Spannend hoor, de meiden die al bijna mogen testen. Ik voel de spanning gewoon een beetje met jullie mee, haha.
Hihi nou vorig cyclus best wel. Maar nu juist niet. Maar omdat hij anders het kruis niet maakte heb ik de temperatuur aangepast. Eerst had ik mooie driehoekjes maar door mijn gekloot eraan was dat ineens weg.. oeps. Dus er klopt niet veel van wel alles ná de eisprong!
@Nienkep gefeliciteerd! Dat is een duidelijke test! Hier mag ik bijna op 't wachtbankje. Testen moet ik maar gaan bestellen...ik was naar de drogist (zeep was op in huis en we moeten toch handen wassen...) geweest met 2 kinderen. Allebei m'n hand vast, niet rennen, afstand houden van iedereen, wachten tot er iemand uit de winkel kwam (1 eruit, 1 erin), sochtends bij opening dus er was maar 1 iemand anders, en ik mocht er dus niet in met kinderen. Daarna naar de bakker (ernaast, brood was op) en ook daar werd ik aangesproken dat ik geen winkels in mag met m'n kinderen. M'n man is s ochtends om 5:30 weg en is na 18u weer thuis... Ik probeer zoveel mogelijk te doen als hij er wel is, maar de supermarkt heeft veel dingen niet meer in de avond, huilen stond me nader dan het lachen. En dan zie je foto's van mensen die zich niet aan de afspraken houden en die mogen wel...
Nou ja zeg! Wat erg! Hoe moet je dan boodschappen doen?? Hier mag je wel kleine kinderen meenemen, is toch geen doen anders? Wij net ook boodschappen gedaan. Ietwat te grote dochter in kar gezet, handen ingesmeerd, afstand gehouden en wie zitten er in m’n nek te hijgen? Het winkelpersoneel voornamelijk die notabene schreeuwerige hesjes dragen met trots erop dat zij in ieder geval wel 1,5 meter afstand houden. Werd bijna omvergelopen door de winkel eigenaar! Ha! Gekkies.
Yesss ga straks even terug lezen wat er allemaal in die paar weken is geschreven! Hopen op een mooie roze lijst!
Ik dacht ik ga hier eens kijken hoe roze de lijst is, maar ik zie dat we doorgaan. Mag ik dan ook weer meekletsen? Ik denk mijn eisprong te hebben gehad. Nod is 5 april.
NOD-lijst door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡ 28 maart (1) Frieke -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 met daarbij ** 2 april (1) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 4 april (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 5 april (3) Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 Iemand1991 - 28 jaar - 1e Kindje- ronde 18? Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 6 april (2) Bloemetje90 - 29 jaar - 1e kindje- ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) 7 april (1) Snoozey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 april (1) Dale Cooper - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 9 april (1) Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 april (2) Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje- ronde 3 11 april (2) Momk - 27 jaar - 2e kindje - ronde 6 (8mnd na mk) Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 (maand na vmk door verwijdering Mirena) 12 april (1) Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 6 na pauze 13 april (1) Michele25 - 35 Jaar - 4e kindje - ronde 2 27 april (1) MICH18 - 28 jaar- 4de kindje - ronde 6 Datum onbekend (2) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na MK) Totaal (19) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwangere dames ♡♡♡♡♡ Maart Nijn18 -25 jaar - 3e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje Ior - 34 jaar - 3e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje Beebieee - 29 jaar - 1e kindje Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje Froezel - 32 jaar - 2e (3e) kindje Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje Sterretjes: STine08 en Djoyz en Frieke
Mijn man denkt dat het raak is deze ronde. Ik hoop dat mijn man nu voor het eerst in zijn leven eens gelijk heeft
Ja hij denkt ook: Ik ben volledig leeg getrokken, één van die miljoenen zaadcellen moet toch potverdorie wel dat gouden zwemmertje zijn