Ohhh nog wel eventjes geduld dus, hopelijk willen ze dan toch de 25e in NL alvast wat stappen ondernemen. Als je toch pas in december terecht kan zou ik zeker vragen of het niet januari mag worden als dat in de verzekering scheelt.
Duidelijke oploop hoor, fijn! Ik heb gelukkig nog niet echt klachten. Ik heb het mijn partner verteld maar niks bijzonders ervan gemaakt hoor haha. Bij mijn zoon reageerde hij echt heel droog (uit angst voor opnieuw een miskraam) dus heb het nu ook maar gewoon rustig gezegd. Hij reageerde nu wel heel blij en enthousiast, ook wel verrast en begon al een beetje te fantaseren. Hij benoemde wel een aantal keer dat het natuurlijk ook nog mis kan gaan, of ik daar dan heel verdrietig van zou zijn etc. Zo is hij nou eenmaal een beetje, ik weet dat hij me probeert te beschermen voor een teleurstelling.
Ja hoor hij loopt op! Ik heb mijn vriend wakker gemaakt na de eerste positieve test, maar goed die was donker en op mn NOD dus was wel overtuigd. Heb het ook mn moeder en zus sl verteld, onze beste vrienden waarmee we op vakantie zijn en ongeveer al mn artsen
Ja dan zou ik wel vast de formulieren invullen en dan als de afspraak voor januari komt gewoon even bellen toch? Maar ik neem aan dat de overstap gaat om vergoeding van de behandeling? Dan kan je evt wel de intake vast hebben volgens mij.
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 4 juni (1) Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (2) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) De volgende rondes NOD september 2023 3 september (1) Flowertje27- 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 7 september (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 21 na een break 11 september (2) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mom86 - 37 jaar - 1e kindje (5e) - ronde 16 12 September (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 17 september (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (6) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Kaas123, 22 september, uitslagen en bespreken plan - Panda95, 26 oktober: TESE ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 Uitgerekend in Mei 2024 ♡ - Nola26 - Kaas123 - Mamaen ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡ - Kaas123 - 19 oktober - eerste echo
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 4 juni (1) Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (2) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) De volgende rondes NOD september 2023 3 september (1) Flowertje27- 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 7 september (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 21 na een break 11 september (2) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mom86 - 37 jaar - 1e kindje (5e) - ronde 16 12 September (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 16 September (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 17 september (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (7) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Kaas123, 22 september, uitslagen en bespreken plan - Panda95, 26 oktober: TESE ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 Uitgerekend in Mei 2024 ♡ - Nola26 - Kaas123 - Mamaen - Lachebekje87 ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡ - Kaas123 - 19 oktober - eerste echo
Ja idd! Heb nog wel enorm de hoop dat het nog lukt zonder al die poespas. Ik snap namelijk gewoon niet wat er aan de hand is. Maar we will see.
lieve meiden, Ik heb afgelopen dagen even wat afstand genomen ivm bruin bloedverlies, menstr krampen en zeurende onderrug. Slopende dagen tussen hoop en vrees. Dinsdag testje nog knal en gister leek hij ietsje minder, maar ook minder geconcentreerde urine. Vandaag 5 week aangetikt en deze avond nadat ik mij klaar had gemaakt voor m'n 2e nachtdienst, had ik tijdens grote boodschap meer donkerrood en niet meer alleen met afvegen. Weer testje gedaan en streepje was duidelijk meer afgelopen. Dus een aflopende zaak...dit maakt ons zo verdrietig als eerste deze ronde zwanger, maar lig er ook net zo snel weer uit. Na zolang wensen en verlangen, voelt het zo oneerlijk... Geluk was van korte duur en je stelt je er automatisch direct weer op in om in mei een kindje te verwelkomen, eindelijk weer wat vertrouwen in m'n lichaam...moeten we straks weer opnieuw Heb mij afgemeld voor het werk, gelukkig hele begripvolle en lieve collega's. Nu maar hopen dat het gauw doorzet. Dat we daarna snel weer door kunnen en het niet weer zolang hoeft te duren...
O nee lieverd toch Ik hoop dat het bloedverlies niets betekent. Ik heb immers in één van mijn zwangerschappen ook een week gebloed en dacht dat het voorbij was, maar toch was het frummeltje blijven zitten. Vraag of je langs de verloskundige nag en hopelijk kan zij je meer vertellen. Denk aan jou, heel veel sterkte!
Oh nee, ik was er al een beetje bang voor nadat je het bruinverlies had benoemd en zo stil was.. Had het jullie zo onwijs gegund na het lange wachten, kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent en er even helemaal doorheen zit. Ik hoop voor jou dat het toch nog mee blijkt te vallen en het nog niet voorbij is, snap ook dat je al wat verder kijkt en je gewoon door wilt. Hele dikke knuffel!! Vind t echt mega rot voor jullie.
Ach nee Nola, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Wat ongelooflijk klote. Enige is dat je nu wel weet dat je wel weer zwanger kan worden. Hopelijk duurt het niet te lang en zorgen de hormonen voor snel opnieuw raak. Heel veel sterkte lieverd!
Oh nee toch ik vind dit zo oneerlijk! Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg verdrietig bent. Had het jullie zo gegund. Dikke knuffel!
Oh neee Het is jullie zo hard gegund om dat diamantje te pakken te krijgen, dit is echt hard.. ik hoop inderdaad mee met de rest van de meiden dat je toch heel snel weer op roze kan!!❤️ Hele dikke knuffel!
Dankjewel allemaal voor jullie lieve meelevende berichtjes, dat doet mij goed❤️ Het hakt er echt even in, maar anderzijds ben ik wel blij dat het nu spontaan gebeurt en we niet hetzelfde moeten doorstaan als de vorige keer. Straks weer vol goede moed opnieuw proberen, als alles weer op de rit is! Voor nu zal ik eerst wat in m'n eigen bubbel zijn, maar voor de zwangeren ben ik nog steeds echt heel blij en hoop ik komende tijd alleen maar goede berichten te lezen over de voortzetting van jullie zwangerschap♡ Voor de andere dames duim ik gwn door op goed nieuws en nog meer roze namen straks!!♡
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 4 juni (1) Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (2) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) De volgende rondes NOD september 2023 3 september (1) Flowertje27- 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 7 september (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 21 na een break 11 september (2) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Mom86 - 37 jaar - 1e kindje (5e) - ronde 16 12 September (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 16 September (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 17 september (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (7) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Kaas123, 22 september, uitslagen en bespreken plan - Panda95, 26 oktober: TESE ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 Uitgerekend in Mei 2024 ♡ - Nola26 - Kaas123 - Mamaen - Lachebekje87 ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡ - Kaas123 - 19 oktober - eerste echo - Lachebekje87 - 12 oktober - eerste echo - Lachebekje87 - 15 november - Nipt test
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 4 juni (1) Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (2) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) 12 September (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 16 September (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 17 september (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 De volgende rondes NOD Oktober 2023 3 september (1) Flowertje27- 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 11 september (1) Mom86 - 37 jaar - 1e kindje (5e) - ronde 16 14 oktober (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na een vmk Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (6) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Kaas123, 22 september, uitslagen en bespreken plan - Panda95, 26 oktober: TESE ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 Uitgerekend in Mei 2024 ♡ - Kaas123 - Mamaen - Lachebekje87 ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡ - Kaas123 - 19 oktober - eerste echo - Lachebekje87 - 12 oktober - eerste echo - Lachebekje87 - 15 november - Nipt test
Het is hier inderdaad stilletjes! Zondagavond heb ik echt even een rot avond gehad, het zette eindelijk wat door...flinke buikkrampen met meer helderrood verlies en 2 dingetjes/stolseltjes? verloren. Sindsdien weer alleen wat spotting en roze bij afvegen. Hopelijk was dit het! Donderdag hebben we een echo en hopelijk is dan te zien dat m'n lichaam het goed en mooi heeft opgeruimd, zodat we verder kunnen !! Ik heb mezelf volgens mijn voorgaande cyclussen alvast op 14 oktober gezet, maar het kan natuurlijk zijn dat m'n cyclus even van de leg is. Vanaf volgende week gaan we gwn weer beginnen om het gouden ei op te sporen dmv ovutesten Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat en met onze zwangere club! Hoe voelen jullie je en hebben jullie al typische zwangerschapskwaatjes??
Oh @Nola26 ik blijf het nog steeds jammer vinden.. maar ik vind het wel heel mooi en fijn om te lezen dat je er weer helemaal voor gaat ❤️ Veel Babydust rondstrooien hier voor jullie dames! De sensitesten dipsticks ovulatie en zwangerschap vond ik wel duidelijk om mee te testen en niet gek duur! Wat mij betreft heb ik wel al wat kwaaltjes inderdaad intussen Heel slecht slapen bvb ben al wakker sinds iets voor 2u deze nacht Zuuroprispingen Misselijkheid En die kleine Duvel pakt me mijn genot van koffie af Moe En ik ben helemaal into rijstwafels en cracotten