Oh ik vind jou zo stoer!! En zoals je zegt nog niks aan de hand. Wel fijn even weer mogen testen. Hihi.
Ik had wel hoop op een licht streepje hoor. Dus baal wel beetje. En je berichtjes bezorgen me iedere keer een lach.
Het kan nog beide kanten op, meis! Ik duim voor een mooi streepje @Ego: Hier begonnen met meer op mijn voeding letten (heb histamine intolerantie) en 2-3L water drinken op een dag Ook lekker regelmatig aan het bewegen geslagen en 's avonds warme sokken aan en een kruikje.. Ik heb er weer helemaal zin in! Huppaaa; deze maand wordt 'em!
We blijven positief, gaan we weer op rood dan gaan we gewoon weer door. Eens komt t moment voor ons heus. Womenpowerrrr
Oké.. uhm te erg ben ik, voor de gein een testje gedaan op 8dpo slaat werkelijk nergens op.. mja wie weet was mn eisprong wat eerder.. Maar mijn man en ik zien iets.. En jullie.. Weet niet hoe hij upload. Vorige maand was alles kats licht... overmorgen maar nog eens proberen
Zo is ie opgedroogd.. Maar aan linkse kant ook een wit vlekje naast t streepje.. dus nu weet ik niet of de streep die ik zie wel ok is. we zien overmorgen wel weer. Ik had dit vorige maand in elk geval niet..
Het lijkt alsof ie niet doorgelopen is bij die witte vlek ofzo, maar kan nog steeds positief zijn! Heb hem in negatief gezet en dan lijkt het streepje net zo lang als die witte vlek en niet helemaal tot de onderkant. Knap dat je je nu kan inhouden tot over 2 dagen, ik zou er nu meteen nog een doen om te kijken of het aan die test lag hahahaha
Ja ik weet t nu ook niet meer.. in t echt is t wel streepje maar heel licht. En idd wit vlekje dus mja goed ben 8dpo. En als t niks is dan is t niks heb k toch even een kriebeltje gehad. Vorige maand waren ze kats wit.. dus vond dit wel heel spannend
NOD-lijst door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡ 28 maart (1) Frieeke -29 jaar - 2e kindje - ronde 4 met daarbij ** 2 april (1) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 5 april (3) Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 Iemand1991 - 28 jaar - 1e Kindje- ronde 18? Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 6 april (2) Bloemetje90 - 29 jaar - 1e kindje- ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) 7 april (1) Snoozey - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 2 na vmk) 9 april (1) Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 april (3) Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje- ronde 3 Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na vmk) 11 april (1) Momk - 27 jaar - 2e kindje - ronde 6 (8mnd na mk) 13 april (1) Michele25 - 35 Jaar - 4e kindje - ronde 2 14 april (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 16 april (2) Teardrops - 31 jaar - 2e Kindje - ronde 4 Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 6 na pauze 27 april (1) MICH18 - 28 jaar- 4de kindje - ronde 6 1 mei (1) Dale Cooper - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 4 mei (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Datum onbekend (1) STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na MK) Totaal (22) Wachtend op de eisprong (5) Wachtbankje (13) Zwanger (4) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwangere dames ♡♡♡♡♡ Maart (7) Nijn18 -25 jaar - 3e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje Ior - 34 jaar - 3e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje Beebieee - 29 jaar - 1e kindje Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje ☆: STine08, Djoyz, Frieke en Froezel April (3) Lovey - 35 jaar - 3e* kindje - 9 december 2020 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) - 14 december 2020 Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - 12 december 2020 Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - 17 december 2020
Hoeft niet.. Ik zie ook een licht streepje. Tuurstreepjes zijn soms echt vermoeiend. Anders vanavond of morgenochtend weer testen?
Heyyy hoe was je testje?? Proficiat meid! Ja nah het is afwachten en idd tuurstreepjes maken we ook zelf he haha veel te vroeg testen.
Ik heb het bij de test gelaten van eergisteren. Was al best een duidelijk streepje. Ik meet alleen elke ochtend mijn temperatuur tot begin volgende week en dan stop ik ermee.. Zolang deze hoog blijft zit het wel goed..