NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussion in 'NOD forum' started by Kaas123, May 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,127
    1,002
    113
    Female
    Ooohh lieve @Mom86 wat super fijn !!♡
    Met een gerust hart het nieuwe jaar in, zo blij voor jullie!

Mom86 likes this.
  2. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Jaa zeg dat wel. Was enorm zenuwachtig en kijk nu al weer uit naar 11 januari. Dan hebben we weer een echo.
    Ze heeft wel gemeten en ze komt rond 18 aug. Maar het was moeilijk meetbaar nog. Echo was gewoon uitwendig dus beeld was ook niet haarscherp. Maar goed genoeg om te zien of alles goed is voor nu.

3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Dankjewe lieverdl ❤️

Nola26 likes this.
  4. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Voor ik het ga vergeten...

Wens iedereen een heel fijn uiteinde. Dat 2024 het jaar mag zijn dat alle dromen mogen uitkomen ❤️

Bluetique and Kaas123 like this.
  5. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Oh wow wat een goed nieuws! Lekker het nieuwe jaar in en lekker uitkijken naar 11 januari. Hoe voel je je verder?

Mom86 likes this.
  6. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Spannend! Ik duim voor je en ben heel benieuwd zou zo leuk zijn nog zwanger het jaar uit.

7. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Wij hebben gisteren een goede 20 weken echo gehad. Dus ook lekker het jaar uit.

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en een goed 2024 met hopelijk veel kleine gupjes

Nola26 and Mom86 like this.
  8. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Oh @Mom86 wat een goed nieuws!!! Super zeg! Ook van jou @Kaas123 dat de 20 weken echo is goedgekeurd. Hoe voel jij je nu?
    @Nola26 heb jij al getest?

Ik ben afgelopen week begonnen met hormonen “normale” dosis en had echt enorme heftige bijwerkingen. Ging gister op cd9 voor Follikelmeting en wow 3 grote eitjes van 20mm dus moest ter plekke de Ovitrelle zetten voor de eisprong.
    Vanochtend zaad gebracht en gelukkig zag dit er helemaal goed uit ondanks dat vriend koorts heeft gehad afgelopen week (soms is het helemaal dood daarna zeggen ze). Daarna de IUI gehad. Nu keihard duimen!

Panda95, Nola26 and Mom86 like this.
  9. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Wow spannend dat gaat dat ineens toch snel. Alle voortekenen zouden goed moeten zijn dus ga heel hard voor jullie duimen!
    Nog net in het oude jaar :thumup:

Met mij gaat het qua zwangerschap wel goed. Kindje was op 16 weken wat aan de kleine kant maar had het nu op 20 weken mooi ingehaald.
    Maar ik heb voor kerst weer een weekje in het ziekenhuis gelegen met een longontsteking en astma aanval, ook tijdens mijn verjaardag, en dat was wel weer goed balen. Maar goed het is nu wat het is en zolang het met de kleine goed gaat kan ik het wel hebben.

Flowertje27 likes this.
  10. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik voel me verder wel goed opzich.
    Alleen de misselijkheid/hongeraanvallen beginnen op te spelen. Gisteren kon ik het overgeven niet meer tegengaan.
    Merk ook dat ik bepaald voedsel probeer te vermijden, waar ik op voorhand al misselijk van wordt als ik eraan denk:rolleyes:
    Vandaag veel gelopen en toch weer banden of bekkenpijn. Vermoed het laatste en had gehoopt dat dit me nog weken bespaard zou blijven o_O
    Wellicht na een goede nachtrust nergens meer last van.

Nola26 likes this.
  11. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Wat fijn zeg!! ❤️

Kaas123 likes this.
  12. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,127
    1,002
    113
    Female
    Oohh wat is het allemaal nog snel gegaan!
    Vervelend van die rot bijwerkingen, maar ooh wat hoop en duim ik voor je dat het het allemaal waard is geweest en het deze ronde raak mag zijn voor jullie♡ spannend!

Hier gisteren en vandaag wit op de test, ben vandaag 10 dpo. Verloren zaak in mijn geval, ontzettend balen had er wel een positief gevoel bij, maar goed we kijken alweer uit naar de volgende ronde, ronde 36:rolleyes:

13. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Wat fijn weer een stapje vooruit! Nu heel hard hopen dat dit voldoende is geweest, ik duim met jullie mee!! Nog een beetje extra omdat de hormonen zo zwaar vielen, zou het je gunnen dat het bij deze ene poging mag blijven.

Flowertje27 likes this.
  14. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Ah wat balen dat t niet gelukt lijkt te zijn, effect van de hsg zal misschien ook een beetje verlopen nu? Ik duim stiekem nog voor een 2e streepje over 1-2 dagen maar snap dat jouw vertrouwen weg is deze ronde. Wat is nu jullie plan voor volgend jaar? Hopelijk gaat hulp niet nodig zijn en is het toch nog snel raak, zodat jullie in ieder geval in 2024 een kindje mogen verwelkomen!

Nola26 likes this.
  15. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,127
    1,002
    113
    Female
    Ja balen weer! Gelukkig raakte ik niet in een dip door het oud & nieuw sfeertje en dat ik gewoon aan het werk ben!

Ik geloof inderdaad niet dat HSG nog enig effect heeft, heb direct gezegd dat het mij sterk lijkt dat het 6 maanden doorwerkt, volgens mij heb je het meeste effect de eerste 2 maanden. Maar in theorie zou komende ronde de laatste ronde zijn kwa werking.

Gister een wensballon opgelaten met onze wens erop, zoals we 8 jaar geleden ook hebben gedaan met de wens voor een 2e en in die ronde werden we zwanger van onze dochter haha, wie weet hebben we die toeval wel weer:roflmao:
    Verder gaan we zo door en zullen we in juli dit jaar geholpen worden, misschien dat ik in febr/maart contact opneem met het zh, dan zijn we 3 jaar bezig, misschien dat het iets vervroegd mag worden.

Lief van je, Hopelijk is het idd allemaal niet nodig en mag het gauw eindelijk zo zijn !♡

16. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Ik kan Flowertje niet taggen maar ben zo benieuwd hoe het gaat! Rond het komende weekend mogen testen denk ik?

17. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Ah wat lief dat je aan me denkt!
    Ben vandaag 9 a 10 dpo, maar heb niet het gevoel dat het gelukt is. Gister stiekem getest 10 dagen na ovitrelle maar het HCG zat er nog in, dus het is nog niet betrouwbaar om te testen.
    Ik moet daarom officieel wachten tot vrijdag ongeveer. Denk niet dat dat handig is want we gaan een weekend weg en gaan al vroeg weg. Met een negatieve test zal het wel weer een flinke domper zijn. Dus misschien dan donderdag avond..

Hoe gaat het met jou? Hoe ver ben je nu?
    :)

Nola26 likes this.
  18. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik ga heel hard voor je duimen. En het gevoel dat het niet gelukt is, zegt niets. Ik had het ook en toen bleek het wel zo te zijn ;)

Flowertje27 likes this.
  19. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hoop zo dat je heel snel een positieve test in handen hebt van een plakbaby! Ik blijf voor je duimen!

Nola26 likes this.
  20. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Hier zit mn gevoel toch echt goed, want de test is witter dan wit. Zelfs met 3 eitjes (en goed zaad) lukt het niet. Ik weet echt niet wat er is gebeurd met mijn baarmoeder maar het voelt alsof het totaal niet meer werkt :(

Share This Page