Toen ik vanmorgen wakker werd waren mijn borsten al niet meer pijnlijk dus toen dacht ik al ohoh. Ik heb aanhoudend koorts dus niks aan de temperatuur curve Toch was de bloeding vrij ineens en ook direct veel met stolsels.
Mijn test is ook negatief. Dus ga ook op rood. Hopelijk word ik snel na stoppen Utrogestan ongesteld. Ben er ook ff flink verdrietig om. Neig nu toch naar het advies van de gyn om na volgende maand al te beginnen met IVF. Sowieso wil ik dat mijn vriend zijn zaad laat testen. Weet iemand hier of dat via het ziekenhuis gaat of via de huisarts? Volgens mij zei de gynaecoloog dat we dat via de huisarts moeten regelen maar dat vond ik eigenlijk wel gek?
Hallo lieve allemaal, Ik loop aardig achter met lezen hier. Sorry sorry sorry Momenteel te veel aan mn hoofd en even niet mezelf... Inmiddels op cd18. Geen idee of de eisprong al geweest is.
Het moet idd via de huisarts geld voor ons ook. Omdat er bij mij wat is gevonden vind het ziekenhuis het verklaard. Als we ivf starten wordt het als onderdeel van de procedure wel getest. Maar via huisarts testen is ook goedkoper, indien zijn eigen risico nog niet op is, dus helemaal prima toch. Ach wat balen ook voor jou, samen gaan we door. Ik snap dat je naar ivf neigt nu, ik zou het denk ik doen.
@Sammie92 gooi de testen nog maar niet weg, die van mij was niet vals positief maar echt positief. Er is HCG gevonden in het bloed van donderdag de longarts heeft het laten na bepalen vanwege mijn test. Maakt nu niet meer uit want is gewoon mis gegaan rond de NOD, kan aan alles liggen natuurlijk.
Ah ja voor het vervolg maakt het misschien niet uit maar ik denk gevoelsmatig wel? Enerzijds fijn dat samen zwanger worden kan, anderzijds misschien ook verdrietig of emotioneel dat het is mis gegaan? Knuffel in ieder geval voor jou/jullie. Je hebt je lichaam dan toch goed aangevoeld hè.
Ah nee, wat vervelend. Snap dat je nu graag ongesteld wilt worden omdat je weer door wilt. Wanneer moet je weer naar de gyn? Hoop dat je vriend snel onderzoek kan laten doen en je weer meer duidelijkheid hebt!
Ben wel benieuwd hoeveel hcg? Ik had een lichte maar duidelijke streep tijdens mn vmk 2 jaar terug en toen had ik slechts 5 hcg….
Vandaag de gyneacoloog gesproken en qua eicel reserve zit ik op de p5, want inhoud dat het idd enorm laag. Hormonaal ben ik nog niet in de overgang en moet het dus gewoon kunnen. Wel zien ze dat de hormonen die door mijn bijnier gemaakt worden ook te laag staan. Maar ze zien dus vaker dat die te hoog staan bij verminderde vruchtbaarheid. Als wij nu eicel preservatie willen bij ernstige ziekte is dat niet vergoed, want mijn ziekte staat niet op de lijst voor de verzekering.... Het advies is dus eigenlijk om het gewoon toch te blijven proberen, juist omdat de andere hormonen goed zijn en dan schijnt je kans met om de dag gemeenschap toch echt het beste te zijn. Dit nog een half jaar en dan opnieuw lab en controle. Verdere ben ik vandaag opnieuw opgenomen in de VU voor minstens een week nu omdat ik niet goed herstel.
Hoe voel je je over deze conclusie? Prima om nog even zelf te proberen of had je op iets anders gehoopt? En hoe gaat het verder met je, al meer duidelijkheid over hoe ze nu gaan proberen de bacterie/koorts te behandelen? Vermaak je je nog een beetje in het ziekenhuis? Nogmaals veel beterschap gewenst!
Ik heb deze maand echt geen idee hoe lang m’n cyclus gaat zijn. Lijk al wel een week vruchtbaar slijm te hebben.. Vind het wel prettig nu op vakantie te zijn, geen testen beschikbaar en toch meer afleiding. Ben zondag weer thuis, zou dan kunnen testen, ben op z’n verst dan 11DPO.. maar kan met mijn wisselende cyclus ook nog veel vroeger zijn.
Ze hebben net puur voor de zekerheid nog een HCG bloedtest afgenomen, ik denk dat het echt weg is maar ze willen het zeker weten. Dus ja als je ze wil krijg je ze niet omdat een urine test net zo goed is, als je het eigenlijk niet meer wilt dan zeggen ja maar een bloedtest is wel veel sensitiever. Ze gaan zo een MRI maken van mijn been. Bloedwaarden en de long foto zijn wat verbeterd dus ik wilde al naar huis. Maar ze willen de MRI afwachten en eigenlijk ook de sputumkweek die ik vanmorgen heb ingeleverd (duurt minimaal 2 -3 dagen), want als daar nog wat uitkomt willen ze me toch met infuus behandelen, zucht..... Voelt nu zo nutteloos was vorige week zieker maar toen konden we het prima thuis aankijken maar sinds de vorige sputumkweek positief is moest het ineens hier, maar we doen nu niks extra's. Zoals mijn vriend zegt je zit nu niet aan een draadje vast (infuus of zuurstof), anyway, mijn geduld is op. Als deze cyclus weer een ovulatie op dag 9 heeft en ze houden me idd (minimaal) een week kunnen we nog voor VU baby 2 gaan. Mijn vriend was trouwens goed pissig dat de gyn nu toch niet wilde doorpakken. Hij zegt we proberen al meer dan een jaar en we hebben die tijd niet met zo weinig eicellen. Opzich hebben we al ruim een jaar geen anticonceptie gebruikt en dus heel regelmatig gemeenschap (>3x per week) dus heeft hij een punt, maar omdat ik anovulatoir was telt het niet. Ik vond het wel schattig. Ik zei ik dacht dat je blij was met het advies dat we het om de dag moeten doen, zegt ie, nu even niet . Wel vermakelijk dat hij er nu onrustiger over is dan ik, ook wel een verfrissend.