Hoi hoi hoe gaat het met de dames hier hier inmiddels aan het aftellen en veel plafond dienst door weinig slaap
Ik ken je gevoel van machteloosheid heel goed.... Probeer het niet op te geven en positief te blijven. Ik weet uit ervaring dat het heel moeilijk is. Dikke knuffel voor jou!
Gaat goed hoor alleen blij als ze eruit is. Vandaag precies 36 weken. Heb al ontlasting al even 1 cm maar denk dat t nu wel twee is. Dinsdag heb ik controle weer dan even aangeven veel harde buiken
Oh lieve Flowertje wat ontzettend balen Dikke knuffel voor jou, maar geef de moed niet op! Hopelijk is het de volgende ronde IUI raak♡
Wat vliegt de tijd zeg, jij loopt al aan het einde! De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar voor je het weet heb je de kleine meid in je armen♡ Hopelijk blijft ze nog even zitten, maar ik wens je via hier wel alvast een voorspoedige bevalling toe !!
Hier z'n gangetje! Vandaag is onze zoon jarig, mag al 9 kaarsjes uitblazen❤️ Helaas tegelijkertijd ook negatieve testen, dus dat is wel weer flink balen dat wordt straks ronde 37...wordt er toch wel echt moedeloos van. Maar proberen straks vol goede moed in de volgende ronde er weer voor te gaan. Opgeven zullen we nooit!♡ Ben ook benieuwd naar @Flowertje27 En hoe is het met jou en de kleine in de buik?♡
Lief dat je het vraagt! Maar pfff hou op schei uit Nadat vorige ronde met clomid iets te snel ging (3 grote eitjes op CD9 en bms was nog niet eens fatsoenlijk meegegroeid) ben ik overgegaan op Gonal F spuiten. Lagere dosering dan dat ze normaal doen aangezien ik blijkbaar goed te stimuleren val en ik liever laag wilde beginnen. Maar pfff kom ik op cd10 voor een eerste echo: 6 eitjes dus de IUI werd gecanceld. Moest alsnog Ovitrelle zetten voor de eisprong (dus heerlijk misselijk geweest) en zit nu aan de utrogestan om mijn cyclus te verlengen en hopen dat er geen cystes achterblijven want die kans is best groot. Heb over 2 weken dan weer een uitgangsecho om te kijken of er cystes zitten, zo ja dan kan dat wel eens maanden duren voordat die weg zijn Ben er eigenlijk nu al beetje klaar mee kan ook nooit normaal Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
Ohh nee zo verdrietig weer om te lezen. Ik hoop zo dat je snel weer zwanger raakt! Zou je niet opnieuw een HSG kunnen krijgen? Gefeliciteerd met je zoon! ♥️
Jeetje wat een achtbaan weer. Je zal je wel machteloos voelen, want dit kun je zelf niet sturen. Om moedeloos van te worden... Pfff hopelijk gaat het in de komende wel allemaal voorspoedig Over cyste gesproken... Bij dr laatste echo zagen ze er bij mij ook 1 zitten nav de eisprong. Geen idee wat ze ermee doen dan alleen maar in de gaten houden. Volgens de verloskundige kan het geen kwaad en verdwijnt het vaak vanzelf. Vaag kan ik mr herinneren dit in één van mn vorige zwangerschappen ook te hebben gehad en toen was het ook ineens weg. Nouja hopen dat dat nu weer gebeurd dan. Met mij gaat het wel goed. Inmiddels hebben we het nieuws verteld aan iedereen. Blij dat we niet meer geheimzinnig hoeven te doen. Qua kwaaltjes valt het nog wel mee. Dus mag niet klagen
Ohh joh wat een gedoe ook weer. En wat moeilijk dat er dan dus een ronde onbenut blijft (neem ik aan?). Hopelijk krijg je die cystes niet en kun je de volgende ronde, met weer meer kennis over jouw lijf, een effectieve ronde tegemoet gaan! Voelt het wel prettig dat er nu stappen worden gezet of is het ook nog moeilijk te accepteren dat er medische hulp nodig is? Misschien kan dat ook wel naast elkaar bestaan..
Jullie moeten ook echt veel en veel te lang wachten.. wat lijkt me dat pittig. Hoop dat het jullie de komende ronde gegund is!
Wat fijn dat het nieuws de wereld in is, wordt het allemaal toch een beetje meer ‘echt’ van vind ik! Kun je er lekker openlijk over kletsen en fantaseren. Hopelijk trekt de cyste inderdaad weg, is dat weer een zorg minder. Fijn dat je je verder wel goed voelt!
Hier een behoorlijke achtbaan achter de rug de laatste weken. Onze 20-weken echo was niet goed, uiteindelijk een vruchtwaterpunctie laten doen en afgelopen week gehoord dat ons kindje inderdaad een afwijking heeft. Het is gelukkig, zéker in vergelijking met de andere scenario’s die er waren, maar heel mild en goed mee te leven. Wij kunnen dus langzaam weer een beetje genieten maar dit blijft helaas een redelijk medische zwangerschap met verschillende zorgen. Ik ben wel echt heel dankbaar voor dit kindje en geniet onwijs van het geschop en gewoel in m’n buik. Misschien nog een beetje extra na alle zorgen van de afgelopen tijd.
Jeetje dat moet schrikken zijn geweest. Een onbezorgde zwangerschap zal dit zeker niet zijn. Hopelijk kan je er toch van genieten. Godzijdank is het mild en goed mee te leven, maar wat zegt de afwijking voor in de toekomst?
Jeetje het valt niet mee bij jullie zeg! Ik hoop en duim dat er geen cystes achterblijven en jullie straks weer door kunnen met gauw een mooi en positief resultaat!♡