Uiteindelijk komt het altijd wel goed of loopt het zoals t gaat. zou me daar nog niet echt druk over maken oppassen Voor nu dikke knuffel
Nog steeds die knipperende , maar eigenlijk suggereert de rest van de data dat het gewoon gisteren geweest is.... Dus weet niet of ik door moet te testen of dat nog wel zin heeft.
Ik ken hem een beetje en het was niet heel serieus, maar vooral zielig doen. Dus ik zei dus jij wil nooit meer seks ipv je probleem op te lossen, dat was nu ook weer niet de bedoeling. De massage heeft geholpen hij heeft gewoon veel stress gehad en een slechte werkhouding nog vaak aan de eettafel terwijl hij een prachtige werkkamer heeft. Dus we zouden vandaag verder gaan, maar goed ik denk nu toch dat de ovulatie geweest is. Heb 6 dagen hoge vruchtbaarheid, cb zegt eigenlijk dat je bij 9 kan stoppen dat het of niet meer komt of toch geweest is met minder LH. Maar mijn temp is giga omhoog dus ja kijken of die morgen hoog blijft dan stop ik met testen en anders tja. Als het gisteren was dan heb ik opzich wel genoeg seks in de vruchtbare periode gehad.
Het is een borst operatie. je hoeft het in principe ook echt niet iedere dag te doen. Om de dag is prima! Miss geeft hem dat rust?
Kan goed ik lees dus heel vaak dat die paarse geen vaste smiley geven. Je kan beter die roze kopen, die gebruik ik ook. Geen gedoe met knipperende smileys haha gewoon rondje of vaste smiley
Mn operatie is (helaas) niet doorgegaan. Helaas tussen haakjes want ben er wel blij mee… mn dochtertje is voor de zoveelste keer weer erg ziek, dus ben blij dat ik gewoon voor haar kan zorgen…. Ik verwacht eigenlijk vandaag een positieve ovu (afgelopen maanden stipt dag 13) maar streepje is nog erg licht. Ben benieuwd
Ik heb dit dus voor het eerst, kreeg eerst juist altijd de vaste smiley. Maar mijn hele gevoel incl rustpols en temp zeggen dat het gister was vorige 2 cycli was ook dag 11 en 10. We hebben het vanochtend nog gedaan dus denk dat het goed is. En we zullen idd gewoon nog wel doorgaan maar ff de druk eraf is wel prima.
Spannend allemaal weer rond ovulatie maar dus moeilijk om te vinden? Ik ben dus nog ongesteld maar een stuk lichter dan normaal, snap er niks van maar op zich ook wel eens fijn. Moet nog ovulatietesten bestellen maar denk sowieso pas rond dag 10-12 van de cyclus gaan testen? Misschien toch de roze clearblue als ik jullie reacties zo lees. Ik hoef ook niet perse m’n vruchtbare dagen te vinden, ben echt op zoek naar eisprong ivm bepalen NOD..
Nope. Hier nog negatieve ovulatietesten. De streepjes worden wel steeds iets donkerder, dus ik ga uit van zondag een positieve test. Dat zou ook overeen komen met de vorige cycli.
Mijn temperatuur blijft hoog, dus ik houd het op donderdag de ovulatie en dat zou ook passend zijn bij mijn vorige 2 cycli. Ik heb niet meer getest, wacht nog 1 dag af en zal mezelf dan op het wachtbankje zetten.
Ja ik snap je. Ergens wil je het zeker weten dat hij is geweest want jullie werken er ook hard aan ik sta echt al zolang droog dat ik vergeten ben hoe het moet Misschien moet ik maar even beter voor mezelf zorgen op dat gebied
Gebruik je altijd al ovulatie testen? heb jij het ooit meegemaakt dat je 5 dagen eerder de positieve teste hebt?
hoe bedoel je dat laatste zinnetje? heb je vaak een ritme in je cyclus of juist niet? ik begin normaal rond cd 7 of 8 met 1 keer testen per dag. als er verandering komt twee keer per dag