Ik zie het ook!! Is het een zwangerschapstest??? Oh God wat spannend! moest hem wel even inzoomen. Even door testen maar ik zie 'm
Ja! Omdat ik me dus een beetje vaag blijf voelen steeds dacht ik ach baad het niet schaad het niet... Ik ben in shock!!
Ik zie wel iets, maar ik weet niet of hij roze is of niet... morgen nog een keer?? Ohhh ik hoop met je meeeee!!
Oh ik zie nu wat je bedoelt. Bij mijn testen zit de streep dichter naar de controle lijn en zit er een soort overgangetje waar bij jou de streep staat. Hoeveel DPO is dit? Je moest nog wel even toch?
Ja uit gaan van de bloeding op 6 februari wel. Maar ik weet dus niet of dat wel echt een menstruatie is geweest of niet en omdat ik me echt vaag voel, heb ik op de bonnefooi getest en zag gelijk een streep binnen de aflees tijd. Nu hij opgedroogd is zie je hem nog beter, morgen ochtend ga ik nog een keer testen.
Oe!!! Dat verklaart wel al dat gekke gedoe! Als die laatste bloeding niks was, waar in je cyclus zit je nu dan?
Wat leuk, nu al testjes spanning in de groep! Wij hebben het net gezellig gemaakt, de laatste keer zonder dubbele agenda tenzij hij superzaad heeft, dan kan het net
Dan is dat een beheurlijk duidelijk streepje dan al... voorzichtig gefeliciteerd lekker iedere dag een testje doen nu en kijken of het oploopt? Of kan je je inhouden?
Ik zie wel iets maar of het zw is lastig te zeggen kan ok zijn dat hij op je ovupiek reageert. (Als je bloeding had twee weken terug en uitgaande ervan dat het je menstruatie was) of het was ovulatiebloeding. Enige is doortesten en kijken.. Innesteling is tussen 3-10 dpo afhankelijk van waneer je ovulatie was (heb je getempt of testen gebruikt) uitrekenen?
Zw testen reageren niet op ovulatie toch? Ov testen wel op zwangerschap. Het is vroeg, maar echt niet onmogelijk om nu al positief te testen. Weet ik uit ervaring en een streepje is een streepje! Alleen is het even voorzichtig blij zijn als je zo vroeg test