Jeetje Panda, dat is slikken zeg en niet de uitslag die je wil horen wat een onzekere tijd, ook omdat je niet weet hoelang het allemaal gaat duren ivm de wachttijden... wel fijn dat je man in het aller ergste geval openstaat voor een donor. Maar dit is niet makkelijk allemaal...ik ga echt heel hard duimen dat er toch wat beginnende zaadcellen geproduceerd worden en ivf of icsi voor jullie de weg mag zijn voor een biologisch kindje♡
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 4 juni (1) Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (2) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) De volgende rondes NOD juli/augustus 2023 14 juli (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 4 16 juli (1) Gryanne - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 28 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 5 6 augustus (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 9 Flowertje27 - 30 jaar - ronde 6 10 augustus (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 20 na break van 7 maand 12 augustus (1) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 16 augustus (1) Mom86, 36jr - 1e kindje - ronde 15 19 augustus (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (2) Ongesteld (1) Zwanger (3) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Nola26, 16 aug. Baarmoederfoto (HSG) ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡
Ik ga het wachtbankje op, heb zoals het lijkt mijn eisprong gisteren gehad! Ben daardoor toch aantal dagen opgeschoven. Ik zit te twijfelen om toch even te bellen om de afspraak van woensdag 16 aug. te verplaatsen naar de vrijdag in diezelfde week. M'n menstr. wil nog wel eens stagneren na 2 dagen, om dan weer verdere door te breken, waardoor het bloeden langer duurt. Andere kant is m'n menstr. soms ook 2/3 dagen.. Ze zei wel dat spotting niet erg is, maar je mag niet bloeden omdat ze het omhoog spoelen. Ik wil misschien toch zekere voor het onzekere hebben dat er echt geen (oud)bloed mee omhoog gebracht wordt.
Fijn dat je eisprong is geweest! En even bellen met de vraag kan zeker geen kwaad. Als ze het dan kunnen opschuiven ben je helemaal zeker en gerust gesteld
Bedankt, nee de klap komt vandaag een beetje door. Zou moeten gaan werken maar heb ook zo brak geslapen. Heb wat zitten lezen online op de website van het ziekenhuis over de aandoening en de operatie. En blijkbaar is er echt niet zo'n grote kans op het vinden van zaadcellen (10%). Hopelijk gewoon snel duidelijkheid over wanneer die Tese-operatie kan plaatsvinden. De bloedafnames zijn gelukkig al ingepland (eerste is volgende woensdag) en consultatie om uitslagen van beide afnames te bespreken en het vervolgplan (29 augustus) maar das vooral dan voor de behandeling op lange termijn en niet per se specifiek fertiliteit. Dat gaat na de TESE wrs verder gaan via gynaecoloog.
Wat een vervelend bericht voor jullie, ook omdat je man dus echt een afwijking heeft die de rest van zijn leven zal blijven en zijn gezondheid beïnvloedt. Wat dat betreft fijn dat het vanwege jullie kinderwens nu boven water is gekomen. Maar wat lijkt me jullie situatie verschrikkelijk.. niet weten of een biologisch kindje van jullie samen mogelijk zal zijn terwijl de wens zo groot is. Ik ga heeeel hard voor jullie duimen dat hij snel terecht kan voor de tese en er toch zaadcellen gevonden worden en IVF/ICSI mogelijk blijkt.
Ik zou ook gewoon bellen om te overleggen! Zij zullen een behandeling die niet goed getimed is ook niet willen. En ik hoop nog steeds voor jullie dat je over 2 weken nog eens mag bellen maar dan om te zeggen dat je zwanger bent en de afspraak afgezegd kan worden
Ja heb ik ‘s ochtends ook wel eens maar dan test ik gewoon niet en krijg ik ‘s middags vaak spijt haha. Balen dat het deze ronde niet gelukt is. Ga met je mee duimen dat je snel gezien wordt in het VU en ze je IVF (of iets anders als dat beter past) gaan aanbieden! Nog niks gehoord over datum vd afspraak?
Ze zou donderdag (vandaag) nog overleggen met een andere arts die ons misschien nog in augustus kan zien, dus misschien vandaag?
Jeetje Panda wat een maar bericht. In zekere zin 'fijn' om het.wel te weten ook omdat ze nu iets kunnen doen om complicaties van de aandoening te kunnen voorkomen! Ik hoop dat de tese snel kan en jullie wat duidelijkheid hebben over hoe verder. Wel fijn dat hij evt open staat voor een donor. Dit gesprek hebben wij natuurlijk ook gehad mbt de eicel en is toch wel een dingetje.
Wat heftig Panda Wel fijn dat je man open staat voor een eventuele anonieme donor. Ik kom zelf ook van een anonieme donor en moet bekennen dat ik daardoor nooit minder van mijn niet biologische ouder ben gaan houden. Zelfs nu de anonieme donor niet meer anoniem is en in hem dus heb ontmoet voel ik totaal geen klik met hem (ondanks dat ik wel op hem lijk), je ouders zijn echt 100% die je opvoeden en niet waarmee je dna deelt. Een kleine geruststelling voor je man misschien, want kan me voorstellen dat zoiets een hele impact is.
Dank voor je lieve berichtje. Opeens vanochtend spontaan een bijna positieve ovulatie test. Hopelijk ben ik er nog op tijd bij want had het eigenlijk maar beetje links laten liggen. Zwanger worden blijft voor iedereen een lastig proces, zeker als je graag controle wilt hebben (waar volgens mij veel dames last van hebben). Mannen vinden het uberhaupt altijd wel wat minder erg ofzo, dus zegt ook wel iets als ook nu jouw man hier van ontdaan is. Ik hoop zo dat je binnenkort een positieve test in handen hebt, het is je echt enorm gegund.
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 4 juni (1) Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (2) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) De volgende rondes NOD juli/augustus 2023 14 juli (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2de kindje - ronde 4 16 juli (1) Gryanne - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 28 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 5 6 augustus (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 9 Flowertje27 - 30 jaar - ronde 6 10 augustus (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 20 na break van 7 maand 12 augustus (1) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 16 augustus (1) Mom86, 36jr - 1e kindje - ronde 15 19 augustus (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (2) Ongesteld (1) Zwanger (3) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Kaas123, 7 augustus intake VUmc - Nola26, 16 aug. Baarmoederfoto (HSG) ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal! Dat doet deugd. Heb me vandaag toch ziek gemeld op het werk. Ze wisten dat ik naar het ziekenhuis moest maar niet waarom en heb nu ook nog niet verteld wat er aan de hand is maar gwn dat we moeilijk nieuws gekregen hebben en ik daardoor ook heel slecht geslapen had en ff tijd nodig had. Ze reageerden heel begripvol. Zo meteen naar de dokter voor afwezigheidsattestje.