NOD-lijst 1-15 juni 2023

Discussion in 'NOD forum' started by Kaas123, May 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

Jun 22, 2011
    843
    150
    43
    Female
    België
    Ik volg @Nola26 hierin ik zie toch ook wel wat duidelijker je streepjes maar het is moeilijk bij verschillende testen.

Ik zag in het begin ook niet echt een oploop in mijn testjes dus kan wel begrijpen dat het wat schrik of twijfel geeft!

Heb de mijne hieronder nog is toegevoegd ;)

Attached Files:

Mom86 and Nola26 like this.
  2. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,005
    113
    Female
    Je mag zeker elke dag testen, dat deed ik ook hoor, heel logisch!:D maar om van een oploop te spreken, is het zo dat je elke 48 uur oploop "moet" kunnen zien. Dus als je na één dag geen duidelijke oploop ziet, hoeft dat niks te betekenen! Dat kan ook liggen aan de concentratie van je urine wat dan minder geconcentreerd was op moment dat je de test deed in vergelijking met je urine van de dag ervoor of dat je ochtend/middag test kan ook uitmaken.

Ik snap je onzekerheid hoor, je wil graag duidelijk oploop zien en je bent er op gefocust en onzeker of het dit x wel goed blijft gaan!
    Ik duim heel hard en kijk uit naar je komende testen!!

Mom86 and Lachebekje87 like this.
  3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Vanmorgen weer sensitest gedaan en streep is nog lichter geworden dan gisteren.

Vanmiddag nog kruidvat, is deze ook weer lichter dan is het weer einde oefening lijkt mij.

Ik voel me ook helemaal niet oke. Emotioneel, hoofdpijn, vlagen misselijk, steken rondom baarmoeder bij bepaalde bewegingen.

Dat er iets zit is voor mij gevoel 100%, maar denk alleen niet meer voor zo lang.

Mn man staat er sowieso anders in. Was al nog niet overtuigd en zegt a in februari toch naar ziekenhuis.
    Snap dat hij positief wil denken en vooruit kijken, maar dat is voor mij nu pijnlijk.. Er zit iets en zal er toch ook eerst uitmoeten..

4. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Wat verdrietig dat het zo onzeker verloopt. Ondanks dat ik zeker denk dat het nog goed kan komen snap ik jouw angst en zou ik er ook onzeker van worden. Ik heb helaas ook geen goede ervaring met geen oploop/afloop al vind ik dan de lijst met testen van lachebekje wel hoopgevend! Mannen staan er toch altijd anders in. Misschien helpt het als je hem uitlegt wat je voelt? Er is duidelijk iets gaande in je lijf, anders krijg je niet zo veel vaag positieve testen. Als je dat verliest mag je er zeker verdrietig om zijn en ook steun verwachten, ook al voelt het voor je man anders. Zou dat proberen aan te geven, dat je steun zoekt in dit proces. Positief vooruit kijken mag ook straks weer.

Mom86 likes this.
  5. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,005
    113
    Female
    Ahw neee hé
    Snap dat je de hoop al aan het opgeven bent:( wat een onzekerheid..
    Ik hoop en duim heel erg dat de kruidvat test vanmiddag er wel gwn goed uitziet!
    Fijn dat je man zo positief kan blijven, maar je hebt echt wel overtuigende positieve testen afgelopen dagen en als het dan waarschijnlijk weer niet goed is, heb je even niks aan de wetenschap dat jullie hulp krijgen in februari.

Hou ons op de hoogte, ik leef heel erg met je mee♡

Mom86 likes this.
  6. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Dankjewel voor je lieve bericht ❤️

7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

❤️❤️ Dankjewel

Nola26 likes this.
  8. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Wat enorm balen @Mom86 :cry: ik snap dat je geen hoop meer hebt.. ik duim met Nola mee dat het alsnog goed komt!!

Mom86 likes this.
  9. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Hier ff baalmomentje :confused: Bijna positieve ovulatietest en man heeft hoge koorts en is behoorlijk ziek. Buiten dat ik het heel zielig vind voor hem is dit dus een verloren maand, zo net voor IUI.:( Plus dat koorts niet echt best is voor de zaadkwaliteit dus moeten dit ook aangeven aan de fertiliteitsarts. Bleh zit voor mn gevoel ook nooit eens mee.
    Sorry klaagmodus weer uit hierna :|

10. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Wat ontzettend balen voor jullie! Ik duim voor je mee dat het meevalt en hij snel weer beter is.

11. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Ach nee wat ontzettend klote en supet omzeker. Ik snap dat je nu de hoop verloren hebt en ff heel teleurgesteld bent. Het is voor vrouwen toch anders. Ondanks mijn vanaf het begin super positieve testen is mijn man pas blij sinds het kloppende hart op de echo, daarvoor had hij toch zoiets van zelfbescherming en het kan nog mis gaan.

12. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

Apr 8, 2023
    919
    830
    93
    Female
    Dit waren mijn testen met oploop destijds, ook hier zie je het pas duidelijk als er iig 48u tussen zat.

Attached Files:

Mom86 likes this.
  13. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Zo hoort het ook te zijn, weet ik van mn voorgaande zwangerschappen.

14. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik duim voor je mee @Flowertje27

Flowertje27 likes this.
  15. Mamaen

Mamaen Bekend lid

Apr 7, 2023
    778
    716
    93
    Female
    Snap dat je ervan baalt! Zeker zo de laatste poging voor IUI, is het al zeker dat jullie daarmee gaan/willen starten? Heb ergens in m’n hoofd dat je er zelf misschien nog even mee wilde wachten?
    Hoop voor jullie dat het toch nog mogelijk is het gezellig te maken rondom deze dagen en het gewoon raak is! Maar snap dat het een beetje als een verloren ronde voelt en daarvan is elke maand er 1 te veel.

Flowertje27 likes this.
  16. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Ja echt balen! We gaan idd wel starten met de IUI. De arts drong aan op IVF maar wil toch eerst IUI proberen. Second opinion van een andere Gyn gehad en die stond achter het advies van mijn gyn.
    Ik heb zelf ook weinig hoop meer dat dit nog natuurlijk gaat lukken eigenlijk. Hopelijk geeft IUI net dat zetje wat we nodig hebben. Ik krijg wel nog een HSG ergens eind dit jaar.

17. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

Jun 22, 2011
    843
    150
    43
    Female
    België
    :( ik vind het jammer om te lezen dat je de hoop verliest maar ik kan begrijpen dat je echt wel die knaller wilt gaan krijgen! Ik zou nog niet helemaal wanhopen maar kan snappen dat het meer pijn zou doen als je hoopt en het loopt dan mis..

Zou toch even men man op dezelfde golflengte willen aanhalen, nuchterheid ok maar toch wel een beetje steun dan?

Heb je nog getest deze namiddag?

18. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

Jun 22, 2011
    843
    150
    43
    Female
    België
    Oh bah! Wat een timing :confused:

Het lijkt me dat er wel weer heel wat zieken zijn men broer en zoontje hebben er ook van..

Hopelijk snel weer beter en miss hebben jullie dan inderdaad dat sprankeltje geluk voor jullie het traject in zouden gaan!

19. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Nee, ik heb niet meer getest. Durf het gewoon niet.
    Merk wel dat mn buik anders aan begint te voelen. Weeiig gevoel, tegen misselijkheid aan.
    Ook nog steeds hoofdpijn, maargoed dat kan ook duiden op een komende menstruatie.

Wel heb ik de verloskundige gesproken. Voor hen geld een streep is een streep hoe licht die ook is. Dat de test lichter geworden is hoeft niet te betekenen dat et fout gaat. Hormoon schommelt in de eerste weken heel erg en kan aan verschillende factoren liggen.
    Als ik geen bloed verlies is de hoop nog niet weg en ben ik gewoon nog zwanger en kan ik terugbellen als ik een week over tijd ben. Afspraak maken nu op voorhand vond ik nog wat te voorbarig. Blijft nog even spannend, zeker bij elk wc bezoekje.

Wat manlief betreft,vind het lastig. Ik weet dat hij wil dat ik positief blijf en vooruit kijk.. Maar momenteel gaan mn gevoelens van hot naar her... Snap dat hij er ook niet veel mee kan en zichzelf ook in bescherming neemt.

20. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,129
    1,005
    113
    Female
    Aahh wat een piep timing:(
    Het zit jullie ook niet mee zeg!
    Ik hoop dat het mee gaat vallen mbt beïnvloeden van de zaadkwaliteit en dat hij het toch nog komende dagen ergens op kan brengen om de kans toch nog wat te benutten!♡
    Mijn man had in aug. antibiotica kuur gehad en dit kan ook voor 3 maanden de zaad beïnvloeden. Ben toch zwanger geraakt, dus het is niet persé gezegd dat je daardoor geen kans hebt! Hopelijk kan alles gewoon doorgaan zoals gepland♡

Share This Page