NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze ❤

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dale Cooper, 31 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuna4

Nuna4 Actief lid

2 feb 2020
    122
    183
    43
    Vrouw
    @novemberzes oh wat ontzettend naar voor jullie zeg! :(:( Ik wens jullie heel veel sterkte! X

2. Wendy041085

Wendy041085 Bekend lid

22 jan 2020
    503
    381
    63
    Vrouw
    Gister idd mijn lh piek gehad. Nu op het wachtbankje wachten duurt lang :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Lovey vindt dit leuk.
  3. Lovey

Lovey Actief lid

2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
  4. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
  5. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft de smaak te pakken! Het gerommel is voorbij en ik ben niet meer zo hondsmoe, dus ik denk dat gisteren toch echt mijn eisprong was, maar mijn man vindt dat we tóch maar voor de zekerheid straks weer moeten klussen:roflmao: Ik maar denken dat ik vanavond lekker vrij was:rolleyes:

Lovey vindt dit leuk.
  6. Froezel

Froezel Actief lid

12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    @novemberzes ah nee, wat verschrikkelijk! :( Hoe gaat het nu met je? X

7. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.920
    2.784
    113
    Vrouw
    Haha gewoon nog een keer klussen voor de vorm! Om het af te leren, zullen we maar zeggen:rolleyes::D Wel heerlijk dat je op het wachtbankje zit.. Ik ga maandag pas weer beginnen met ovulatietesten:$ Vind die 'lange' cycli van 30+ dagen best irritanto_O. Al mag ik echt niet klagen met zo'n nette cyclus, dat weet ik hoor.. Maar het voelt soms echt zooo lang allemaal pff.

Lovey en Wensje2014 vinden dit leuk.
  8. Wendy041085

Wendy041085 Bekend lid

22 jan 2020
    503
    381
    63
    Vrouw
    Nou mn ei nog niet geweest temp nog steeds laag...... dan moet hij vandaag echt wel komen. Raar lichaam! En wat kun je er onzeker van worden zeg :oops:
    Vanochtend nog maar even gezellig gemaakt :p dus dat zit wel goed.

Lovey vindt dit leuk.
  9. tafeltent

tafeltent Actief lid

1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Heb ik ook inderdaad, maar het voordeel (aldus manlief) is dat we het ook langer 'voor de lol" kunnen doen :roflmao:. Bij onze eerste 2 had ik nog veel langere cyclussen.. soms wel 3 maanden, en dus waren ov testen kansloos, dus deden we het om de dag :eek: (3 maanden lang ja..)maar toen was het wel raak :cool:

Wensje2014 vindt dit leuk.
  10. Secret Promise

19 jul 2012
    2.920
    2.784
    113
    Vrouw
    Pfoehhhh 3 maanden lang om de dag! Dat is niet niks:eek::D maar gelukkig was het dan wel ook gelijk raak! Vanaf vandaag geen vriendlief en ik ook om de dag:p hopelijk is het gewoon snel raak:thumup:

11. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Wij hebbe' het dezr maand ook om de dag gedaan. Alleen wel 3 dagen ervoor elke dag en zelfs de dag voor eisprong 2x.. en gelukkig raak

Lovey, Talithaaa en Secret Promise vinden dit leuk.
  12. Secret Promise

19 jul 2012
    2.920
    2.784
    113
    Vrouw
    Zo wil ik het deze ronde ook gaan proberen:D Eerst om de dag tot de ovulatietest duidelijk donkerder wordt, dan elke dag t/m 1 dag na piek. Hopelijk is dat dan voldoende:$ Hihi. En hopelijk werkt vriendlief een beetje mee:rolleyes: Die is niet zo van het elke dag en wil het vooral ook nog leuk houden. Dat snap ik, maar we moeten!!!:mad::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Lovey, Frieke en Wensje2014 vinden dit leuk.
  13. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

Haha vriendlief wilde gelukkig ook heel graag en nu een kindje.. misschien wel nog nog meer dan ik.
    Maar wij zeiden net. We willen niet seks enkel om een kindje te maken, maar gewoon sowieso voor ons. En toen kwamen we op de uitdaging elke dag daarvan dachten we lekker mogelijk met die kleine peuter... Dus om de dag..

14. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Ik hoef daar echt niet mee aan te komen hier hoor! Die 3x rond mijn eisprong kosten me al mijn verleidingstactieken en energie :roflmao:

Secret Promise en Lovey vinden dit leuk.
  15. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    In theorie zou mijn man iedere dag wel willen. Maar ja, hij is al tegen de 50, dus dan wil dat niet zo hè:D Gisteren heb ik wel gelaten voor wat het was. Ik had geen zin:p En ik ben mezelf nu al gek aan het maken! Haha! Gelukkig heb ik genoeg afleiding, maar ik denk nu al, op waarschijnlijk 2 dpo ‘voel ik al iets? Oe! Zoveel last van m’n borsten! Zoooo moe!’ Maar dat is natuurlijk gewoon de hormonen die hun werk doen:rolleyes: Maar het schiet al op! Morgen poetsdag, dat leidt wel lekker af. En dinsdag de kinderen naar school! Kijk ik weer enorm naar uit! En dan duurt het echt niet lang meer voor het serieuze turen kan beginnen. Ik verwacht trouwens mijn nod nu eerder, maandag of dinsdag. Gezien de korte lf. Dus dan lijkt het net of ik helemaal niet zo extreem vroeg test:o:

16. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Het gaat vreemd genoeg eigenlijk wel. Ik ben namelijk van mening dat, als dit kindje wel gezond was, dit niet was gebeurd.
    Het was echt klote toen ik het hartje niet zag kloppen afgelopen donderdag, maar ik heb het al wel los kunnen laten door de gedachten dat er iets mis was met het kindje of iets daar omheen.
    Ik moet helaas tot 25 mei wachten omdat ze willen dat het vanzelf op gang komt, daar baal ik wel enorm van. Ik wil het eruit hebben :(

17. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Mag ik jouw man ff lenen als die van mij niet meer kan? :roflmao:

18. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Ik hoop dat het snel vanzelf op gang komt lieverd ♡♡ Ik snap wat je zegt, had ik bij mijn miskraam ook. Dat kwam alleen een maand later alsnog wel heel hard binnen, geen idee waarom dat vertraging had, maar verdrietig zijn mag echt!

novemberzes vindt dit leuk.
  19. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

Ik had dit ook. Een maand later was het veel moeilijker dan toen het nog vers was... @novemberzes rouw verloopt in fases... Zorg je ervoor dat je jezelf de tijd geeft, en toelaat van het wel verdrietig te vinden... Veel sterkte nog.. ik hoop dat het snel op gang komt..

20. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    dikke knuffel!

Deel Deze Pagina