Ja dat zou kunnen hoor! Is het afgelopen jaar 2 keer gebeurd ofzo. Zo irritant dat je lijf dan niet even een seintje geeft als 'joehoe, we slaan deze maand ff over meid, zien je in mei wel weer!'
@djoyz wauw!!!!! Helemaal begrijpelijk dat je iets meer zekerheid wilde. Van harte, het is je zo gegund!!!!!
Hier cd 13 en nog overduidelijk geen piek (zoals verwacht, hoor). Ik voel wel een hoop gebeuren in mijn lijf; steekjes in onderbuik en gevoelige(re) borsten, dus er is wel vanalles bezig Ik hoop dit weekend een mooie oploop te gaan zien op de ovutestjes
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Ik gebruik die van zwanger en kids en 5 jaar geleden vond ik daar mijn ei mee (1 ronde gebruikt). Nu ben zit ik al met een paar best duidelijke streepjes, maar nog lang niet positief! En nu lijkt het ook weer minder duidelijk te worden, terwijl ik de piek toch wel vandaag verwacht (wat ik natuurlijk niet zeker kan weten) en nog echt niet al gevonden heb. Worden de z&k testen misschien niet zo donker? Het duurt ook heel lang voor je überhaupt een streepje ziet, na 10 minuten is hij nog niet op z’n felst. Maar goed, misschien ben ik gewoon ongeduldig vanavond maar weer testen!
bij mij werden ze ook vaak pas echt duidelijk na een half uurtje en na een dag vervagen ze weer heel erg! Heb je foto’s?
Ohhhhh spannenddd!! KOM MAAR EI, JE HOEFT JE NIET MEER TE VERSTOPPEN. het is al Pasen geweest! @Dale Cooper je lh hormoon kan heel erg schommelen, dus het kan zijn dat het lijkt alsof hij oploopt en dan weer afloopt maar dan kan je dus ineens een knaller hebben (ik gebruikte ook de zwanger en kids ovustrips, de gewone niet de gevoelige.) bij mij liepen ze soms ook gek op en dan weer af. Als ik soms dacht ja hij is nu positief maar wel buiten afleestijd deed ik een cb digitale ovutest en deze gaf dan vaak een smiley, zoals ik ook al had verwacht. Verder vooral ook op je lichaam letten, dat eiwit is echt wel een teken, ik kon het niet missen, hooguit 3 dagen daarna had ik een positieve test. Bedankt voor alle lieve berichtjes, super lief!
Ik gebruikte de vorige 2 rondes die van de Action. Kreeg ik goed mijn piek op te zien (2e ronde ook pas na 20 minuten duidelijk te zien dat het mijn piek was). Deze ronde gebruik ik die van Sensitest Hopelijk gaat deze ook goed knallen. Ik herken je ongeduld, hoor. Hier ook erg ongeduldig Heb je een foto van je ovulatietestjes? Hahaha absoluut Pasen 2.0 Volgens mij is dit gewoon een wat verlegen eitje
Ik ben jaloers op de knallende ovulatietesten. Heb nooit knallers gehad. In 2013 zelfs gewoon negatief terwijl follikelmetingen aangaven dat het ei op springen stond en ik bleek die ronde zelfs zwanger (vroege miskraam). Ik heb in februari ovulatietesten nog weet gebruikt. Geen knaller. Wel heel donkere streep. Maar wanneer hij op zijn donkerst was, was te laat voir een ei gezien mijn menstruatie. Zo vaag. Vorige ronde weer zonder testen en vooral vruchtbaar slijm in de gaten gehouden. Dat is voor mij meestal het meest duidelijke teken. Vandaag cd 9. Ik verwacht mijn ei pas rond cd 20 uitgaande van de andere rondes. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Het voelt ergens ook wel een beetje als vissen Heb je ook zo lekker veel geduld voor nodig. Maar goed.. Nu eerst nog het spelletje hide & seek uitspelen, daarna ga ik hem enthousiast lokken door zaadjes te strooien
Dit doet me heel erg aan iets denken 15 jaar geleden ofzo toen ik met mijn vader op de koninginnedagmarkt stond om spullen te verkopen stond er een man tegenover ons die een zaadverspreider verkocht. Wat hebben wij gelachen! Die man natuurlijk ook, schreeuwend over die markt over dat ding. Het zag eruit als een hand grasmaaier (geen elektrische) maar dan kon je er zaadjes in doen en die verspreid het apparaat dan voor je als je ermee loopt.
Ik heb ook die van zwanger & kids gebruikt. Vorige cyclus mijn piek gemist, doordat ik toen net begon ermee en nog niet 2x per dag testte. Maar als je je piek eenmaal hebt kleurt hij al wel direct hoor, dan is dat niet pas na 10 minuten duidelijk. En lh loopt vaak ook wel op en af voordat je piek een keer komt.