Wat een gedegen. Ik heb indd al eerder in een groepje gezeten. Voordat ik zwanger raakte van mijn dochter had ik in okt 2015 een positieve test. Waarschijnlijk jij ook gezien je banner? Die zwangerschap is niet goed gegaan. ja het leven en al zijn uitdagingen en grillen. Het gaat wel goed met me en met de jaren komt er ook rust en berusting in dit onderwerp. Hoe is jou afgelopen 7 jaar gegaan?
Oh dat vind ik heel spijtig om te lezen sorry het was inderdaad in de NOD van oktober 2015 dat we samen zaten in een groepje dan. Tgoh ja 7 jaar vooral ouder en grijzer geworden denk ik we dachten niet nog een kind te willen maar manlief veranderde van idee na het overlijden van zijn vader en heeft wat overtuiging nodig gehad om mij te overhalen dus hier zijn we dan hopelijk heb je inderdaad dat gouden ei snel te pakken! <3
Jeetje wat lastig dat het nu zo lang duurt! Ik dacht vandaag te ovuleren maar debk nu vrijdag. Zijn wel al sinds afgelopen vrijdag elke dag bezig
Hahaha...ja die grijze haren trek ik er alsnog voor nu uit. Mooi hoe een wens dan toch van de slaapstand naar de actieve stand gaat.
Nou das snel op dag 11 al positieve ovulatie test. Nu nog klussen vanavond en morgen en dan op t wacht bankje
Ja zeg dat wel normaal op dag 15/16 pas altijd. Mijn hoofd zei van ga even nieuwe testen halen gelijk een gedaan. Maargoed ook. Tot waneer t beste gezellig maken hoeveel dagen erna
Ik ook veeeeel te vroeg. Dit is voor het eerst. Ik heb de dag van de positieve test laat ik de dag en twee dagen later weer. En doorgetest tot gisteren wat eigenlijk mijn eisprong dag was. Maargoed. Nu alleen wachten en voelen.
Wat fijn dat jullie al rond de eisprong zitten! Gaan daarna alleen wel de moeilijkste weken beginnen haha. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Normaal niet zo fijn maar nu vooral zin om weer aan een nieuwe ronde te beginnen.
Hier het (gouden) ei nog niet gevonden, gezien de clomid zou het ook ongeveer zaterdag zijn. Vorige cyclus was CD10 maar zonder clomid. Dus we gaan nog ff door . Hoewel de man tegen begint te strubbelen haha.
Pff hij heeft dus nekpijn wat steeds erger wordt. Mogelijk door hard bed hier? Ik snap het niet want we waren thuis ook hartstikke actief altijd, ook in de periode dat ik doodziek was, deed ik ook deels voor hem. Maar zei hij vandaag ineens we moeten maar meteen voor ivf gaan, echt wtf. Ik heb een massage geboekt in het resort daar gaat hij zo heen en net veel te dure paracetamol en ibuprofen gekocht bij de farmacie, in spanje betaal je gewoon 4euro voor 20 paracetamolletjes en zelfs 5,40 voor 20 ibu. Maar merk gewoon dat ik het gezeur slecht trek, ik heb die pillen geslikt hoewel ik gelukkig geen bijwerkingen ervaar van clomid. En ik geb al 5 dagen een knipperende smiley op de paarse CB.
In principe heeft meer dan 1 dag na de ovulatie geen zin. Maar zijn de 4 dagen voor en de dag van je beste kans.
Dat hebben we zoiezo al gedaan. Ervoor vandaag was die ook nog positief dus denk dat die vanacht spring en morgen negatief is. This al zo lang geleden ben hoop vergeten Hoe gaat het met jou verder
Ik ben er ook weer. Ik had het eigenlijk los gelaten dat het goed was. Nu begon mijn man erover. En keek voor het eerst in mijn app En deze dagen is mijn ei... Twijfel twijfel Zie veel beren op de weg. Stel dat het lukt.. zwanger zijn.. bevallen.. pff trauma van de eerste Nu ben ik 40 en zegt stemmetje in mijn hoofd het is goed zo. Mijn ouders en schoonouders worden ook ouder . Oppassen word het dus ook niet. Hoe gaan we het doen.. En mijn man zegt alles komt goed. Lekker makkelijk haha
Ik snap helemaal wat je bedoeld. Wel een beslissing nu. Wat ga je doen? Ik geloof er ook in dat alles zal lopen….
Zit nu zo te twijfel over dpo. De testen zeggen volgens mij 12 mei 17.00 u positief. Maar voel sinds vandaag een trekkerig gevoel. Zwaarder wordende baarmoeder. Herkennen jullie dat ? Volgens mij zit ik vandaag op 4 dpo dus ik kan nog niks voelen…. Wat denken jullie? eigenlijk kan dus ook op 13 mei het ei er zijn geweest…. iedere keer weer dat herbereken. Kijken jullie met me mee ?
Ik weet het Na dat de ovulatietest positief is duurt het tot ongeveer 12/48 uur voordat ei springt.. dus het kan..
Foutje las je berichtje verkeerd. Hormonen kunnen ons gek maken. Dus je voelt in die periode vanalles haha