NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussion in 'NOD forum' started by Kaas123, May 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GezelligZwangerWorden

Jan 10, 2023
    939
    780
    93
    Female
    Heel herkenbaar hoor, die gevoelens zijn normaal en morgen er echt wel zijn. Het is gewoon best wel kut als je ziet dat het bij mensen om je heen wel lukt en bij jullie niet. Zeker als het om een ongelukje gaat…

Flowertje27 likes this.
  2. Sammie92

Sammie92 Actief lid

Apr 5, 2023
    402
    188
    43
    Female
    Nou, dat dus! Ik snap er ook geen bal van.

De afgelopen maanden wist ik ‘s ochtends al dat ik die dag ongesteld ging worden. Puur omdat m’n temp gewoon makkelijk 0,6 graden gezakt was.
    Nu was ie vandaag hoger dan gisteren. o_O

3. dinabloem

dinabloem Bekend lid

Feb 9, 2023
    937
    625
    93
    Zou voorlopig even door tempen echt zo raar dit.

4. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023
    ♡♡♡ door tot iedereen roze!

4 juni (1)
    Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5

5 juni (2)
    Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro)
    Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt)

De volgende rondes NOD juli/augustus 2023

10 juli (2)
    Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 19 na break van 7 maand.

14 juli (1)
    Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 4

15 juli (1)
    Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3

16 juli (1)
    Gryanne - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9

22 juli? (1)
    Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4

28 juli (1)
    Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 5

6 augustus (2)
    Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 20 na break van 7 maand
    GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 9
    Flowertje27 - 30 jaar - ronde 6

16 augustus (1)
    Mom86, 36jr - 1e kindje - ronde 15

19 augustus (1)
    Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4

Wachten op eisprong (6)

Wachtbankje (5)

Ongesteld (3)

Zwanger (3)

♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡
    - Nola26, 16 aug. Baarmoederfoto (HSG)

♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡
    Uitgerekend in februari ♡
    - Dinabloem
    - Denaamiszus
    - Zonnebloem1994

♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡

5. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Wat balen, had het je echt anders gegund! Wordt sowieso wel tijd voor weer wat positief nieuws hier…

Panda95 and Flowertje27 like this.
  6. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Zeker dat wij dat snappen! Het is gewoon oneerlijk dat het bij de ene zo raak is en een ander maanden/jaren moet wachten en het weer bij anderen helemaal niet lukt.. we hebben er helaas geen invloed op. Dat het bij haar zo makkelijk gaat beïnvloed je eigen kansen natuurlijk totaal niet maar toch kan het zo oneerlijk voelen. Merk zelf dat ik sowieso echt moeite begin te krijgen met baby’s/zwangeren. Wil gewoon ook zo graag…

7. kellie94

kellie94 Lid

Dec 4, 2018
    20
    9
    3
    Female
    Help!! Geen idee hoe ver ik in me cyclus zit vanwege onregelmatig ongesteld zijn maar gister en vandaag testen gedaan (action) maar telkens kom er na afleestijd een streep en niet bij 1 test maar bij alle 3… iemand anders dit ook gehad?

Attached Files:

8. dinabloem

dinabloem Bekend lid

Feb 9, 2023
    937
    625
    93
    Dat zijn jammer genoeg indroog strepen

9. Sammie92

Sammie92 Actief lid

Apr 5, 2023
    402
    188
    43
    Female
    NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023
    ♡♡♡ door tot iedereen roze!

4 juni (1)
    Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5

5 juni (2)
    Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro)
    Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt)

De volgende rondes NOD juli/augustus 2023

10 juli (2)
    Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 19 na break van 7 maand.

14 juli (1)
    Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 4

15 juli (1)
    Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3

16 juli (1)
    Gryanne - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9

22 juli? (1)
    Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4

28 juli (1)
    Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 5

6 augustus (2)
    Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 20 na break van 7 maand
    GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 9
    Flowertje27 - 30 jaar - ronde 6

12 augustus (1)
    Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5

16 augustus (1)
    Mom86, 36jr - 1e kindje - ronde 15

19 augustus (1)
    Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4

Wachten op eisprong (7)

Wachtbankje (5)

Ongesteld (3)

Zwanger (3)

♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡
    - Nola26, 16 aug. Baarmoederfoto (HSG)

♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡
    Uitgerekend in februari ♡
    - Dinabloem
    - Denaamiszus
    - Zonnebloem1994

♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡

10. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    @Kaas123 Hoe is het met jou!? Langzaam richting NOD?

11. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ja gaat goed, thanks!
    Nu dag 11 volgens FF denk zelf nog 10 dpo. Een beetje klachten maar zeker niet meer of heel anders dan eerder, misschien wel minder. Merk dat ik er nu wel iets minder mee bezig ben ofzo. Als mijn temp niet instort waag ik woensdag een testje.
    En bij jou? Weer richting ovulatie testen?

Attached Files:

Mom86 likes this.
  12. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Spannend! Wel fijn dat het wat beter lukt om wat los te laten lijkt me. Houdt ons vooral op de hoogte!
    Met mij gaat het wel goed. Ga deze maand nog niet met ovu-testen bezig omdat m’n vriend dus een operatie krijgt een week voor m’n eisprong ongeveer zal zijn, en hij dan 2 weken geen gemeenschap mag hebben. De kans dat het komende maand lukt is dus héél klein want dan moet hij ergens zin gaan hebben dat advies te negeren en ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Daarnaast ben ik rondom ovulatie een paar dagen weg met vrienden en zie ik mezelf daar ook niet makkelijk ovulatietesten doen + dat er bij een positieve test dus niks mee gedaan kan worden.. probeer maar een beetje te accepteren dat dit een verloren maand gaat zijn en dan na m’n komende menstruatie voor het eerst ovulatietesten gaan proberen!

13. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ohja sorry dat was ik ff vergeten maar idd even een maand kansloos, balen. Maar in the bigger picture valt het achteraf vast mee ;).
    Nou ik heb inmiddels toch wel weer mijn twijfels als mijn temperatuur morgen nog verder zakt test ik niet.

Attached Files:

14. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,132
    1,008
    113
    Female
    Nou mijn cyclus is deze x toch langer voor de verandering, eens in de zoveel tijd :o:
    Gelukkig brengt dat de afspraak voor de HSG nog niet in "gevaar".
    Ik verwacht m'n eisprong vandaag of morgeno_O Vanavond dan nog maar even gezellig maken:roflmao:
    Blij als ik op het wachtbankje zit, alhoewel die ook altijd weer zolang duurt haha.

15. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,132
    1,008
    113
    Female
    Is zelf inseminatie deze ronde dan geen idee? Doen wij ook tussendoor:) of mag hij helemaal niet ejaculeren?

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik begrijp je heel goed.
    Het steekt, ookal wens je hun ook al het goeds.

Heb het ook hoor. Collega's, vrienden of familie dat "zomaar" zwanger wordt (vaak weet je niet hoelang de weg voor hen is geweest).. Doet pijn. Zeker als je zelf al zo lang wacht of het zelfs even heb gehad en los heb moeten laten.

Probeer zelf positief te blijven, maar gevoelsmatig lukt dit echt niet altijd.

Waar ik zelf vooral tegen aanloop is dat mijn man met zn ex wel kinderen heeft maar nog niet met mij. Jaloers dus:oops:. Anderzijds heeft hij dat ook naar mij. Niet altijd makkelijk.. Zeker niet als die ex het soms er ook nog even inwrijft.
    Zelf heeft ze ook weer een vriend en onlangs een kind van gekregen. Als vorig jaar niet mis was gegaan waren we bijna tegelijk uitgerekend. En dat weet ze. Fijn die steken onder water zodra ze de kans krijgt.. :(

Hoop gewoon zo dat het een keer gaat lukken!! :cry:

17. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Vandaag ga ik weer starten met de ovulatietesten.
    Verwacht de ovulatie net voor we naar spanje gaan en hopen dat de rust etc zorgt voor bevruchting en een goede innesteling ❤️❤️

Lieverds, ik duim voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn!! Het duurt zo lang.. :(

Panda95, Nola26, Mamaen and 1 other person like this.
  18. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    #1358 Kaas123, Jul 25, 2023
    Last edited: Jul 25, 2023
    Nou ik had door de iets lagere temperatuur vanochtend eigenlijk de hoop al weer opgegeven. Maar heb vannacht ook wel kort geslapen. En nu zag ik ineens allemaal kleine puistjes rond mijn neus, dat heb ik oprecht niet meer gehad sinds ik 15 was.... Dus toch maar morgen een testje wagen (12-13 dpo). En indien negatief door naar de volgende ronde.

Vanmorgen gebeld over de second opinion, nu blijkt de wachtlijst 6 maanden te zijn :| schiet mij maar lek. Eerst al wachtlijst gehad in Utrecht daar slechte uitslag gehad, moeten we naar Amsterdam vanwege mijn voorgeschiedenis dan weer 6 maanden wachten, niet ok. Gelukkig begreep de vrouw aan de telefoon dat en stond de AMH waarde 0,11 in de verwijzing, dus ze ging overleggen met een arts wat ze konden doen.

19. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Nou de VU heeft gebeld, we hoeven sowieso niet 6 maanden te wachten. Het wordt waarschijnlijk september maar ze ging nog wat proberen voor Augustus. Enerzijds super fijn, anderszijds ook wel weer een bevestiging dat we echt geen tijd hebben....

20. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Nee hij mag dan helaas helemaal niet ejaculeren dus zelfinseminatie geen optie (zou hem overigens ook niet zo ver krijgen denk ik). Maar hij is vandaag gebeld dat zijn operatie niet doorgaat… Heel jammer voor hem want nu moet hij weer wachten en hij heeft best veel klachten. Voor de timing van deze ronde wel fijn. Hopelijk is het deze maand dan gewoon raak en zitten we niet komende maand met hetzelfde probleem. De ovulatietesten zijn in ieder geval besteld (gaan we voor het eerst gebruiken), spannend weer.

Jij mag dus op het wachtbankje? Laten we hopen dat het de laatste keer is en de HSG niet meer nodig blijkt!

Panda95 likes this.

Share This Page