NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussion in 'NOD forum' started by Kaas123, May 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

Mar 6, 2023
    1,823
    1,492
    113
    Female
    België - Leuven
    Heel veel succes! Wrs zal het wel geen invloed hebben, anders zouden ze het je denk ik wel zeggen. Of weten ze niet dat je probeert voor een kindje?

2. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

Mar 6, 2023
    1,823
    1,492
    113
    Female
    België - Leuven
    Ja mijn 3de cyclus had ik ook ineens bloedingen na eisprong en voor NOD. Deze cyclus tot nu toe nog niet. Dus elke keer kan het echt anders zijn. Sowieso is het gewoon goed dat je reageert op de medicatie want dan is er gwn kans wil je updates geven over je traject? Ik vond je het wel fijn om de ervaringen en statussen van "medelotgenoten" te lezen. En mee te duimen uiteraard

3. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female

Zeker, graag zelfs en andersom ook graag. Een van de redenen ook om deze NOD lijst door te willen laten lopen, omdat we hier gewoon een fijn groepje met veel herkenning samen hebben.

Ja idd lastig ook hoor dat het dan toch nog steeds elke keer anders kan zijn. Nu 4 dagen overtijd, hopelijk snel duidelijkheid. Maar idd erop reageren is het belangrijkste.

Panda95 likes this.
  4. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Nee nog geen bloed

5. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ja misschien beetje ingewikkeld stukje heb een update gebruikt die ik ook aan anderen gestuurd heb.
    Maar helaas zullen de zorgen niet weg zijn maar is het voor nu goed. Als het niet beter gaat of erger wordt moet ik terug. Ik heb een bacterie die nooit helemaal weg gaat dus het is leven met. Blijft spannend maar goed voor nu weer ff rust.

Panda95 likes this.
  6. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,005
    113
    Female
    Ja door de oxycodon kunnen de klachten nu verbloemd zijn natuurlijk, dat is dan weer afwachten als je straks afbouwt...kan me voorstellen dat je er niet aan wil om iets chronisch te moeten gaan slikken...
    jeetje wat lijkt me dat allemaal moeilijk zeg om mee om te gaan en mee te moeten leven:(

7. Denaamiszus

Mar 19, 2023
    57
    66
    18
    Female
    Mooie oploop! Vandaag precies 4 weken

Attached Files:

Panda95, Roni7888, Kendi3 and 8 others like this.
  8. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

Jun 22, 2011
    843
    150
    43
    Female
    België
    Eventjes update van hier uit?

Ik voel deze maand niks, vorige maanden had ik zoveel dingen aan de hand terwijl het niet eens mogelijk was en deze maand 0.0.

Waagde me toch aan een testje op 9dpo maar inderdaad niks te zien:$

9. GezelligZwangerWorden

Jan 10, 2023
    938
    779
    93
    Female
    Jammer! Ik snap dat je het nu misschien al beetje hebt losgelaten dat het deze maand nog gaat lukken, maar 9dpo is wel vroeg. Dus alles kan nog gebeuren!

Lachebekje87 likes this.
  10. GezelligZwangerWorden

Jan 10, 2023
    938
    779
    93
    Female
    Hmmm mijn stoelgang is wat anders dan normaal, ben erg moe en meer gestresst dan normaal. Echter: het is een stressvolle, drukke week, en ik heb mijn voedingspatroon aangepast sinds vorige week. Hahaha, dus grote kans dat het daar allemaal mee te maken heeft:roflmao:

11. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    @Kaas123 Wat jammer dat de testen (nog) negatief zijn. Een gekke cyclus dus deze maand? Verwarrend is dat he. Over je been lees ik denk ik relatief goed nieuws als in voor nu eventjes rustig? Hoe is je vriend er nu onder icm jullie kinderwens?

@Sammie92 hoe was je eerste werkdag? Ik zou als leek denken dat je operatie redelijk gunstig getimed is in je cyclus, nog voor de eisprong? Maar is een gokje hoor. Snap wel dat t even extra spannend is.

12. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Jammer dat de test negatief was maar 9dpo is nog vroeg! Hopelijk iets te vroeg en over een paar dagen een 2e streepje!!

Lachebekje87 likes this.
  13. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Ik zelf zal nu rondom eisprong zitten. Heb toch nog geen ovulatietesten gedaan omdat ik wil proberen het iets los te laten maar nu wel een klein beetje spijt van.
    Mijn gevoel zegt wel dat afgelopen weekend mijn eisprong was (zou ook kloppen obv m’n ‘normale’ cyclus maar die was de afgelopen 2 maanden dus langer). Had daarvoor echt meer afscheiding en zaterdag op zondag nacht echt specifieke buikpijn linksonder.

Ik heb wel minder hoop dan de vorige ronde. Gewoon een beetje met beide benen op de grond gezet dat het misschien wel weer wat langer gaat duren om zwanger te raken. Ik verwacht dus nog wel een paar keer ongesteld te worden/negatief te testen.. iets rustiger gevoel daarin denk ik.

14. Sammie92

Sammie92 Actief lid

Apr 5, 2023
    402
    188
    43
    Female
    M’n eerste werkdag was vooral onwijs wennen. Alles en iedereen leren kennen. Maar tot nu toe heb ik er nog wel een goed gevoel over.

Wat betreft de operatie. Hij is 6 dagen na eisprong, wat daar het effect van gaat zijn weet ik dus helaas niet.
    Maar ja. Het moet gebeuren. Dus mocht het niet lukken deze ronde, so be it. Nog steeds vervelend, maar anders had ik ook nog eens 8/9 maanden langer moeten rondlopen met een drain.

15. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Thanks ja het is wel lastig, vooral.omdat ze gabapentine willen geven wat heel goed helpt tegen botpijn maar wel een onbekend risico heeft gedurende zwangerschap. Oxycodon mag niet chronisch wel intermitterend zoals ik het nu gebruik (omdat ik ook hele periodes pijnvrij ben) en verder is er methadon, dat is veilig in de zwangerschap maar werkt bij mij niet goed, doet te weinig, heb er overigens ook geen nadelen van behalve dat ik er dus niet in geloof. En neer opties zijn er niet voor botpijn. Maar ik geloof gewoon dat ik straks weer pijnvrij ben.

Nola26 likes this.
  16. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Oh vervelend maar idd 9dpo is echt vroeg

Lachebekje87 likes this.
  17. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ja ik weet ook niet of ik er nu nog in geloof maar goed nog (steeds) niet ongesteld.
    Voor mijn vriend is het lastig omdat hij wel de onzekerheid heeft maar het zelf niet voelt. Hij wil het liefst de schijn zekerheid van een lang recidief vrij interval maar de kans dat het morgen terug komt is net zo groot als volgend jaar ofwel, langer ziekte vrij maakt de kansen niet perse beter. Dus ik wik gewoon door, ben nu al langer ziekte vrij dan eerder nu 3 maanden (bijna) zonder antibiotica. Maar goed hij gaat dus soms nog wel eens heen en weer tussen toch echt nu of liever nog even wachten.

18. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Helpt idd vaak wel om he daar toch een beetje op in te stellen.

19. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ja en dat wil je ook niet idd. Spannend wel rn sterkte alvast.

20. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Ah ja denk dat ik het begrijp, soms denkt hij dus dat hij liever even afwacht tot je wat langer zonder/met weinig antibiotica zit omdat hij ergens denkt dat het dan ook langer weg zal blijven? Wel lastig lijkt me al die extra onzekerheden, zwanger worden is al spannend genoeg. Snap ook dat jij graag door wilt. Zekerheden heb je nooit en in jouw geval dus al helemaal niet. Straks gaat het ineens (hopelijk!) maandenlang goed.

Share This Page