Dankjewel, gisteren toch echt wel een duidelijke ovulatie test en ei groei pijn, handig zo'n lichaam die dat aangeeft. Nu al een stuk minder, verwacht dat die vandaag of morgen springt en dan afwachten maar !
Hier laatste weekend voor mn Ei.. Zou Maandag voorbij moeten zijn. Al wel gezellig gemaakt we gaan er maar weer voor. En we zullen zien. Dikke knuffel allemaal.
Ik heb gisteren en vandaag een positieve ovulatietest. Zal vandaag wel mijn eisprong hebben, maar verwachten het niet gezellig te maken vandaag We moeten het dus ‘alleen’ hebben van de afgelopen dagen..
Ja zeker handig! Mijn lichaam geeft het op zich ook wel goed aan, maar alles bij elkaar geeft toch meer duidelijkheid. Succes deze dagen Ook weer veel succes Worden gezellige avonden hihi Gelukkig leven zaadjes wel een paar dagen!
Ok vanmorgen dus toch zo stom geweest om een test te doen, negatief. Zegt natuurlijk helemaal niets. Dus nu echt proberen om te wachten. Als m'n temp niet gezakt is zondag dan weer testen!
Dinsdag was mijn eisprong en nu heb ik wéér groeipijntjes. Voor de zekerheid vanavond nog maar een keer gezellig maken. Zou een leuk verjaardagscadeau zijn
@Wensje2014 welkom terug @Dale Cooper hopen dat je man gelijk heeft deze keer Wanneer ga je testen? @Lovey duimen voor een positieve test zondag.
Zondag eigenlijk want had een dag later ovulatie.vandaag 12 dpo.. Vannacht super brakke nacht om 24 u pas erin en 5 u wakker voor dochter. Rondgelopen in de koude .. 2u later getemperatuurd. Telt niet natuurlijk .. was wel laag. Ik heb niet veel hoop, maar ergens nog wel... Achja Ik denk trouwens dat het hier wel gaat doorbreken...
Hier helaas wat bloed. Nog niet veel. Maarja... Wat een korte cyclus. 23 dagen, 12e dag eisprong en 12e dag daarna bloed..
NOD-lijst door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡ 28 maart (1) Frieke -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 met daarbij ** 2 april (1) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 5 april (4) Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 Iemand1991 - 28 jaar - 1e Kindje- ronde 18? Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 april (2) Bloemetje90 - 29 jaar - 1e kindje- ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) 7 april (1) Snoozey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 april (1) Dale Cooper - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 9 april (1) Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 april (2) Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje- ronde 3 11 april (2) Momk - 27 jaar - 2e kindje - ronde 6 (8mnd na mk) Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 (maand na vmk door verwijdering Mirena) 12 april (1) Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 6 na pauze 13 april (1) Michele25 - 35 Jaar - 4e kindje - ronde 2 27 april (1) MICH18 - 28 jaar- 4de kindje - ronde 6 Datum onbekend (2) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na MK) Totaal (20) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwangere dames ♡♡♡♡♡ Maart Nijn18 -25 jaar - 3e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje Ior - 34 jaar - 3e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje Beebieee - 29 jaar - 1e kindje Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje Froezel - 32 jaar - 2e (3e) kindje Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje ☆: STine08 en Djoyz en Frieke
@Nienkep je mag jezelf natuurlijk in de lijst toevoegen aan de zwangeren van maart Ik heb mezelf even verplaatst op de lijst, stond 1 dag te ver
Ik heb maar 2 testen in huis gehaald! Dus deze obsessieve tester gaat proberen te wachten tot 12 dpo of zo! langer dan dat doe ik mezelf niet aan
Haha! Mijn man vraagt nu al elke dag sinds we de eerste keer geklust hebben deze ronde ‘en? Gebeurt er al wat?’ Elke keer leg ik weer uit dat het niet zo werkt, elke dag vergeet hij het weer