Jemig wat stom.. Ik ga heeeeeeeel hard duimen dat het een innestelingsbloeding is en anders dat het je/jullie snel gegund zal zijn!
NOD-lijst door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡ 28 maart (1) Frieke -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 met daarbij ** 2 april (1) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 5 april (4) Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 Iemand1991 - 28 jaar - 1e Kindje- ronde 18? Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 april (2) Bloemetje90 - 29 jaar - 1e kindje- ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) 7 april (1) Snoozey - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 april (1) Dale Cooper - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 9 april (1) Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 april (2) Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje- ronde 3 11 april (2) Momk - 27 jaar - 2e kindje - ronde 6 (8mnd na mk) Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na vmk) 13 april (1) Michele25 - 35 Jaar - 4e kindje - ronde 2 14 april (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 16 april (2) Teardrops - 31 jaar - 2e Kindje - ronde 4 Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 6 na pauze 27 april (1) MICH18 - 28 jaar- 4de kindje - ronde 6 Datum onbekend (1) STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na MK) Totaal (21) Wachtend op de eisprong (2) Wachtbankje (19) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwangere dames ♡♡♡♡♡ Maart (7) Nijn18 -25 jaar - 3e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje Ior - 34 jaar - 3e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje Beebieee - 29 jaar - 1e kindje Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje ☆: STine08, Djoyz, Frieke en Froezel April (1) Lovey - 35 jaar - 3e* kindje
Hier ook al een paar dagen op het wachtbankje, nu even bijgewerkt Afgelopen tijd zo min mogelijk mee bezig geweest, en ik ben een stuk relaxter de laatste weken. Hopelijk een goed effect. Ik zal zeker meelezen en af en toe reageren, maar ik blijf het rustig aan doen. @Lovey gefeliciteerd!! @Iemand1991 oh nee, ronde 18 al, ik hoop zo voor je dat het nu wel een goed teken is! Ik blijf nog even duimen voor je❤️
Hier heb ik zo mijn zorgen.. Al 3 weken niet bij mij moeder of schoonouders op visite kunnen gaan.. En dat niet alleen.. ze gaf me aan als ze behandeld moet worden wegens het virus ze geen beademing wil.. en maar 30% longinhoud dus ze is een groot risico geval.. wat als ze t krijgt... ik kan niet meer naar haar toe. Het feit dat ze zei.. laat mij dan maar gaan die sneed recht door mij heen en herhaalt vaak ij mn hoofd. wij werken beide nog fulltime ( beide vitaal) 3 kinderen, opvang kinderen in mijn beroep. Boodschappen voor de ouders,thuisschool, en dan proberen zwanger te raken. Je zou zeggen in deze tijd niks te doen.. maar ik werk me in de rondte. Tevens twijfel ik altijd of ik mn ei goed heb gemikt. Mja maandagochtend voor t laatst gezellig gemaakt.. verder zat het er niet meer in wegens nachtdienst van manlief. En ook 3 koters die er altijd wel zijn... Maar toch schiet de twijfel dan weer toe.. wat als t sperma van mijn man niet langer dan 2 dg leeft.... kwaliteit achterruit is gegaan door de jaren heen. ( nu 41 jr bijna) of dat ik me vergis in de datum van t ei.. Maar ik moet 100% de 13e ongie worden.. wat als mn lt kort is en ik weer diegene ben die 10dg voor menstruatie r ei heeft.. Ik word echt zot in mn hoofd een beetje.. en tevens kan ik het beter los laten dan vorige maand.. toen las ik echt elk forumpje en topic af.. nu weinig nog. Sorry voor mijn geblaat
Pff meid.. wat heftig en wat een respect Vannuit mij voor jou. Ik weet dat je vast denk pff, wat moet ik ermee... dat weet ik. Ik ben pas in ronde 2 en word al gek ervan. En ook ik ga zeggen dat die dag komt voor jou... super cliché maar mijn intentie is serieus gemeend. Liefs x
wat erg van je moeder! Dat wil niemand horen! Doet ze wel Voorzichtig , blijft ze thuis en laat ze boodschappen komen? Of? betreft je ei, ik voel je gekmakende gedachtes! misschien kan je volgende maand een keer ovulatietestjes proberen? Als je eenmaal weet hoe lang je lf is, geeft dat wel wat meer rust! Hier was dat vaak wel het geval! Dan zat ik niet 2x per maand in onrust
Ohh ik hoop zo voor je dat het niet overgaat in menstruatie. Ronde 18... echt niet leuk gewoon! . Ik hoop voor je dat het maar heel snel mag lukken, je hebt lang genoeg moeten wachten, veel te lang
@michele25 wat heftig van je moeder! Ik hoop zo erg voor jullie dat corona jullie overslaat. En vervelend die onzekerheid met je cyclus. Heb je je cyclus wel eens gemonitord op een manier? Soms kan dat ook juist rust brengen.
Ja mijn moeder blijft wel thuis, ik doe de boodschappen. Mijn broertje is 21 jr en moet ook binnen blijven uit bescherming voor haar. Hij woont nog thuis. Maar toch 28 April.. wie weet nog langer is een aanslag op eenzaamheid. Pff ik merk weer tranen, vind zulke dingen best heftig allemaal.. Mbt ei ik heb 3 kinderen.. En nooit ovulatie getest. Voel mezelf dan echt teveel ermee bezig. Maar omdat bij mij elke keer na mn ei die pijn zo aanhoud steken rond bekken, schaambot en ik vorige maand mega voor de gek ben gehouden door zeer veel progestoron ( anders nooit maar wel 1e ronde) ben ik t een beetje kwijt haha. Maar we wachten af.
@Iemand1991 jeetje wat zijn jullie al lang bezig zeg, dat is echt niet leuk. En balen dat deze ronde ook weer niets lijkt te worden. Knuffel.
O jee wat eng! Heel naar als het zo dichtbij komt. Ik hoop dat het met een grote boog om jullie heen gaat. Om iedereen eigenlijk. Ik ben al die tijd erg nuchter erover geweest, maar ik zie nu ook wel dat het toch wel heel heftig is. Niet alleen het ziektebeeld, maar ook alles er omheen. Ik hoop maar dat het gauw over mag zijn.
Nou, ik heb me niet meer in kunnen houden. Maar wel langer gewacht met testen dan normaal! Dus heel goed maar op 7dpo (gisteren dus) omo wit. Helaas. Maar net op de wc (ben lekker net pas wakker) had ik bloed! Ha! Dat kan natuurlijk van alles betekenen, maar zou het? Op 6 dpo en ik menstrueer zeer regelmatig. Ook wel vee steekjes gehad de afgelopen dagen. Pffff ik ben zo benieuwd! Straks komen de testen binnen. Net alvast plas opgevangen. Duimen jullie voor me?
Ja ik woon in Brabant.. En dan komt het best erg dichtbij als mensen die je via via kent eraan overlijden.