NOD-lijst door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡ 28 maart (1) Frieeke -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 met daarbij ** 2 april (1) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 5 april (4) Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 Iemand1991 - 28 jaar - 1e Kindje- ronde 18? Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 april (2) Bloemetje90 - 29 jaar - 1e kindje- ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) 7 april (1) Snoozey - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 april (1) Dale Cooper - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 9 april (1) Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 april (2) Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje- ronde 3 11 april (2) Momk - 27 jaar - 2e kindje - ronde 6 (8mnd na mk) Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na vmk) 13 april (1) Michele25 - 35 Jaar - 4e kindje - ronde 2 14 april (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 16 april (2) Teardrops - 31 jaar - 2e Kindje - ronde 4 Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 6 na pauze 27 april (1) MICH18 - 28 jaar- 4de kindje - ronde 6 Datum onbekend (1) STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na MK) Totaal (21) Wachtend op de eisprong (2) Wachtbankje (17) Zwanger (2) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwangere dames ♡♡♡♡♡ Maart (7) Nijn18 -25 jaar - 3e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje Ior - 34 jaar - 3e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje Beebieee - 29 jaar - 1e kindje Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje ☆: STine08, Djoyz, Frieke en Froezel April (2) Lovey - 35 jaar - 3e* kindje - 9 december 2020 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) - 14 december 2020
Er is live amper wat te zien, kan echt net zo goed een voorgedrukt streepje zijn. Of gewoon wishful thinking dus hier uploaden heeft al helemaal geen zin! Die van jou is wel heel erg prachtig pfff ik vind het allemaal maar spannend en ik ben hierdoor helemaal ongeduldig geworden! En die vreselijke postbode heeft niks door de brievenbus gedaan. Dus hopelijk morgen, maar ja, dan kan ik niet meteen morgenochtend testen! Mooi stom. Intussen voel ik van alles. Had de afgelopen dagen al af en aan steekjes en iets gevoelige borsten. Vandaag heb ik echt een heel gevoelige bm. Bloeden is gestopt (of iig gepauzeerd). Echt, mijn hoofd heeft al helemaal bedacht dat ik zwanger ben, maar dit hoeft allemaal helemaal niks te zeggen natuurlijk! Vind het ook wel raar dat ik na de innesteling negatief test met een ultra vroege test... vind ik verdacht Dus waarschijnlijk zit ik me nu van alles in te beelden! Mijn man is zich ook al helemaal aan het voorbereiden op eventueel goed nieuws. Die heeft nu bedacht dat, mocht het raak zijn, ik in een soort van total lockdown moet. Zijn dochters mogen dan niet meer komen o jongens, dat wordt allemaal nog wat... ach ja, ben blij dat hij er helemaal in op gaat
NOD-lijst door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡ 28 maart (1) Frieeke -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 met daarbij ** 2 april (1) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 5 april (4) Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 Iemand1991 - 28 jaar - 1e Kindje- ronde 18? Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 april (2) Bloemetje90 - 29 jaar - 1e kindje- ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) 7 april (1) Snoozey - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 april (1) Dale Cooper - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 9 april (1) Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 april (2) Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje- ronde 3 11 april (2) Momk - 27 jaar - 2e kindje - ronde 6 (8mnd na mk) Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na vmk) 13 april (1) Michele25 - 35 Jaar - 4e kindje - ronde 2 14 april (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 16 april (2) Teardrops - 31 jaar - 2e Kindje - ronde 4 Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 6 na pauze 27 april (1) MICH18 - 28 jaar- 4de kindje - ronde 6 Datum onbekend (1) STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na MK) Totaal (21) Wachtend op de eisprong (2) Wachtbankje (17) Zwanger (2) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwangere dames ♡♡♡♡♡ Maart (7) Nijn18 -25 jaar - 3e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje Ior - 34 jaar - 3e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje Beebieee - 29 jaar - 1e kindje Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje ☆: STine08, Djoyz, Frieke en Froezel April (2) Lovey - 35 jaar - 3e* kindje - 9 december 2020 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) - 14 december 2020 Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - 12 december 2020
Omg. Ik heb mezelf op roze gezet! Vind dit zo spannend. Durf het nog bijna niet te geloven. Zo blij, en ondertussen zo bang dat er iets mis kan gaan. Bij de eerste heb ik dit nooit gehad.
Gaat wel ok hier met wachten: van alles voelen wat van alles kan betekenen Ook een rare temperatuurdip gisteren op 5DPO.. Geen idee of dat iets te maken kan hebben met een innesteling of door het gele lichaampje.
Haha nope! Ik voel van alles. Mijn hoofd gloeit sinds vandaag als een mini verwarming, voel al een paar dagen allerlei steekjes en frutseltjes, al 2 dagen last van mijn darmen en ik ben misselijk... Maar het is echt nog te vroeg om een testje te doen. Mijn NOD is pas over 5 dagen
Wow al 3 op roze... en ook alle 3 de meiden die afg mnd mee kletsen.. ik wil jullie allemaal niet kwijt hier maar ben zo mega blij dat jullie zwanger zijn. Echt kei gaaf dit word een mooi lijstje!
Niet echt. Sinds vanavond zwaar gevoel in mijn onderbuik en rug. Voel me nu wat misselijk. Ben er weer te veel mee bezig denk ik. Ik wil graag. Gewoon maar hopen dat er geen echte kramp bij komt of roze want dan kan ik het wel vergeten. Nog 3 dagen tot nod. En dan maar hopen dat ik niet ongesteld word.
Oh ik ga keihard voor je duimen! Anders je urine bewaren? Kun je het beste de tweede urine doen denk ik. Dus nu eerst plassen en nog niet gaan drinken en dan weer plassen straks. Wellicht dat je dan resultaat gaat zien als het een goede innesteling was!
Die is al wel heel duidelijk! Wist je je eisprong zeker? Enne mooie bannner hoor . Ik denk dat ik hem er ook maar eens in ga zetten.
Oehh ben benieuwd naar ja temp deze morgen! Hoop dat hij lekker hoog blijft! Ik ga duimen voor een innestelingsdip! Jij zit zeker in spanning! Ik hoop dat we vandaag kunnen mee turen Hmmm spannend hoor. Ik voelde ook echt 5 dagen geleden al echt klachten. Hoeveel dpo zit je en wanneer ga je een testje wagen? Of afwachten? Ik had trouwens jou tip deze ronde gebruikt (kruikje/sokken en thee) wie weet of het t verschil heeft gemaakt Ik blijf sws nog wel meekletsen hier, veel te spannend en veel te leuk hier! Ik hoop dat het lijstje nog veel rozer word! zo herkenbaar, er niet mee bezig zijn lukte mij iedere maand niet . Is ook veel te spannend en veel te gewild om er niet mee bezig te zijn! Ik ga duimen dat de krampen wegblijven Dankjewel!! Ja ik zou je ook adviseren een early te doen, die geven mooie strepen en voel je je echt wat zekerder door! Denk dat jij hierop ook zo een mooie streep krijgt! Ik heb precies 2 weken geleden een positieve ovulatietest gehad. Wanneer mijn ei precies gesprongen is weet ik dit keer niet, omdat ik het niet duidelijk heb gevoeld.
Hier 13 dpo Meestal krijg ik de dag voor NOD al last van spotting.. dus morgen wordt al een spannende (en bepalende) dag. Vind het nu wel weer erg spannend worden Edit: Gejinxt helaas Zojuist al bruinverlies gespot.. Ik ga de volgende ronde in