Zo spannend om te horen dit, dankjewel! Fingers crossed dat hij de komende dagen nog duidelijker wordt!
Omdat ik mezelf niet zo goed kan tegenhouden vandaag weer een early test van de Etos gedaan. Negatief. Blijft dan toch moeilijk om te hoop erin te houden.
Vanmorgen weer getest. Als het goed is nu 8dpo. Bovenste is van gisteren, onderste is vanmorgen. De foto is binnen 3 min gemaakt na het nemen van de onderste test. Nog steeds echt een lijn te zien, maar hij is nog niet donkerder dan die van gisteren. Hopelijk wordt hij sterker de komende dagen.
Wel wat klachten. Maar die zijn exact hetzelfde als van een naderende menstruatie. Dat is het frustrerende.
Knuffel voor de negatieve testen. En wow Esmee wat een mooi resultaat op dit 8DPO. Spannend! #Fingerscrossed dat er veel op roze mogen!
Ik heb straks nog de bloedtest, als het goed is en mn temp is nog hoog, meestal stort die ook in 12dpo. En blijf die gespannen borsten houden, maar ja dat kan ook luteale fase zijn en dan nog steeds dat ik het nu voor jet eerst heb. Weet niet zo goed wat te denken. Ik heb de easy@home early test 10miu/ml gebruikt dus zou toch wel wat aan moeten geven als het zo is
Ja maar die is vrij onbetrouwbaar omdat ik dus een hele slechte week gehad heb met extreem veel nachtpijn in mijn been en wakker liggen. FF heeft zelfs de ovulatie terug getrokken. Die zou donderdag de 18de geweest moeten zijn.