@Mom86 echt wel jammer om te lezen dat het bij jou ook blanco's zijn @Nola26 pff ook bij jou geen succes zie ik deze maand @Panda95 en Flowertje27 hopelijk draaien die mannen van jullie inderdaad wat bij, het is zo al moeilijk genoeg om die negatieve testen te zien voorbijkomen als die er dan nog is onverschillig bij zijn, is dat ook niet echt een steun! Hopelijk draaien ze wat bij zoals hij nu wat lijkt te doen bij jou @Panda95 @Sammie92 en @Kaas123 ik duim dat jullie cyclus een mooie regelmaat mag vinden maar wel echt balen dat je op rood gaat @Kaas123 ! @Mvrp Proficiat! Als ik mensen vergeten ben, sorry! Ik probeer bij te blijven maar ik heb ook nog is examens en drukte op het werk dus niet altijd even up-to-date Hier NOD dag vandaag en NOThing to see sorry ik kon het grapje niet laten Geen krampen, niks, nada, noppes.. Heb vandaag niet meer getest omdat ik dacht dat het deze maand toch niets meer ging zijn en het was vaderdag dus zou ik helemaal nog is teleurgesteld zijn bij een blanco zoals afgelopen dagen. Eventueel morgenvroeg als er nog niets is een testje wagen maar ik hoop er eigenlijk niet meer op.
Haha neen inderdaad geen bloed geeft moed zegt men zeker? Maar ik heb afgelopen week bijna elke dag getest en ze bleven wit hoor, zelfs niet eentje waar je bij zou kunnen twijfelen En vandaag dacht ik, neen ik ga niet testen het gaat niet ineens veranderen, buiten naar rood dan Als ik nu alsnog positief test ga ik heel hard vloeken dat ik dat shirt niet gebruikt heb met vaderdag Miss toch weer een langere cyclus, van 36 dagen deze keer dan..
M’n ovu testen zijn nooit verder opgelopen dan dit, nooit een smiley gehad op de CB en nu zelfs niet eens meer een streepje te zien op andere testen. M’n temp is ook alweer iets gestegen. Heb ik dan gewoon m’n piek gemist? Ik ben compleet de weg kwijt op het moment.
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 1 juni (1) Irisbloem -42 jaar- 2de kind - ronde 1 na 4 mk 2 juni (2) Steph90 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (ietwat ongepland na kindje via keizersnede januari dit jaar) Esmee3394 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 juni (2) Snow -40-ronde 4(laatste ronde) 2de kindje Love2live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 15 na MA (door re-kanalisatie) 4 juni (2) Flowertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (3) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 3 (wel met clomid ivm afwezige cyclus) 10 juni (1) Missmoobs, 37 jaar, kindje 3, ronde 9 11 juni (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 3 12 juni (2) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 18 na een break van 7 maand. Mom86, 36 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 13 14 juni (1) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 7 15 juni (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 7 na stilgeboren zoontje Panda95 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 4 (met letrozol) Gryanne - 31 jaar- 1e kinde - Ronde 8 na miskraam Augustus De volgende ronde NOD juni/juli 2023 21 juni (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 24 juni (1) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 30 juni (1) Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 9 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 Totaal: (19) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (12) Zwanger (3) Ongesteld (4) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Kaas 123, 14 juni eerste afspraak fertiliteitsarts. - Nola26, 16 juni eerste afspraak fertiliteitsarts. ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡ ♡♡♡♡♡♡♡
Vanmorgen weer een test gedaan... Weer wit. De gyn zei al dat de eisprong 4 dagen later zou zijn hoogstwaarschijnlijk. Dus mn nod is ook later. Denk ik dan... We wachten het af. Vrijdag gesprek met de arts.
Ik hoop het. Normaal gesproken test ik op CD11 positief. Nu is het CD12 en lopen de testen alleen maar af ipv op.
Balen @GezelligZwangerWorden Hopelijk heb je snel een eitje @Sammie92 Spannend @Mom86, 4 dagen later betekent dat het nog alle kanten op kan gaan ♥️
Ik had gisteren dan getest in het kader van familiefeestje. maar zoals gedacht was het wit met eventueel vage herkenning van waar het streepje zou moeten komen als je gaat turen. maar kan verbeelding zijn of anders nog de Ovitrelle. Zegt dus helemaal niks. Nu zegt manlief van te wachten tot NOD (donderdag) om te testen. Was al trots dat ik me vandaag heb kunnen inhouden. Weet niet of dat me morgen nog eens lukt. Bovendien is het morgen ook de dag van de hertest voor semenanalyse van mijn man dus moet ik zien dat ik de hele ochtendshift alleen draai voor onze hond dus moet zien dat ik er vroeg genoeg uit ben
Ik heb getest maar euhm ik vind het er raar uitzien Kijken jullie even mee? Lijkt uitgelopen of naast de lijn ofzo of zie ik het verkeerd. Foto binnen 5 min maar voor nu beschouw ik het toch nog even als negatief
Ohhh ik zie iets!! Niet helemaal in het midden inderdaad. Nog eentje doen? Haha. Wat spannend! Zat je nou al na NOD? Dan is de test misschien wel licht (of je cyclus langer).
tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 1 juni (1) Irisbloem -42 jaar- 2de kind - ronde 1 na 4 mk 2 juni (2) Steph90 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (ietwat ongepland na kindje via keizersnede januari dit jaar) Esmee3394 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sannelis - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 (vroege MK ronde 1) 3 juni (2) Snow -40-ronde 4(laatste ronde) 2de kindje Love2live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 15 na MA (door re-kanalisatie) 4 juni (2) Flowertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Dinabloem- 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 5 juni (3) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 3 (wel met clomid ivm afwezige cyclus) 10 juni (1) Missmoobs, 37 jaar, kindje 3, ronde 9 11 juni (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 3 12 juni (2) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 18 na een break van 7 maand. Mom86, 36 jaar, 1e kindje huidige man, ronde 13 14 juni (1) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 7 15 juni (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 7 na stilgeboren zoontje Panda95 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 4 (met letrozol) Gryanne - 31 jaar- 1e kinde - Ronde 8 na miskraam Augustus De volgende ronde NOD juni/juli 2023 21 juni (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 24 juni (1) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 30 juni (1) Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 9 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 Totaal: (19) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (12) Zwanger (4) Ongesteld (4) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Kaas 123, 14 juni eerste afspraak fertiliteitsarts. - Nola26, 16 juni eerste afspraak fertiliteitsarts. ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 - Sannelis ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡ ♡♡♡♡♡♡♡
Ja NOD was gisteren en ik testte al de hele week negatief. Gisteren niet getest omdat ik zoiets had van nu gebeurd het ook niet meer. Maar moeder natuur laat niet van zich horen dan toch even gewaagd deze middag. Ik probeer morgenvroeg nog even opnieuw, ik ga nog niet hopen want ik vond het er ook maar bizar uitzien
Jaa er is nog hoop natuurlijk. Maar met zoveel rondes denk je gauw negatief dan positief Maar je hebt gelijk.. Ik denk dat ik overmorgen weer ga testen als er niets is. Tot nu toe nergens last van.
Proficiat @sannelis @Lachebekje87 misschien een late innesteling waardoor het nu nog niet zo fel is? Streepje staat idd niet in het midden, hmmm. Spannend! Ik zou zelf niet kunnen wachten om opnieuw te testen