Welkom nieuwe dames. Wat balen dat hrt niet gelukt is. Ik ben hoopvol voor deze ronde. Ik las nog iets over eerste menstruatie na bevalling. Bij de oudste na 17 maanden weer ongesteld. Ik gaf nog borstvoeding. Bij de jongste na 16,5 weer ongesteld. Ik geef nog steeds borstvoeding.
Misschien omdat je er nu meer mee bezig bent, dat dat weer terug komt? Wel fijn om zo'n gesprek te hebben, weet je toch meer waar je aan toe bent
Hoi dames.. ik schrijf niet zoveel want er gebeurt niks hehe, nog maar cd5. Ik heb ook net 20 ovulatietesten op Aliexpress besteld voor €2,30 totaal. Normaal gebruik ik de 2besure testen en ben daar erg tevreden over maar ja die van Ali zijn wel belachelijk goedkoop. Benieuwd of ik daar ook mn piek mee kan vinden. Verder ben ik een beetje down over dat het weer niet gelukt was, en nu ronde 6 alweer. Maar ja ik zet me er wel overheen. Niks aan te doen. Ik weet dat het lang kan duren. Maar ja van binnen wil je het zo graag.. vind het ook steeds lastiger om babys en zwangeren te zien pfff.
Welkom weer hier Ja stom hè dat het nog niet gelukt is. Ik denk ook steeds; waarom dan niet? We doen toch alles goed?! Ik vind die van de Ali superfijn, maar je moet ze wel echt ff laten liggen opdrogen.. soms wel 10 tot 15 min. Eerste keer dacht ik ze verkleuren niet, keek ik veel later weer, dikke streep ineens. Bij mij geven ze perfect mijn piek weer
Ik ben ook hier aangesloten, gisteren ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde. Baal wel. Hopelijk volgende ronde raak..
NOD-lijst 1 t/m 15 maart ♡♡♡♡♡ 1 maart (0) 2 maart (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Manootje - 36 jaar - 3e kindje 3 maart (2) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje- ronde 1 Nienkep - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7 4 maart (4) Beebieee - ... jaar - 1e kindje - ronde ... STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 5 CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 5 maart (1) Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 maart (3) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Belle - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 4 7 maart (3) Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17? 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (2) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 5 na pauze 12 maart (1) Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (0) Datumloos Seabert 1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Totaal (19) Wachtend op de eisprong (19) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Heel wat moeten bijlezen! Druk groepje hier, fijn en welkom aan de nieuwe dames hier. Duimen voor veel roze deze maand @Dale Cooper jullie eerste ronde, wat spannend! Hopelijk mag het direct raak zijn En fijn dat jullie de zegen hebben van zijn dochters. Toch van belang dat iedereen van het gezin erachter staat. @Vaasje een late gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje Op hoeveel weken is je zoontje geboren? @novemberzes ook voor jou succes in die eerste echte ronde! @Wensje2014 ik duim voor je! Succes met het zoeken naar je ei. @AnnekedB ik gebruik geen ovulatietesten. Wil voorlopig liever zonder dat aan de slag. Moest het binnen een paar maanden nog altijd niets zijn, ga ik er misschien wel mee aan de slag, maar voorlopig zonder dus. @manootje wat stom dat je daar telkens mee geconfronteerd wordt. Sterkte. @Lyn23 wat een heftig verhaal. Moet ontzettend lastig geweest zijn. @Iemand1991 wow, jullie zijn al lang bezig. Hoop dat het deze ronde wel raak mag zijn en dat jullie niet naar de gyn hoeven. @Korey snap ik, elke ronde erbij maakt het lastiger en lastiger. Hoop dat het voor jullie ook deze maand raak mag zijn.
Pfff ik voel me echt rot.. Heb echt een k-dag. Het is goed losgebroken vandaag, toen ik op wc zat liep t er gewoon uit. En een mega buikpijn ook. En gewoon verdrietig dat t steeds niet lukt Ik reken vandaag dan ook maar als cd1 Sorry voor t gezeur.. over een paar dagen ben ik wel weer positief
Herkenbaar. Hier nu ronde 5. Bij de oudste duurde het 19 maanden (waren niet 19 rondes. Had soms een cyclus van 70 dagen. Dat is nu gelukkig niet.) Tweede was niet gepland in 1 keer. Ik had veel hoop dat het nu ook gepland sneller ging. Op dit moment erg hoopvol voor deze maand. Nu cd 11, de "klusdagen" kunnen weer beginnen.
Dat herken ik ook! Mijn oudste liet 34 mnd op zich wachten we liepen al in het ziekenhuis en als ik die ronde niet zwanger zou zijn zouden we met iui beginnen, maar ik raakte toch zwanger die maand. De middelste duurde een klein jaartje met een MA tussendoor dus toen ik met mijn huidige partner voor een kindje wilde gaan hield ik er rekening mee dat het nog even zou duren maar toen was ik in 1 keer zwanger
NOD-lijst 1 t/m 15 maart ♡♡♡♡♡ 1 maart (0) 2 maart (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Manootje - 36 jaar - 3e kindje 3 maart (2) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje- ronde 1 Nienkep - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7 4 maart (4) Beebieee - ... jaar - 1e kindje - ronde ... STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 5 CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 5 maart (1) Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 maart (3) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Belle - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 4 7 maart (3) Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17? 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (2) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 5 na pauze Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 22 - iui 3 12 maart (1) Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (0) Datumloos Seabert 1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Totaal (19) Wachtend op de eisprong (19) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat sneu @Wensje2014 @Vaasje wow 34 maanden dat moest ook frustrerend zijn geweest zeg.... De eerste keer was ik onverwacht zwanger door fout zittend spiraal, dus ik weet niet hoelang dat heeft geduurd natuurlijk... Vandaag ging ik shoppen voor mn dochter en zag zulke leuke babykleding kan echt niet wachten tot ik voor babykleding mag shoppen zeg!
Hoi! Veel dames erbij zie ik! Sorry, beetje veel om overal op te reageren maar een hoop geschiedenis zie ik voorbij komen. Kan me zo voorstellen dat je leven gewoon op pauze staat als het zo lang duurt om zwanger te raken of als het misgaat. Knuffel voor iedereen die een rotdag heeft! En succes voor wie al aan de slag mag ik verwacht morgen of overmorgen mijn menstruatie. Die is vaak erg kort door de pil en dan is het zaterdag of zondag klaar en dan mag mijn lichaam weer lekker z’n ding doen