Ik temperatuur ook en nog geen temp verhoging gehad. Heb zn idee een langere cyclus te krijgen helaas
Nu de action ovulatietest weer lichter dan die van vanochtend maar de andere district ovulatietest weer donkerder
Ik heb ook lang een cyclus van 28/29 dagen gehad en toen uit het niets ineens 33/34 dagen. Ik denk dan dat hij nog komt, misschien morgen ineens een knaller. Ene keer lopen ze op bij mij maar ook wel dat ze echt licht zijn de ene dag en de andere dag ineens heel fel
Kan gebeuren, is niet gek Als hij piekt, dan piekt hij op beide testjes.. En dat gaat hopelijk snel gebeuren
Morgen komen als het goed is de testjes binnen! Dan ga ik ook weer ei zoeken. Alleen voel ik wel wat haast. Begin aan mijn lichaam te merken dat er wat gaande is. Straks even proberen gezellig te maken voor de zekerheid ik wou eigenlijk wachten, maar nu ik niet kan testen, ben ik zo bang dat ik ‘m mis!
Hey meiden.. ik ga morgen de huisarts bellen. Voor uitstrijkje en wil graag een echo om te bekijken hoe t met mijn baarmoeder en eierstokken gesteld zijn. Daar ik veel last heb de hele maand door hormonaal. Pijntjes in liezen, schaambot is eigenlijk constant nu ik er al een paar mnd mee bezig ben... wil een checkup.
Hopen dat er niks aan de hand is @michele25 En dames van de witte testen.. balen zeg! En de eierzoekers.. het heeft mij ook wel een poosje geduurd tot ik wist wanneer een test bij mij positief was. Bij mijzelf moet hij echt donkerder zijn dan de teststreep. Maar meestal voel ik het aan mijn slijm.. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen.. Hoe doen jullie dat? Wat een ellende! Ik heb een 2jarige die smorgens vroeg altijd de boel bij elkaar schreeuwt, dus dan moet ik of ff snel temperaturen en eruit, of mn man eruit schoppen.. en hoeveel tijdsverschil maf ertussen zitten? Heb nu 1x om 6.30 om 6.00 en om 5.00..
Dankjewel weer voor je uitgebreide antwoord, fijn! Blijkbaar is mijn LF dan korter dan ik dacht. En ik dacht inderdaad ook dat dat altijd 14 dagen ‘moest’ zijn, maar dat is dus niet zo. Ik heb vanochtend rond 11u een testje gedaan, die was flink donker, en zo net een half uurtje geleden nog eentje en die was al lichter. Dus ik denk dat mijn piek dan vanochtend was. Vanavond dus maar even gezellig maken En dan wellicht morgen weer. Kan ik dan ‘voor de vorm’ morgen maar als 1dpo rekenen? Zeker weten doe je het dus inderdaad niet omdat je niet precies weet wanneer je ei springt. Dan ben ik dus 12dpo op m’n nod, maar dat kan dus gewoon. Voel me echt een beetje een leek hierin momenteel, haha. Staat zo stom al die vragen. Maar ik begrijp het nu wel! So thanks!
Heb je een foto van die van vanochtend? Als die positief is, is komt morgen waarschijnlijk je ei en overmorgen dus pas 1 dpo
Ben zo bang dat ik hem mis aangezien het libido van mijn partner niet heel groot is. Wil ik deze kansen natuurlijk niet missen
Waarschijnlijk draait ZP de foto weer, dus dan is links gisteravond, midden vanochtend en rechts vanavond.
Ah nee ! Super stom dit! Goed zo, lekker even janken, en geniet van je wijntje/biertje. De reden is niet leuk, maar toch..
Snap ik, maar je piek moet nog komen, dus ik zou morgen tussen 10 en 12 weer testen. Als je piekt ben je morgenavond nog zat op tijd