Dank je ❤️ ik begon net te huilen van opluchting toen ik je berichtje las! Jij mag zeker genieten van je positieve echo's, ik ben dan ook heel blij om die te zien voorbijkomen! Eigenlijk ben ik altijd blij als ik posts zie van de dames uit deze lijst maar kheb zo niet de klik met de andere verhalen/mensen. Het is inderdaad echt veel in de andere lijst qua negativiteit en procenten en dat maakt mensen en alvast mezelf angstig wat ook helemaal niet goed is voor de baby. Ik kan ook niet echt onderscheiden wat de juiste/goede info is dus dat maakt het wel wat lastig.
Dank je wel, super lief! Ja echt heel bijzonder en ik geniet er gewoon van dat mijn lijf dit kan en dat moet jij ook doen! En dan blijven we toch hier een beetje kletsen, dat vinden de andere dames echt niet erg. We hebben ook nog dezelfde uitgerekende datum! Jij heel veel succes en plezier volgende week! En de gynaecoloog zei tegen mij de intensiteit van klachten zegt niets, het blijft toch geen bloed is goed! (80% van de missedabortions gaan alsnog bloeden binnen 3 dagen, en de dame in die lijst verloor wel bloed al was het niet veel).
NOD-lijst 1 juni tot en met 15 juni 2023 ♡♡♡ door tot iedereen roze! 4 juni (1) Dinabloem-35 jaar -2e kindje - ronde 5 5 juni (2) Denaamiszus - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 (na MA) (ronde 2 met utro) Zonnebloem1994 - 28 jaar- 2e kindje - ronde 3 (vorige keren niet geklust rondom ovulatie door wisselende cyclus nu ovu test gebruikt) 12 September (1) Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 16 September (1) Lachebekje87 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 17 september (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 De volgende rondes NOD Oktober 2023 3 september (1) Flowertje27- 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 12 oktober (1) Mom86 - 37 jaar - 1e kindje (5e) - ronde 17 18 oktober (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na een vmk Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (6) ♡♡♡ Afspraken fertiliteit ♡♡♡ - Panda95, 26 oktober: TESE ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in februari ♡ - Dinabloem - Denaamiszus - Zonnebloem1994 Uitgerekend in Mei 2024 ♡ - Kaas123 - Mamaen - Lachebekje87 ♡♡♡ Afspraken zwangeren ♡♡♡ - Kaas123 - 19 oktober - intake en termijn echo - Lachebekje87 - 12 oktober - eerste echo - Lachebekje87 - 15 november - Nipt test
Oh en @Mamaen heeft vandaag haar eerste echo! Hopelijk kijkt ze hier ook nog. En ook echt heel benieuwd hoe het verder gaat met @Panda95
Dat zou ik wel fijn vinden als we hier mogen blijven kletsen! Ik vind het nog steeds geweldig dat wij dezelfde uitgerekende datum hebben Ik ga men uiterste best doen om weer positief te gaan denken en uit te kijken naar de echo van donderdag! En ik ga maar geloven in de geen bloed is goed ipv de spookverhalen zonder de dames hier te willen kwetsen die het meemaakten!
Ik heb inderdaad vanochtend de eerste echo gehad. Een kloppend hartje gezien en de grootte komt precies overeen met de uitgerekende datum obv ovulatietest. Super fijn!! De echo was niet heel duidelijk, uitwendig bij 7 weken en ik kreeg van de misselijkheid echt m’n blaas niet vol vanochtend. Wist al dat t een beetje vaag zou blijven dus vond het ook helemaal prima, gelukkig was het vruchtje/hartje goed te zien en te meten. Er zat wel nog iets in de vruchtzak.. ze kon niet met zekerheid zeggen wat het was. Ze gokt op een 2e vruchtje in aanleg die in groei achterblijft/geen kloppend hartje heeft en het dus niet gaat redden maar het kan ook de dooierzak zijn, al zat het daarvoor iets te ver van het vruchtje af. We vinden dat nog wel even spannend! Gelukkig over 9 dagen al de vitaliteitsecho bij de VK, heel benieuwd wat er dan te zien is! Voor nu vooral opgelucht en blij te zien dat er een kindje met kloppend hartje in de baarmoeder zit.
Zo is ie opgedroogd.. Sensitest laat heel licht iets zien, maar nie op foto te krijgen en natuurlijk test gedaan met latere urine van dr dag.
Ik heb er een goed gevoel over!! Denk dat je voor nu wel echt zwanger bent. Natuurlijk nog onzeker hoe het zal verlopen maar vind het goed zichtbaar hoor.. je bent ook nog een paar dagen voor NOD toch?
Spannend en idd maar ff de oploop afwachten, maar voor nu genoeg reden om door te testen. Ik ben benieuwd!
Fijn dat er een kloppend hartje en goede grootte was! Dat zijn de goede berichten. Voor wat betreft wat er verder nog te zien is idd maar ff afwachten, met matige kwaliteit toch lastig te zeggen. Maar snap wel dat het spannend is.
Ja voel me er ook prima bij hoor. Ga er vanuit dat het hoe dan ook goedkomt (en zo niet zien we dat dan wel weer..). Nogmaals vooral fijn om te weten dat het vruchtje goed zit en kijk al uit naar de volgende echo, zou dan alweer mooi gegroeid moeten zijn
Ik had even een schrik vandaag. Ik viel van de trap deze middag, had me mistrapt en lag ineens 3 treden lager op men kont. Gelukkig niet op de buik natuurlijk maar toch even gebeld om te vragen of het kwaad kon. Zou in principe geen probleem mogen zijn zei de gyn omdat de baby veilig genoeg weggestopt zit op dit moment. Dus eind goed al goed maar wel geschrokken
Wat denken jullie? 10dpo vandaag De lijn op de blauwe sensitest is het minst zichtbaar.. De rest duidelijk roze in het echt
Ik zie ze hoor! Zo vaak vals negatief lijkt me niet logisch dus zou je graag voorzichtig feliciteren!
Ja vooral dat... Twijfel eraan nog ander merk te kopen. Kruidvat 2v5. Morgenvroeg weer nieuwe poging. Krijg nu wel wat hoop, nu ook sensitest een lijn geeft