Jaa nog 2 dagen. Normaal test ik als m'n man naar z'n werk is, maar die is thuis vanwege het virus. Dus misschien gaat het dan beter.
Vanavond bij het naar bed brengen zegt mijn dochter (bijna 10) dat ze eigenlijk niet nog een baby erbij wil. Zij wilde het van alle kids juist t liefste en nu hoeft het van haar niet meer. Liever niet dan wel zei ze. Voel me er echt heel rot over
@Lyn23 ah jeetje dat is even kl*te om te horen zeg.. Kan me voorstellen dat je je daar rot over voelt, knuffel ❤️ @Talithaaa niet helemaal zeker, heb niet getest, maar gezien slijm/pijntjes dacht ik dat de eisprong rond cd 13/14 was ongeveer @Ajuuparaplu nog eventjes! Ben benieuwd
Hihi het zal mij niet verbazen als je dan toch al een aantal dagen verder bent dan je denkt. Misschien wel 4-5 dagen. Spannend hoor. Ga je straks een afspraak maken bij de vk?
Ja ik ga straks even bellen! En wie weet toch iets verder inderdaad, ben heel benieuwd Hoe gaat het met jou?
Jongens, is het jullie al opgevallen? Maart 6 zwanger... april 6 zwanger... dus laten we dat deze maand ook minstens halen
Gaat wel oké. Ben nu steeds zenuwachtiger aan het worden voor de echo van morgen. Vorige keer kwamen we er bij die tweede echo achter dat het niet meer goed was. En morgen tweede deel van de intake. Dan gaan we de vorige bevalling en de missed abortion bespreken zei ze. Dus kan wel een langere afspraak worden haha. Gelukkig al wel meteen om 8:00.
Nou ik ben 't alvast niet, 1 van de 6. Toch getest (ik moet ze ook niet in huis halen) en negatief Met m'n nod voor morgen (of uiterlijk woensdag) had ik nu wel iets moeten zien helaas.
Snap heel goed dat dat spannend is! Hier vorig jaar ook eerst een goede echo en na veel bloedverlies een paar weken later een slechte.. Ik denk aan je morgen, gelukkig heel vroeg, dat is fijn! ❤️
Ja dat weet ze, maar misschien dacht ze dat t niet meer ging gebeuren omdat t al zolang duurt.. Vind het echt jammer dat ze niet meer enthousiast is