Vrijdag heb ik gebeld naar het ziekenhuis om te kijken of ik de afspraak kon verzetten. Maar alles zit al vol tot ergens in juli. Maar mijn man heeft wel gehoord dat ik uit mezelf belde. En toen is die ineens omgeslagen in positieve zin. Daarnet was hij zijn sportlessen aan het reserveren voor volgende week en normaal gaat hij op donderdag dus sporten en zei die "ah nee, deze week kunnen we niet op donderdag". Maar zo mededelende toon. Dus nu lijkt het er wel op dat ie gwn mee wil gaan uit zichzelf. Ik denk dat hij het enorm apprecieerde dat ik gwn moeite gedaan heb om een ander uur vast te krijgen. Ook al is het niet gelukt
Ik duim mee! Eetlust kan ook aan de hitte te wijten zijn van deze dagen. Maar hopelijk is er ook een plakkertje aant ontwikkelen. ♥️
Mn temp is vandaag flink gedaald, dus ik verwacht zeer binnenkort de eisprong. Het feit dat we nu samenwonen maakt het wel makkelijker om het gezellig te maken. Het wordt nu eerder lastig om er een dag tussen te laten
Ik denk erover na om morgen al een testje te wagen (10 dpo) omdat we weer familiefeest hebben. Maar ben bang dat ik er nog niks uit ga kunnen afleiden. Is het positief kan het nog altijd de Ovitrelle zijn. Is het negatief kan het alsnog later komen. Dus twijfel om het gewoon te laten... Weet iemand trouwens of je rond 10 dpo juist veel of weinig afscheiding hebt als het niet zwangere cyclus is? Want heb hier al eens gelezen dat bepaalde soort of hoeveelheid afscheiding ook symptoom kan zijn?
Ik zit vandaag op CD11. Normaal gesproken heb ik dan altijd een knal positieve ovulatie test. Nu lijkt ie vandaag zelfs lichter dan de dagen hiervoor. Ik snap er helemaal niks meer van. Bovenste van vrijdag, onderste vandaag.
Ik heb geen ervaring met ovutesten. Maar ik heb niet het idee dat de onderste foto lichter is dan de bovenste? Lijkt me toch beetje donkerder?
Ik zou vanmorgen testen, maar toen ik wakker werd dacht ik al waarom ga ik dat eigenlijk doen, ik ben toch niet zwanger. Mijn temp was ook fors gezakt. En op de WC ja hoor ongesteld. Ik ben wel opgelucht dat deze cyclus eindelijk voorbij is 10 dagen 'te laat'.
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 1 juni (1) Irisbloem -42 jaar- 2de kind - ronde 1 na 4 mk 2 juni (2) Steph90 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (ietwat ongepland na kindje via keizersnede januari dit jaar) Esmee3394 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 juni (2) Snow -40-ronde 4(laatste ronde) 2de kindje Love2live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 15 na MA (door re-kanalisatie) 4 juni (2) Flowertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (3) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 3 (wel met clomid ivm afwezige cyclus) 10 juni (1) Missmoobs, 37 jaar, kindje 3, ronde 9 11 juni (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 3 12 juni (2) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 18 na een break van 7 maand. Mom86, 36 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 13 14 juni (1) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 7 15 juni (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 7 na stilgeboren zoontje Panda95 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 4 (met letrozol) Gryanne - 31 jaar- 1e kinde - Ronde 8 na miskraam Augustus De volgende ronde NOD juni/juli 2023 21 juni (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 24 juni (1) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 30 juni (1) Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 9 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 Totaal: (19) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (12) Zwanger (3) Ongesteld (4) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Kaas 123, 14 juni eerste afspraak fertiliteitsarts. - Nola26, 16 juni eerste afspraak fertiliteitsarts. ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡ ♡♡♡♡♡♡♡
Ik heb geen ervaring met ovu testen maar snap wel dat t gewoon irritant is als het anders loopt dan je verwacht. Dat niet weten waar je aan toe bent in het hele zwanger worden proces is zoooo slopend soms.
Wat jammer dat je ongesteld bent geworden, nooit leuk. Op zich wel fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt over je cyclus. Hopelijk kan de gyn er wat mee komende week.
Dat is het ja. Eindelijk had ik een soort regelmaat gevonden. Gooit m’n lichaam het weer in een soort remix. Bloedirritant.
Fijn voor de duidelijkheid in ieder geval. Het was idd een rare maand voor je. Op naar een nieuwe ronde!