Goeiemiddag allemaal Ai ai wat frustrerend. Ik denk dat je vooral moet doen wat voor jou goed voelt. Niemand voelt wat jij voelt of kan jou grenzen bepalen. Ik hoop heel hard voor je dat t snel afneemt en zich even slapende houd
Oh meiden zou zo een gat in de dag kunnen slapen. Brakke nacht gehad... Gisteravond avondvierdaagse gelopen... Gister in de loop van de dag met vlagen zere borsten maar nu echt wel beurs gevoel. Dalijk bloedprikken even controles voor t gehele pakket. En dan alleen nog t eten doen
Ja precies beetje schijnzekerheid misschien. Nee idd zekerheden heb je nooit en wil graag de periode dat het goed gaat benutten en daarom wil ik ook door. En natuurlijk ook een stukje gewoon doorgaan met mijn leven ipv lijdzaam afwachten.
Nee morgen weer, afwisselen ouders van school. Nee schildklier , B12 , ferritine en vit d. Standaard controle elke drie maand heb een afwijking in m'n metabool systeem...heeft alleen een gen nummer
Ah zo APKtje dus. Sterkte morgen ik hoorde van mijn buurvrouw dat het best intens is, slenteren, drukke kinderen die hele zakken snoep wegwerken haha.
Hier vandaag 9 dpo, toch gezwicht voor een testje van sensitest 25 miu/ml natuurlijk niks! Kan nog alle kanten op, dus nu echt proberen om donderdag pas weer te testen. Succes met de avond4daagse @Rouge! Ik mag volgende week weer, dan is er hier avond4daagse. Gelukkig wel mooi weer bij
Alles kan nog met 9 dpo! Zag dat ik bij m'n oudste dochter 7 dpo al positief teste, maar met zoon voor t eerst op 13 dpo dochter en twee zoons rond 11 dpo, maar met ons kleinste mannetje pas tegen de 12 weken alle klachten streepje ik weg onder kopje stress drukte buikgriep, bleef ook gewoon bloedingen houden Elke zwangerschap is totaal anders Ja het is heerlijk weer!
Nee, eigenlijk niet. Ik moet alleen overleggen met de chirurg als ik toch een positieve test in handen zou hebben.
Moet je nagaan hoe het uiteen kan lopenGeen zwangerschap is gelijk indd. Knap dat je bij de jongste tussentijds nooit hebt getest haha, maar snap het ook wel als je gewoon bloedingen blijft houden verwacht je het ook niet dat was wel een verassing dan en al zover heen! Bij mijn eerste 2 was ik er nooit op deze manier mee bezig. Hield gewoon m'n cyclus bij dmv agenda en richtlijn van 28 dagenachteraf wel voor nod getest, want had geen knaltesten, gok rond 11 dpo is geweest. Heb met echo's nooit terug gerekend, geloofde het wel. Laatste zwangerschap met een early predictor op 9 dpo positief getest. Daarom dat ik op 9 dpo toch altijd weer zwicht haha!
Nee, klopt. Maar met het pre operatieve gesprek zat ik op 10 dpo van de vorige ronde. Dus heb ik er wel naar gevraagd, ‘wat nou als?’ En toen kreeg ik dat antwoord. Alleen als ik echt zwanger zou zijn, zou de operatie uitgesteld worden.
Als de menstruatie hier uit blijft test ik donderdag weer en dan maandag en ga dan op woensdag 14 naar de gyn. Advies is als je overtijd gaat elke 48-72u te testen, maar goed dit lijkt me voor nu wel prima.
Lijkt mij ook prima, wel frustrerend zo zeg. Gelukkig heb je volgende week een afspraak bij de gyn. Als ik naar je temp kaartje kijk kan ik er eerlijk gezegd ook niet uithalen dat je überhaupt een eisprong hebt gehad...
Was toen ook helemaal niet bezig met zwanger worden, was ook aan t worstelen met de bloedingen, daarvoor ging ik ook op controle...en met echo surprise... Een verrassing was t zeker maar net zo welkom
Oh niet. Op 6 dpo zien ze het nog niet als zwangerschap. Ik zat tijdens het vorige gesprek op 10dpo. Mocht het die ronde raak zijn geweest had ik moeten bellen Nu gaat het sowieso door.
Ik denk dat je geen eisprong hebt gehad aan hand van je kaartje, misschien op dag 22 Frustrerend zeg!