O ja, dat is ook wel lekker positief! Nou, als ik nu weer zo’n korte cyclus heb, kunnen we over een week alweer klussen! Wat denk je daarvan o, maar dan is het zaad van mijn man echt nog niet hersteld die is leeg! Haha wel heel lief, hij vroeg net of hij nog iets kan doen aan zijn voeding. Om z’n zaad zo sterk mogelijk te maken. Ben zo blij dat hij zo lekker meedoet! Heb ik zo erg gemist bij mijn dochter! Maar hij eet heel gezond, sport veel, rookt niet, drinkt niet (saai), dus meer kan hij niet doen.
Ah meis, knuffel. Hoe lang zijn jullie nu bezig? Ik zie 6 rondes na pauze staan, ik ben even je verhaal kwijt sorry. Kon je maar weten wanneer het gebeurt hè! Dat maakt het wachten zoveel makkelijker.
Yup, herken dat gevoel wel van onze eerste poging toen het 9 maanden duurde voordat ik zwanger raakte. En eerlijk gezegd vind ik zwanger worden en het lange wachten na de eisprong het minst leuk van alles Ben gezegend met 3 kinderen en toch voelt het weer zo spannend, bizar hè?
Geeft niet.. Anderhalf jaar geleden ongeveer besloten we voor toch nog een kindje te gaan. Ik voel me niet eens heel down ofzo, tis meer dat ik écht t me niet voor kan stellen dat t ooit nog gaat lukken.. Daarbij had ik gezegd dat als t niet lukt voor dat onze jongste 3 is, we misschien het maar zo moeten laten Hij wordt 14 april 3
Hé waar zijn alle roze streepjes gebleven?? We begonnen zo lekker. Dit hadden we niet afgesproken! Shit zeg meiden.. Ga even goed bij lezen..
Pff hier ook 3 kids en toch hoop je dat t gaat lukken.. Maar zoals @Lyn23 ook zegt... heb t gevoel dat t niet gaat lukken.. al had ik de hoop van de 3 roze dames in dit lijstje weer een beetje terug.. Maar vandaag zakt hij weer in elkaar.
O jee, dat maakt het al helemaal beladen ja! Dat snap ik! Gaan jullie nog wel door? Wij gaan ook niet kosten wat het kost door. Ik weet niet wanneer onze grens is, maar mocht het medisch worden, dan stopt het daar sowieso voor ons. Maar daar denk ik voorlopig niet aan, zo in ronde 3! We hebben nog genoeg tijd over om ons daar druk over te maken
Wat naar dat die gedachte zo op komt spelen.. Ik heb echt totaal nog geen recht van spreken, maar ik moet zeggen dat ik hem hier soms ook al heb. Kan het mij ook echt totaal niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen worden
Wij gaan ook sws niet het medische traject in, dat is ook absoluut de grens. Ik weet van heel dichtbij hoe zwaar dat is en dan kan ik er beter mee leven dat het niet zo moet zijn. Mijn man wil nog wel door, ik ook nu nog wel. Maar niet nog heel lang. Heb ook megaveel last van mijn hormonen iedere ronde weer..
Iedereen heeft recht van spreken.. ook al is het je eerste ronde Mensen zeggen soms: je mag niet klagen want veel mensen hebben t slechter. Dan denk ik: Mag je dan ook niet gelukkig zijn, want veel mensen hebben t beter Als je maar lang genoeg door gaat, ist vast een keer raak
Ja op een keer zal ik er ook klaar mee zijn. Het was voor mij al zo’n feest dat mijn man toch toegaf om samen een kindje te krijgen en wat dat betreft voel ik me ook gewoon compleet. Dus nog één is zo erg welkom, maar ik wil niet dat het zo erg stressvol gaat worden, dat het ons eigenlijk gewoon gelukkige gezin in de weg gaat zitten. Maar ja, dat zeg ik nu heel stoer, geen idee hoe ik er over een jaar over denk
Ook hier na 3 kids geen medisch traject of jaren proberen. Dan houd t voor ons ook op ergens. Maar voor nu is dit ronde 2 en word t ronde 3 dus we hebben nog even.
Wat stom zeg @Secret Promise en @Dale Cooper!! Wel fijn dat jullie zo positief blijven. Bij mij is het inmiddels bruin. Zouden vandaag eigenlijk gaan trouwen. Nu pizza bestellen en een fles prosecco openen. Cheers!
@Lyn23 dat gevoel ken ik ook helaas, vooral als er alweer 2 zwangerschapsaankondigingen in de omgeving zijn pfff. Dan denk je, ja hallo en ik dan?? @Iemand1991 ah meen je, wat een vervelende dag nu. Cheers en geniet van elkaar ❤️ Omg ik had vannacht echt een hele vreemde enge droom. Dat ik een dag over tijd was, nog niet getest of iets. Maar dat ik naar de wc ging en he-le-maal leeg stroomde met super veel bloed, en grote klonten. Wow dat was echt eng! Wtf?
Inderdaad een heel vreemde droom. Ik hoop dat het maar een droom. Tijd geleden had ik ook zoiets. Dat ik droomde van een miskraam. Ik heb toen de betekenis opgezocht. Had geloof ik te maken met verandering.
Heel wat gemist en ik zie ook positieve berichten gelukkig! Hier aan het wachten of het deze keer dan wel raak is. Heb zelf weinig goede hoop ... We gaan het zien!