NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kaas123, 7 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Wat fijn dat de scan in orde was en dat er ook nog mensen bestaan die alle tijd nemen voor hun patiënten! Hopelijk voel je je snel beter❤️

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Foutje :|

3. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf

Jeetje meis wat een rollercoaster... Hoop echt dat t snel een positieve wending voor jullie mag krijgen

4. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    Als mijn cyclus net als vorige maand ‘gewoon’ 28 dagen is ben ik nu 9DPO. Begin het wel weer spannend te vinden.. Heb sinds gisteren wat hoofdpijn, houd dus steeds veel afscheiding en vanochtend zei m’n vriend; weet je zeker dat je niet zwanger bent? Je borsten lijken groter. Nou lijkt me dat wat snel (en kan ik ook nog goed veel later m’n eisprong hebben gehad) maar spannend is het wel!

5. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    939
    780
    93
    Vrouw
    Ik was vanmorgen mega grumpy en heb sinds gisteren weer af en toe menstruatie buikpijn dus de usual pms klachten. Ik heb wel opeens een enorme testdrang, weet niet of ik het tot mijn nod ga redden… Hopelijk wel, want ik haat die teleurstelling als je zo’n omo witte test ziet:o:

6. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Wat maak jij toch allemaal mee! Hoedje af voor je dat je er zo goed onderblijft :thumup:

Het is heel fijn dat de professor ook wel even persoonlijk is dat geeft net dat beter gevoel als wanneer je het zoveelste nummer bent. En super nieuws dat hij je kon brengen van je scan!

Het gouden ei is miss nog niet geweest, er was wel al eentje van zilver afgelopen maand, maar ik geloof er steevast in dat die gouden of diamanten nog komt ;)

7. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Oh wij lopen dus gelijk op qua DPO ik zit volgens mij ook op dag 9 vandaag!

Heb niet veel tijd om me erop te focussen door de deadlines op het werk maar het sluimert toch wel :rolleyes:

Gisteren bvb de hele dag misselijk vanaf ik wakker was en vandaag niks nougatbollen, ik wil een knopje! Eentje dat afkan zodat ik er niet aan denk, op die manier kan ik ook niet nog is teleurgesteld raken.

Het T-shirt ligt alleszins wel in een schuif voor wanneer het zover is!:p

Mamaen vindt dit leuk.
  8. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    939
    780
    93
    Vrouw
    Wat heftig allemaal Kaas123! Hopelijk trek je t nog een beetje, als je alleen maar in de stress zit is dat natuurlijk ook niet goed voor je lichaam. Maar makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk:oops: Ik zit zo erg te duimen dat het binnenkort een keer raak is voor je, en dat je je eindelijk weer wat beter mag gaan voelen <3

9. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    Ah hopelijk gaan we op roze! Al een idee wanneer je gaat testen of ben jij zo knap dat je kunt wachten tot (na) NOD?

10. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Hehe nee zo knap ben ik niet dat ik kan wachten, morgen of zondag denk ik! :roflmao:Ik duim mee voor die roze!

11. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    939
    780
    93
    Vrouw
    Nou dat duurde niet lang, net getest en negatief natuurlijk… nu extra grumpy:roflmao:

12. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    Oh sorry ik had je vorige bericht gemist. Wat balen van de negatieve test, hoeveel DPO ben je nu? Geen ochtendurine maakt de kans op positief natuurlijk ook kleiner..

13. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    939
    780
    93
    Vrouw
    Hahaha nee hoefde niet perse gereageerd worden hoor, soms wil ik gewoon graag iets van me af schrijven.

Ik ben nu 9/10 dpo maar voel aan alles dat ik ongi wordt. Ik weet dat er altijd nog kans is, maar denk dat ik door ga naar de volgende ronde. Maandag is mijn NOD.

14. Mamaen

Mamaen Bekend lid

7 apr 2023
    778
    716
    93
    Vrouw
    Snap je hoor, ik heb ook steeds na een negatieve test gewoon geen hoop meer, ook al weet je dat het misschien nog te vroeg kan zijn. Dan ook maar liever ongesteld worden en gewoon door.. Hopelijk zit je gevoel ernaast!

GezelligZwangerWorden vindt dit leuk.
  15. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Ik was fout met mijn telling ben vandaag 9 DPO. Men ei was 29 juni :oops:

Had getest voor ik het doorhad dat men telling fout was en wit. Heb nu die sensitest dipsticks.

Men lijf is weer mindgames aan het spelen denk ik :$

Test jij voor NOD of pas de dag zelf/erna?

16. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Ik hoop met je mee dat je toch nog op roze gaat!

GezelligZwangerWorden vindt dit leuk.
  17. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023
    ♡♡♡ door tot iedereen roze!

4 juni (2)
    Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5

5 juni (3)
    Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro)
    Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt)

De volgende ronde NOD juni/juli 2023

24 juni (1)

Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3

30 juni (1)
    Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5

3 juli (1)
    Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde zonder clomid na 3 rondes met in afwachting vervolgtraject)

10 juli (2)
    Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 19 na break van 7 maand.
    GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 8

14 juli (1)
    Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 4

15 juli (1)
    Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3

16 juli (2)
    Gryanne - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Mom86, 36jr - 1e kindje - ronde 14

22 juli? (1)
    Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4

25 juli (?) (1)
    Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 5

Wachten op eisprong (7)

Wachtbankje (2)

Ongesteld (2)

Zwanger (3)

♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡
    - kaas123, 3 juli advies gesprek fertiliteittraject na de onderzoeken en bespreking van onze casus.
    - Nola26, 13 juli vervolggesprek fertiliteitsarts.

♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡
    Uitgerekend in februari ♡
    - Dinabloem
    - Denaamiszus
    - Zonnebloem1994

♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡

18. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Oei oei wat erg!:eek: Goed dat je toch de dokter gebeld hebt!

Wel goed nieuws dat alles weer goed gaat intussen :)

19. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    939
    780
    93
    Vrouw
    Hoe gaat iedereen trouwens om met die vraag, je weet wel “wanneer ga je nou eens kinderen baren?” “Willen jullie niet eens kinderen?” “Wordt het niet eens tijd….”

Ik merk dat het echt vanuit alle kanten gevraagd wordt. Zowel in mijn directe omgeving als op zakelijk vlak komen deze vragen regelmatig voorbij. Eerst was ik een beetje van “jaaaa, eerst carriere maken heah!” Maar nu vind ik t een soort van vervelend, dus zeg ik eigenlijk maar gelijk iets van “ja willen wel, maar moet dan wel lukken” of “ja, nog geen succes”. Maar voelt ook wel weer awkward, op zakelijk gebied zeg ik het in ieder geval nog steeds niet. Maar het stoort me wel echt. JA ALS HET LUKTE WAS IK NU EEN KIND AAN T BAREN ZEG MAAR. Zoiets:roflmao:

20. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Bij mij begonnen ze steeds na men eerste met de vraag en wanneer komt nummer 2? 3 jaar lang kreeg ik die vraag en telkens was men antwoord niet. Daarna hebben ze het uiteindelijk opgegeven, de verbazing zal nu wel immens groot zijn als ik zwanger zou zijn.

Maar voor men eerste denk ik niet dat ze me die vraag ooit gesteld hebben, was al 28 als ik zwanger was en nu 36.. denk dat ik eerder iets zou gezegd hebben van als het komt, komt het. We zien wel :rolleyes:

Ik wou dat ik nu ook weer zo neutraal kon zijn of denken :oops:

Deel Deze Pagina