 2023
    Laatst bewerkt: 18 dec 2023
    Ik kan me er wellicht iets bij voorstellen dat het misschien idd invloed heeft op het baarmoeder slijmvlies. Dat dat idd weer echt vers opbouwt. Hoe dan ook lijkt het me een gunstig teken! Natuurlijk heb je pms klavhten en kan het nog alle kanten op, maar er is iets veranderd en dat zou zomaar eens belangrijk kunnen zijn :thumup:. Succes! Ik ben benieuwd.
    En 12 dpo testen deed ik ook idd, gaf toch meer zekerheid. Deze keer was de test wel dusdanig donker dat het eerder ook wel gekund had :roflmao:.

6. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Ja ik ben op 29 december 19+2 dus bijna 20 weken, maar ze doen hem liever iets eerder dan later. En het mag vanaf 18+6, maar zit ook met werk en de hoofdbehandelaar gyneacoloog kon nu. Gezien er wel weer best veel speelt is dat wel fijn.

Ja dat snap ik zo goed, en weet ook nog zo goed hoe dat moment was, heel bijzonder.

Nola26 vindt dit leuk.
  7. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

31 dec 2020
    3.003
    2.492
    113
    Vrouw
    Helaas houdt mijn lichaam me goed voor de gek, en had ik vanochtend op 11 dpo toch spotting én een witte test. Ben er echt goed ziek van, had zó erg het gevoel dat het gelukt was.

8. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Ach nee Flowertje! Ik had ook hoop voor je. Wat ongelofelijk klote. Weet ook niet zo goed wat anders te zeggen. Het voekt gewoon soms allemaal nogal oneerlijk.

9. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    Ik heb het gelezen! Wat grappig haha, ben benieuwd of dat voor ons ook geldt dit jaar met de feestdagen!

We zijn in elk geval al begonnen met het extra gezellig te maken, want volgens mij heb ik eerdaags m'n eisprong, whoopwhoop! Let the magic happen this christmas!✨️

Mom86, Flowertje27 en Kaas123 vinden dit leuk.
  10. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    Aahw nee lieve flowertje:( ik kwam juist spieken in de hoop dat er goed nieuws was aan jou kant! Hé wat ontzettend rot en ik snap als geen ander dat het er echt even inhakt voor je...helemaal zo net voor de feestdagen aan...een hele dikke knuffel voor jou♡

Flowertje27 vindt dit leuk.
  11. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    Even een update van mij, zoals het nu lijkt heb ik gisteren mijn eisprong gehad, dus mijn NOD is ook 2 dagen naar voren geschoven, dat is altijd fijn!:D

Ik kan dus (vroeg)testen met oud & nieuw! Ene kant een mooi moment, andere kant kan dat ook wel even het moment verpesten als het niet gelukt zal zijn, maar goed dat is dan maar even zo. Heb ergens toch een gelukt gevoel:oops: hopelijk heeft die gelijk, we gaan het afwachten!

Vanavond nog een late dienst en dan op naar de feestdagen, genoeg afleiding de komende 2 weken!

Kaas123 en Mom86 vinden dit leuk.
  12. Mom86

Mom86 Niet meer actief

❤️❤️❤️ Duim nog steeds voor jullie!
    Geniet van de feestdagen

Nola26 vindt dit leuk.
  13. Mom86

Mom86 Niet meer actief

:cry: dikke knuffel voor jou..
    Ik hoop dat je ondanks alles fijne dagen zult hebben ❤️

14. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Fijne dagen voor iedereen ❤️

Nola26 vindt dit leuk.
  15. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    Iedereen hele warme en gezellige kerstdagen toegewenst✨️
    Geniet er van♡

16. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    Hopelijk heeft iedereen fijne dagen gehad! Vind dit toch altijd een periode van terugblikken en vooruitkijken, kan me voorstellen dat t voor Flowertje en Nola ook een beetje moeilijke dagen zijn. Hoop zo dat er snel goed nieuws komt vanuit jullie kant!

Ergens in mijn hoofd zit ook dat @Mom86 vandaag de eerste echo zou hebben?? Hopelijk heb ik dit goed onthouden en heb je een prachtige echo gehad! Laat je het ons weten?

Nola26 vindt dit leuk.
  17. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    Klopt wat je zegt, het terugblikken en vooruit kijken altijd in de laatste week van het jaar...ik ben dit jaar bovenal heel dankbaar voor alles in m'n leven en waar ik sta samen met mijn gezin!♡ Nu alleen nog de kers op de taart, die in 2024 ons hopelijk gegund is!

Super lief van je! Wie weet wat de test aan gaat geven op oudjaarsdag (10 dpo)! Spannend.

Volgens mij heeft @Mom86 morgen haar echo gepland staan! Ik ben ook heel benieuwd en hoop op een mooie echo♡

Mom86 vindt dit leuk.
  18. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Goedemorgen,

Vandaag om 12.30 de echo.
    Je horen snel van mij ;)

Nola26 vindt dit leuk.
  19. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Eerste echo was goed. Het zit op de juiste plek en het hartje klopt! ❤️

Kaas123, Mamaen en Bluetique vinden dit leuk.
  20. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    Jaaa wat een fantastisch nieuws!! Sluiten jullie het jaar prachtig af. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan, dit was al een grote mijlpaal! Wat is je voorlopige uitgerekende datum?

Mom86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina