NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze ❤

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dale Cooper, 31 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Je zou al vast met de pil kunnen stoppen en dan condooms gebruiken? Geeft voor jou de kans om te kijken wat je cyclus doet?
     
  2. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Nou, ik wil eigenlijk dat we vrijdag de knoop doorhakken. Ik wil ervoor gaan of niet, niet zo halfbakken wel/niet. Dat is niet goed voor mijn humeur:rolleyes:
     
  3. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Oeps hihi. Succes!!
     
  4. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Zo lief, ik was beetje sago over hoe alles gegaan was deze maand en nu ongesteld enzo. Zeg ik tegen m'n man ik heb zo'n trek in chocolade. Gaat hij naar z'n tas. Zegt hij, denk maar even dat het alvast Valentijn is. En had hij een lekkere reep voor me. Hihi:p
     
    Korey, Secret Promise, Dale Cooper en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Lotte248

    Lotte248 Actief lid

    25 jan 2020
    117
    118
    43
    Vrouw
    Lief zeg! ☺️☺️
     
    manootje vindt dit leuk.
  6. STine08

    STine08 Bekend lid

    14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Vanmorgen ongesteld geworden, dus ik schuif mee naar deze maand. Vermoedelijke NOD is 4 maart.
     
  7. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Jammer!

    Welkom, we gaan voor veel roze deze lijst!
     
  8. STine08

    STine08 Bekend lid

    14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 maart


    ♡♡♡♡

    1 maart (0)


    2 maart (2)
    Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Manootje - 36 jaar - 3e kindje

    3 maart (1)
    Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje- ronde 1

    4 maart (2)
    Beebieee - ... jaar - 1e kindje - ronde ...
    STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4

    5 maart (0)

    6 maart (0)

    7 maart (6)
    Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2

    8 maart (0)

    9 maart (0)

    10 maart (0)

    11 maart (0)


    12 maart (0)

    13 maart (0)

    14 maart (0)

    15 maart (0)


    Totaal (7)
    Wachtend op de eisprong (7)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)



    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  9. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Mijn man begon net zelf over praten met zijn dochters over onze babyplannen. Fiew:D spannend! O jee, ik vind het nu ook een beetje eng worden. Ik hoop dat die arme meiden de schok snel te boven zijn:p
     
  10. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Vast wel! Hoe oud zijn ze?
    Toen het bij ons mis ging merkte we pas echt hoe blij de kids ermee waren.
     
  11. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    21 en 19. En ze zijn gek op hun zusje, maar zeggen ook regelmatig dat ze dit nooit meer willen:rolleyes:

    Dat was vast heel verdrietig voor ze, dat het mis ging. En voor jou ook natuurlijk. Hoe oud zijn jouw dochters?
     
  12. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Als je die leeftijd ben snap ik ergens ook wel dat je geen baby meer in huis wil. Of überhaupt veranderingen die ze zelf niet in de hand hebben:roflmao: al denk ik inderdaad dat als er eenmaal zo'n kleintje weer is, ze er gek op zijn
    We hebben 2 dochters van 19 en 10.
    Die van 19 was ook eerst heel praktisch. Haar eerste vragen waren waar het ging slapen. Waarschijnlijk bang om haar kamer te moeten delen hihi. Zij liet ook niet veel merken wat ze ervan vond. Maar ze roept nu nog regelmatig of we toch niet een baby willen.
    Ze weten niet dat we er mee bezig zijn.
    De jongste was er heel veel mee bezig. Alles lezen en ze heeft een knuffeltje gemaakt. Zelfs nu nog is ze aan het breien. We moeten haar echt een beetje remmen en vragen voor wie ze die maakt. Ze zegt dan als er geen baby meer komt geef ik je aan m'n nichtje die in mei geboren wordt..
     
  13. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Bij ons is het dus heel gek gelopen. Na m'n dochter van 10 wilde ik eerst heel lang nog wel een kindje maar waren het praktische redenen waarom we dat niet hebben gedaan.
    Vanwege een pigment vlek in mijn gezicht ben ik 2 jaar geleden gestopt met de pil. Ik hield goed bij wanneer ik vruchtbaar was ongeveer zodat we niet altijd iets hoefde te gebruiken.
    Ik kwam erachter dat de pil geen invloed had gehad op die pigment vlek en ben weer aan de pil gegaan. Ik was meteen zwanger, door de pil heen.
    We hadden ondertussen al een vaste trap naar zolder en daar nu een chill plek van gemaakt.
    Nu met het kleintje gingen we er een slaapkamer van maken. Dus als praktische probleempjes opgelost.
    Helaas ging dat in december dus mis.
    Maar je bent er dan al zover mee bezig, dat we ons nu niet meer kunnen voorstellen dat er geen kleintje meer komt..
     
  14. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Joh wat een verhaal! Jemig! Dat kan ik me zo goed voorstellen, dat de wens dan weer helemaal opbloeit. Dat een kindje onverwacht komt, betekent niet dat het ongewenst is. Ik hoop dat het snel raak is.

    En jullie ook al grote meiden! Ja het is precies wat jij zegt, de verandering. Dat is waar ze bang voor zijn. Bij onze dochter was vooral de oudste heel erg bang dat alles overhoop zou raken. Ze zag al slapeloze nachten voor zich:roflmao: En ook gewoon, het hoort niet, zo oud nog een broertje of zusje krijgen:p Maar ze zijn zulke leuke en lieve zussen, met hun zusje en hun broertje van 12 (we hebben er nog één rondlopen), zijn ze zo dikke mik! Kan me niet voorstellen dat dat met de vijfde niet ook goed komt.
     
  15. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ja zo bizar dat dan je hele toekomstbeeld veranderd als er weer iets in je buik heeft gegroeid. Natuurlijk waren we wel geschrokken maar het kleintje zagen we ook al snel als ons kadootje.
    Onze jongste dochter was hier het bangste voor die slapeloze nachten hihi. En ze hoopte ook wel dat het een meisje was, want jongens zijn zo druk:roflmao: terwijl zij zelf ook héél druk kan zijn haha
    Super leuk dat ze zo met hun broertje en zusje zijn. Gezellige boel bij jullie!:)
     
  16. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Haha! Grappig hoe kinderen denken! Ik ben echt zo benieuwd naar hoe mijn dochter gaat reageren! Ze is een vreselijk stoer ding, maar baby’s smelt ze voor:) hopelijk ook als ze grote zus is:p
     
    manootje vindt dit leuk.
  17. Korey

    Korey Bekend lid

    25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 maart


    ♡♡♡♡

    1 maart (0)


    2 maart (2)
    Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Manootje - 36 jaar - 3e kindje

    3 maart (1)
    Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje- ronde 1

    4 maart (2)
    Beebieee - ... jaar - 1e kindje - ronde ...
    STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4

    5 maart (0)

    6 maart (0)

    7 maart (6)
    Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2

    8 maart (0)

    9 maart (0)

    10 maart (0)

    11 maart (1)

    Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6

    12 maart (0)

    13 maart (0)

    14 maart (0)

    15 maart (0)


    Totaal (8)
    Wachtend op de eisprong (8)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)



    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  18. Korey

    Korey Bekend lid

    25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    #38 Korey, 5 feb 2020
    Laatst bewerkt: 5 feb 2020
    Geen idee wanneer mn ovulatie precies komt maar vanochtend negatieve test op 14 dpo. NOD is iig tussen 1-15 maart dus heb mij alvast in de lijst gezet. De 6e ronde alweer. Zucht. :| Hopelijk is dit dè ronde voor iedereen!
     
    Wensje2014 en Dale Cooper vinden dit leuk.
  19. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Hoi! Welkom:) Ja, laat dit dé ronde zijn! Zou wel een stunt zijn, iedereen op roze! Ik zie dat je voor een tweede gaat, liet de eerste lang op zich wachten?
     
  20. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Oh Wat jammer! Hoop ook dat er veel roze komt. Met de maand van de liefde moet dat toch gaan lukken:p
     

Deel Deze Pagina