We blijven je gewoon vergezellen hoor @Flowertje27! Denk dat de andere dames jou ook niet zomaar gaan achterlaten Dat je snel op roze mag gaan!
Volgens mij niet hoor zeker niet als ze eerder negatief waren en nu al meer dan een positief. Je kan altijd ook ff nog een ander merk pakken voor bevestiging (heb ik ook gedaan).
Wat lief dank je wel! Nee hoor we (ik) laten he niet achter en strooien nog wat extra babydust. Iedereen roze is ierereen en niet bijna iedereen
Ja ik snap dat ook wel goed, mijn dure clearblue deed het dus niet. Maar had gelukkig zat testen mee op vakantie. Dus 3 merken in totaal . Maar ga wel klagen bij CB
Ik hoopte wel iets te zien ja ik ga morgen gewoon nog is de sensitest doen en hopen.. Heb sensitesten allebei hieronder nog is geplaatst want de KV zie ik echt niets
Wat is de sensiteit van de sensitest en de KV? Want dat kan ook nog verschil maken. Zie je bij mij ook in de strepen ik had een 10miu test en een 25 miu en dat maakte veel verschil
Bedankt dames voor jullie bemoedigende woorden♡ heel fijn! We blijven positief! Maar OMG wat goed @Mamaen !! Ik sta hier gwn te juichen haha ! Ooh wat heerlijk dit!♡ Heel mooi streepje voor 10 dpo !! Gefeliciteerd !!❤️
@Lachebekje87 Hopelijk is je sensitest morgen/overmorgen gwn mooi opgelopen en anders adviseer ik etos early, die vond ik heel fijn en meest duidelijke!