NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze ❤

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dale Cooper, 31 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde met t ei. Nog een lange weg te gaan maar heb r deze maand wat minder moeite mee. De tijd vliegt lijkt wel

novemberzes en Dale Cooper vinden dit leuk.
  2. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ja deal deal deal! Wij allemaal! Rooooozuuuuuh! Morgen...... pfffff ik wil niet wachten. Wil dat streepje zien! Haha! Maar ja, wanneer dat is hè. Was er ook maar zoiets als een uitgerekende datum voor positieve testen:p

Ik ben nu 5 dpo. Dus echt zo mega vroeg nog! En ik maak mezelf nu al helemaal gekkk! Haha! Mijn man heeft vrij genomen deze dagen, dus aan de ene kant afleiding en iemand om tegenaan te kwebbelen, aan de andere kant is hij er ook best mee bezig en zodra hij dingen vraagt als ‘voel je je al anders?’, dan duik ik erbovenop en ratel ik door over borsten, steekjes en testen:roflmao: pffffff.

Weet je wat ik ook balen vind? Ik zou dit ook zo graag met mijn meisje willen delen! Wat natuurlijk helemaal niet slim is ivm teleurstelling en zo en dat doe ik ook niet (ze is wel errug nieuwsgierig waarom ik steeds naar stokjes staar), maar ook straks als het raak mag zijn, dan zou ik dat zo graag willen zeggen tegen haar en lekker erover kletsen! En nu moet ik 2 maanden m’n mond houden:oops: stom. Maar daarna halen we het wel weer in. Hoe vonden jullie (mama’s met meer kindjes) dat?

3. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    @Dale Cooper ik weet niet meer wat de oudste vond. Omdat hij nogal van klimmen en klauteren was over mij heen zei ik vaak dat hij voorzichtig moest zijn omdat er een broertje of zusje in mijn buik zat. Hij was er niet heel erg mee bezig zover ik me kan herinneren en bewegingen voelen op mijn buik vond hij eng. Hij praatte ook nog niet veel.
    Heel apart. Want heb wel het beeld dat hij heel goed wist dat er een baby bij kwam.
    En familie heb ik het al best snel verteld toen met oog op feestdagen en veel niet lekker zijn. Dus er kon ook open over gepraat worden.

4. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Oh help! Ik kon me na de vraag van @Froezel niet meer inhouden en deedgisteravond een Kruidvat 2v5... Die droogde in met een paars pennenstreepje... Deed er vanochtend nog een en nu heb ik net buiten de tijd weer een paars streepje. Ik. Word. Gek.! Gelukkig komen vandaag mijn gewone testjes weer binnen.

Gisteravond toen ik in bed lag ook een paar minuten hele scherpe rugpijn en een enorme druk in mijn baarmoeder. Dat laatste heb ik nu nog steeds. Hoe werkt het precies als je de tijd vooruit wil spoelen?? :roflmao:

5. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93

Bijgevoegde bestanden:

6. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.917
    2.782
    113
    Vrouw
    Oeh wat spannend @Snoozey!!! Welke test is je 'gewone test'? Ben benieuwd :DDuimen, duimen, duimen!!!:thumup::thumup::thumup:

Cd 15 hier, ovulatietest iets donkerder, maar nog niet interessant:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

7. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    #4487 Snoozey, 20 mei 2020
    Laatst bewerkt: 20 mei 2020
    Ik heb altijd de Early Midstrams van 2beSure :)

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    @Snoozey hopelijk lopen ze op!! Helaas had ik deze streepjes elke keer en ik test niet meer met deze.
    Ben benieuwd naar je nieuwe testje.

Hier mbt de kinderen die zullen het al snel weten. Zijn ook ouder. Zo ook met dichte mensen om ons heen. Als ik een miskraam krijg is het toch fijn om het met iemand te delen.

9. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Ja ze lopen op! Die van gisteren is echt een mini streepje en nu is het een bredere lijn. Zag m gisteren ook niet binnen de tijd maar echt pas veel later. Nu net buiten afleestijd wel.
    Maar goed, ik weet ook wat een boefjes die KV testjes zijn dus test nog even met een andere morgen. Vandaag al veeeeel te veel water gedronken :roflmao:

Lovey en michele25 vinden dit leuk.
  10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ooooooooh spannend!!!! Ik zie wel iets! Maar die vage streepjes hè, zenuwslopend:o:

Mijn geduld is oppppppp. Echt mega op. Ik wil een streepje! Iets voelen! Wat dan ook! Ik wil een teken!!!! :p En heel suf, baal een beetje dat het juist nu zo’n lang weekend is. Wil de komende dagen lekker ongestoord obsessief staren naar testjes:D

Oh en net dan! Biedt een vriendin een glas wijn aan! Ik meteen huppelen en oe ja lekker!!! Maar dat kan helemaal niet! Als ik daar eenmaal begin, moet ik daarna naar huis kruipen namelijk, dus voorzichtig 1 omdat het toch nog maar 5 dpo is, zit er dan niet in. Dus ik ‘ooooo nee kan helemaal niet! Moet nog koken!’o_O Mijn man ook meteen huh, koken?? Dusssss lekker dan, hopelijk gaat die roddelclub niks zoeken achter mijn vage smoes. Ben ook nog een halfuur gebleven daarna namelijk. Zijn familie én buren van de ex van mijn man, dus niet heel handig:roflmao:

11. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Hier vertellen we het de oudste 2 wel, maar ik denk dat dochter van 4 het meteen aan iedereen vertelt die het wil horen. Vind ik zelf trouwens niet zo erg, maar meer erg voor haar als het toch vroeg misgaat.

12. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Heb je je nieuwe testjes al.. wij kijken mee!!:o::o::o:

13. Froezel

Froezel Actief lid

12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    @Snoozey Spannendddd! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet zie, maar dat kan ook door de crappy manier van uploaden van zp komen haha. En sorry dat ik je aan het testen heb geholpen haha :p:D

Zijn je nieuwe testjes al binnen?

14. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Ja ze zijn binnen maar heb al 3,5 liter water gedronken vandaag dus morgenochtend meer kans denk ik :roflmao:

15. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Oke! Vergrootglazen in de aanslag (jeetje, waar is mijn ruggengraat!! :roflmao:)

Duidelijk teveel water gedronken dus heb ze een beetje bewerkt qua contrast en in negatief gezet anders zie je het niet op de foto.

Bijgevoegde bestanden:

Frieke en Talithaaa vinden dit leuk.
  16. Secret Promise

19 jul 2012
    2.917
    2.782
    113
    Vrouw
    Ik denk wel iets te zien! :o: hoeveel dpo ben je nu?

17. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    12! Mijn LF is 15 dagen, ik verwacht zaterdag (niet) ongesteld te worden. (Alle testjes zijn 25miu dinges)

18. Secret Promise

19 jul 2012
    2.917
    2.782
    113
    Vrouw
    #4498 Secret Promise, 20 mei 2020
    Laatst bewerkt: 20 mei 2020
    @Snoozey Spannend hoor. Ik duim!

Hier vervelend nieuws. Vader heeft een nare diagnose gehad:( ivm mogelijke herkenning vertel ik er verder even niet gedetailleerd over. Helaas komt hierdoor onze kinderwens op on hold te staan. Dit ivm eventuele stamceldonatie, mocht dat nodig zijn en mocht ik een match zijn (dit mag blijkbaar niet als je zwanger bent, vandaar keuze om niet door te gaan).

19. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Jeetje heftig! Sterkte meis ♡♡

20. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Wat heftig! Van je vader en dan ook nog je kinderwens op pauze. :( heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina