Bah. Klinkt een beetje als ik, vanmorgen op de plee was even vergeten dat ik van nature echt een super bloederige menstruatie heb
Een echte datum hebben wij niet, maar de grens ligt sowieso bij een medisch traject. Dat gaan wij niet doen en daar zijn we het ook allebei mee eens. Hoe verdrietig ik dan ook zal zijn hoor en wie weet ga je op een keer toch je grenzen verleggen! hoe denk jij daarover?
Wij gaan ook niet door als het een medisch traject wordt. Maar een tijd hadden we ook niet echt besproken. Een half jaar is een keer gevallen, maar niets concreets. Moet wel zeggen dat ik bijvoorbeeld nu ook wacht met een andere baan zoeken bijvoorbeeld, of vakanties/familie bezoek in het buitenland plannen voor over een paar maanden. En dat willen we niet tot het eindige doen.
Ja precies, dat hebben wij ook. We hadden al verwacht zwanger te zijn nu en momenteel werk ik niet dus dat kwam goed uit. Nu mis te ik mijn werk al, maar dat wordt alleen maar erger. Alsof sommige dingen een beetje op pauze staan ofzo. Wij gaan geen medisch traject in sws. Ik denk zelf nog 2 of 3 rondes Maar ik zei eerst tot april, dus we verleggen het nu al iets
Ik denk een jaar, als het na dat jaar niet lukt dan ben ik vast in de overgang ofzo. Dan weten we dat we het onbeschermd kunnen blijven doen wat jaartjes. Ben de laatste 3 keren 2x 1e ronde zwanger geraakt, 3e keer ronde 2. Mja we zijn nu 10jr verder. Moet wel zeggen dat ik zo lomp was afg ronde om glijmiddel te gebruiken...... whoops.
Hier ook 2 keer eerste ronde zwanger (en een keer positieve test en daarna toci ongesteld geworden met een week of 6, dus wellicht 3x eerste ronde zwanger). Nu in de 3e ronde, we gaan het meemaken. Maar heb er denk ik ook vrede mee mocht het niet zo zijn. Dan had het zo moeten zijn denk ik dan. Dan kan ik afscheid gaan nemen van het idee van 3 kindjes. Maar voor nu houden we hoop. @Lyn23 inderdaad, alsof alles even op pauze staat. En dat wil ik ook niet te lang... Maar aan de andere kant kijk ik er zo naar uit...
Wij waren bij de tweede en derde ook snel zwanger.. Bij de eerste deden we er 8 maanden over vanaf het moment stoppen met de pil.. Bij de 2de één keer ongesteld en zwanger en de derde geloof ook 1 of 2 keer ongesteld.. In iedergeval heuuuuul snel.. Nu vanaf juli van de pil af en toch rondes in de juiste periode seks gehad omdat we dat weten ivm ovulatietesten die ik de laatste twee rondes gebruikt heb, maar toch nog niet raak.. Ik wilde eigenlijk voor mijn 30ste klaar zijn.  ik word in augustus pas 29 jaar.. Dus we hebben nog effies Hier wel geen medisch traject in. Dat sowieso niet meer
1e was na 9 rondes (na de pil) 2e was na 1 ronde 3e was na 1 ronde Daarna besloten het erbij te laten en heb ik een Mirena spiraal laten zetten. In maart dus toch zwanger geraakt tijdens het spiraal! We waren verward, maar dat sloeg snel om in acceptatie. Toen het mis ging na verwijdering van het spiraal voelde ik toch weer een kinderwens opkomen Wij wachten deze ronde af en daarna kijken we wel verder..
Mijn man heeft bij alle vijf (1 miskraam)(niet ik) snel raak geschoten. Max 3e ronde raak. Mijn dochter kwam bij de 3e ronde. Was ik heel blij om (uiteraard), want ik was er echt veel te veel mee bezig! Het lijkt me zwaar, maand na maand proberen zwanger te raken, maar ik moet zeggen dat ik er nu wel anders in sta. Ook omdat ik denk, mooi, nog een maand verder van corona af bevallen (hoop ik dan). En ik vind het ook wel heel fijn als de scholen weer open zijn als ik zwanger ben, kan ik uitgebreid lui doen dus dat maakt me nu ietsje minder ongeduldig. Ieder nadeel heb z’n voordeel!
Super lief! Ik blijf hoor! Wat spannend! Ik duim voor je meid! Pfff zó ontzettend balen! En je had zo'n goede hoop! Pfff zó balen zeg! Misschien ook omdat alles nu anders is.. De dagen zijn zo gek nu... Wat lief dat hij ook zo z'n best doet! Kan mij voorstellen dat het lastig is, je bent ook al even bezig. En zeker met de 3 jaar grens.. Oh bah! Ik droom ook echt de raarste dingen nu! Maar gelukkig niet van die enge dingen
Helaas, die van mij was wit vanochtend. Ben er strontchagerijnig van. Vind dat hele proberen, afwachten en 3 weken van de maand prut voelen echt niet leuk meer. Vriendlief heeft altijd gezegd dat ie niet een medisch traject in wil als het na een jaar niet gelukt is..... Dus we zijn al op de helft...
Heb sinds gisteravond enorme hoofdpijn en houdt aan tot vandaag, maar zero krampen.. Wat steken linksonder in mijn BM. Ben ook een beetje moody, maar dat kan komen door de onzekerheid en laatste daagjes voor NOD. Heb net positief getest meiden..