NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussion in 'NOD forum' started by Kaas123, May 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie92

Sammie92 Actief lid

Apr 5, 2023
    402
    188
    43
    Female
    #1721 Sammie92, Sep 10, 2023
    Last edited: Sep 10, 2023
    Stomme vraag; maar gaat dit over mij?

Geen idee of het terecht is, maar ik voel me hier redelijk door aangesproken…

2. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Jammer maar doe zeker wat goed voelt! Ik hoop je dan wel tegen te komen in de uitgerekend lijst en liever niet in het >6 maanden proberen lijstje ;)

Flowertje27 likes this.
  3. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,132
    1,008
    113
    Female
    #1723 Nola26, Sep 10, 2023
    Last edited: Sep 10, 2023
    Klopt, maar je hebt dus geen idee zeg je?
    Ik wil je geen vervelend gevoel geven, in tegendeel.
    Het valt alleen op. Ik zie nergens een begripvolle reactie naar ook maar één van de andere dames waar dan ook op het forum. Er zijn hier vrouwen die verdrietige ervaringen hebben, al vele rondes/jaren bezig zijn, geen zekerheid hebben op een natuurlijk manier van zwanger worden en/of in een moeilijk traject zitten en dan vraag & praat je alleen over jezelf. Het komt niet goed over naar anderen toe die hun hart en ziel luchten, die je vervolgens "negeert".
    En het zegt niet dat je niet teleurgesteld mag zijn en niet mag balen, natuurlijk wel!
    Miss kun je in vervolg wat begripvoller zijn naar een ander toe en eens te luisteren naar hun situatie. Dan ontvang je dat ook terug. We zijn hier naar mijn mening niet alleen voor onszelf, maar ook om een steun, luisterend oor en meelevend te zijn naar een ander toe.

En zeg nou zelf,, die felicitatie was toch erg flauw, vind jezelf niet? Tegenover iemand die er al zolang over heeft gedaan en na een missed abortion...
    Het lijkt als ik ook andere topics van je lees, dat je er bijna obsessief mee bezig bent, met het hele zwanger worden, moet je helemaal zelf weten, maar nog niet zolang geleden had je de keuze gemaakt om een spiraal te laten plaatsen. Je gaat alle kanten op en dat begroot me vooral voor jouzelf. Ik hoop dat je je wat meer weet te ontspannen en wat meer kan loslaten, als je al dan niet voor die spiraal gaat.

Ik hoop dat je begrijpt dat dit geen aanval o.i.d. is, maar wel het bewust maken van hoe je overkomt. Net wat ik eerder ook zei, volgens mij heb je het zelf niet door en hoop ik dat we er een beetje vanuit te kunnen gaan dat je het niet met opzet doet. Je mag er ook verder helemaal mee doen wat je wil, je bent niks verplicht!

Forumnaam, Flowertje27 and Sammie92 like this.
  4. Sammie92

Sammie92 Actief lid

Apr 5, 2023
    402
    188
    43
    Female
    Ik snap je volledig.

En dat is voor mij de reden waarom ik ook het forum ga verlaten. Want ja. Die hele post heeft me een enorm vervelend gevoel. Ik heb in m’n persoonlijke leven niemand om dit mee te bespreken. En zelfs hier moet ik opletten met wat en hoe ik het zeg.

Ik leef enorm met jullie mee, begrijp me niet verkeerd. Maar m’n eigen problemen zijn belangrijker.

En als die mogelijkheid er ook niet is om even gewoon te zeuren/ontluchten zonder eerst 10 pagina’s terug te lezen en op iedereen te reageren en feliciteren. Dan is dit niks voor mij en doe ik het allemaal wel zonder steun.

Ik wens jullie allemaal echt het allerbeste toe en dat het allemaal snel mag lukken en goed mag gaan.

Maar dit is niks voor mij.

Voorlopig ga ik er zelf wel in, gelukkig heb ik m’n moeder waarmee ik kan praten, aangezien ik geen vriendinnen heb of iets dergelijks.

M’n account wordt binnenkort gedeactiveerd

Het gaat jullie goed.

5. Sammie92

Sammie92 Actief lid

Apr 5, 2023
    402
    188
    43
    Female
    Maar voor iedereen.
    Blijf vooral lekker hier doorkletsen met elkaar.

Ik zal niet meer reageren//volgen.
    Van mijn negativiteit zullen jullie geen last meer hebben.

6. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Jaa een week verder is inderdaad ver, maar morgen is het al dinsdag.. Ga je dan toch testen of heb je er al stiekem één gedaan? ;)

Ik heb gisteren een test gedaan, maar deze was negatief.

Vanaf dag 24 verlies ik al kleine beetjes lichtbruin, oud of roze/rood.
    Maar de hoeveelheid is minimaal.
    Ik vraag me af of het nog gaat doorzetten naar het normaal wat ik gewend ben, of dat dit na morgen ofzo alweer voorbij is en/of nog dagen door gaat modderen.

Ik heb voor de eisprong 3 a 4 dagen een pilletje femme van vitakruid geslikt, ergens het vermoeden dat dit het resultaat is.. Hele cyclus op zn gat door een paar pilletjeso_O

7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@Nola26, hoe voel je je?
    Heb je het nieuws al gedeeld en hoe waren de reacties?

8. Sammie92

Sammie92 Actief lid

Apr 5, 2023
    402
    188
    43
    Female
    In ieder geval nog wat positiefs om m’n tijd hier af te sluiten ;)

Attached Files:

Panda95, Lachebekje87 and Mom86 like this.
  9. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Wat jammer dat de test negatief was. En irritant dat je cyclus nu zo gek doet, dan weet je ook niet goed waar je aan toe bent. Ik heb geen idee van de werking van femme.. ga je dus niet nogmaals proberen? Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
    Ik heb het zowaar volgehouden nog niet te testen haha. Vandaag 9 DPO dus ook nog wel vroeg. Misschien inderdaad morgen..

10. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,132
    1,008
    113
    Female
    @Mom86 wat ontzettend kl*te van je negatieve test en dat het zo ontregeld is:(

Oeh zou best kunnen dat dit het resultaat is van die pilletjes. Ben verder niet bekend met die pilletjes en wat ze precies doen. Ik slik zelf al paar maanden de "multi prena fem" van orthica.

Ik hoop voor je dat je cyclus gauw weer op regel is en je weet waar je aan toe bent♡

11. dinabloem

dinabloem Bekend lid

Feb 9, 2023
    937
    625
    93
    Oh meid gefeliciteerd voorzichtig

12. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Gefeliciteerd! Goede zwangerschap gewenst!

13. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,132
    1,008
    113
    Female
    #1733 Nola26, Sep 11, 2023
    Last edited: Sep 11, 2023
    Lief dat je er naar vraagt!
    Ik voel me verder goed! Ik kijk alleen de dagen weg naar de 1e echo, die eerste weken zijn zenuwslopend, al zullen de weken straks ook weer snel genoeg gaan!
    Paar goede vrienden van ons weten het en zijn ontzettend blij voor ons!♡ Familie proberen we vol te houden tot na de intakegesprek en echo bij de vk:D

@Mamaen
    Jij vandaag 9 dpo lees ik, spannend !! Ik duim heel hard voor positief nieuws♡

Mom86 likes this.
  14. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,132
    1,008
    113
    Female
    Jammer dat je niemand in je directe omgeving hebt om de dingen mee te delen en daar is het hier ook zeker voor! Af en toe eens reageren op een ander lijkt me niet teveel gevraagd, je wil toch zelf ook dat stukje aandacht? Je hoeft er zeker geen dagtaak aan te besteden om op iedereen te reageren, dat doen wij ook niet altijd, omdat het soms gwn teveel is.

We hebben allemaal onze issues en die zijn voor ons ook belangrijker, maar dan kan je af en toe nog wel medeleven tonen naar een ander.
    Naja goed, maakt verder ook niet meer uit. Blijkbaar zie en begrijp je niet helemaal wat ik bedoel te zeggen. Je neemt het op jouw manier op en dat mag. Ik laat het hier dan ook bij!

Ik zie dat je positief hebt getest, gefeliciteerd! hopelijk loopt die komende dagen mooi op en ik wens je dan ook een voorspoedige zwangerschap toe:thumup:

15. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik denk echt dat het aan die 4 pilletjes gelegen heeft, want anders is het wel erg toevallig. Dus nee ik ga het niet weer gebruiken.
    Vandaag weer veel buikkrampen en meer bloed. Lijkt wel alsof het een miskraam is (zou toch dat ene streepje iets betekenen...)
    Hoe dan ook.. Door naar ronde 17.

Spannend, 9dpo!! Ga voor je duimen!

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Dankjewel ❤️

17. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

Jun 22, 2011
    843
    150
    43
    Female
    België
    Gefeliciteerd!! :D geniet van je zwangerschap!

18. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Gefeliciteerd :):)

19. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

Jun 22, 2011
    843
    150
    43
    Female
    België
    Ik ben aangetast door die positieve testen hier :roflmao:

Ik dacht ik probeer het toch even met de sensitest early maar volgens mij maak ik mezelf iets wijs hoor dat ik iets lijk te zien :p

Attached Files:

Panda95, Nola26, Mom86 and 3 others like this.
  20. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

Jun 22, 2011
    843
    150
    43
    Female
    België
    Oh bah.. altijd lastig als je er geen lijn in kan trekken! Echt jammer van de negatieve test :(

Share This Page