Wat een rollercoaster voor je! Ik snap wel dat het nu wel gewoon door mag komen, dan kan je tenminste door. Anders blijf je ook zo hangen, zo voelde het voor mij in ieder geval de vorige keren.
@Kaas123 wat ontzettend balen had toch nog goede hoop voor jou...hopelijk kan je gauw weer door! Fijn dat ondanks dat, het er verder rustig en goed uitzag. Hopelijk nemen je klachten niet weer toe❤️
Oh @Kaas123 zo rot! #virtuele knuffel! Wel een positief puntje voor nu dan dat je been er rustig uitziet
Thanks voor alle lieve reacties. Ik heb al weer een rondje gelopen en mijn knie buigt weer. Gewoon weer vol vertrouwen vooruit. En hopelijk snel in de nieuwe ronde, net op de wc nog niks.
Wat wel grappig was, ik was later nog bij de anesthesist/pijnarts en die zei; ik zat in je dossier te kijken en ik dacht waarom heeft de orthopeed HCG geprikt, heeft ie zeker verkeerd aangevraagd die lui snappen daar toch niks van. Maar toen ik het verslag las werd het wel duidelijk en was het logisch
Nou, ik word de 19e geopereerd. Dat zou voor die ronde ongeveer 6dpo zijn. Ik hoop dat dat geen invloed gaat hebben op de slagingskans…
Haha ja op eerste indruk sta je dan wel even raar te kijken zo zie je maar dat het altijd goed is dat alles genoteerd wordt.
Dank je wel, op mijn telefoon is het niet zo handig om de lijst aan te passen ( vooral het juiste kleurtje te kiezen) En hoe gaat het met clomid? Hebben ze bij jou ook wat moeten zoeken naar juiste dosis? Daardoor duurden mijn eerste 2 cycli teleks. 1,5 maand. Vind het jammer want nu heb ik echt perfecte dosis beet en mooi regelmatig ook en nu moet ik al overschakelen op iets anders. En van die spuitjes hoor ik toch ook dat het vaak wat zoeken is naar juiste dosis en dat het wel even kan duren vooraleer een follikel groot genoeg is. Spannend voor je, zijn er dan ook al onderzoeken gepland? Morgenochtend mogen we een staaltje van mijn man binnenbrengen daar ben ik ook wel superbenieuwd naar.
Oh heel spannend, de operatie die de vorige keer niet door ging? De gyn heeft tegen mij gezegd dat opereren echt kan en niet uit maakt, dat door de bloedverdunners wellicht zelfs de kans iets hoger is op een innesteling. Maar weet natuurlijk niet hoe dat voor jou specifieke operatie zit, en het is natuurlijk een aanslag op je lichaam. Maar mijn schoonzus is een week na een nosejob dus zwanger geraakt.
Ik ging direct op de laagste dosis (50mg) ovuleren en kreeg een relatief korte cyclus, 25 dagen met ovulatie op dag 10/11. Maar goed nu de derde loopt alles weer anders helaas. En ook dat schijnt te kunnen gebeuren. Dis ik denk dat het idd toch wel vaak ergens in het verhaal zoeken is. We hebben nu een eerste afspraak maar ga er wel vanuit dat er lab onderzoek gedaan wordt en een echo bij mij en semen onderzoek bij mijn man. Ja dus jullie ook semenonderzoek, is ook interessant idd het kan ook aan hem liggen of aan beide, allemaal stukjes van de puzzel. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig de meeste mensen goed helpen.
Dank je wel! De laatste 2 dagen leek het wat beter maar had vrijdag avond dus de langwerkende oxycodon opgehoogt (naar 30mg) in principe slik ik dat nu nog vandaag en morgen en ga dan weer naar 20 en dan na een dag of 4-5 naar 10 etc. De pijnarts heeft mij nog 3 weken gegeven anders moet ik iets chronisch gaan slikken en dat wil ik niet. Dus nu kan alles nog verbloemd zijn. Wat ook complex is is dat er wel echt een extreem hoog recidief risico is en blijft, daarom zijn ze ook zo voorzichtig. En de witte bloedcellen zijn nog steeds fors verhoogd. Dus het is steeds handelen naar bevinden en wait and see, garantie tot aan de deur enzo.
Ik ken niet zo veel van het medische, maar de zorgen die je je maakte zijn dus niet meer van toepassing? Dat is fijn nieuws dan! Ik hoop dat je klachten ook snel opgelost geraken zodat je weer beter slaapt en minder pijn hebt.