NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze ❤

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dale Cooper, 31 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Oehh ik zie oploop :oops:

Snoozey vindt dit leuk.
  2. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Zo! Die is echt super duidelijk:) gefeliciteerd!!

Snoozey vindt dit leuk.
  3. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Nou, ik zit weer te turen hoor. En aan de ene kant denk ik, ik zie iets (binnen de tijd ook, maar wat later duidelijker. Dan is al het roze weggetrokken). Maar ik ging dus net een uur later kijken en ik dacht, hmmm, is toch wel zichtbaar of zo. Mijn (blinde schele) man laten zien om even weer te relativeren, die ziet namelijk nooit wat, ziet hij ook iets! Pffff. Dat wordt dat hele dag steeds weer naar dat stokkie gluren en stiekem een andere test proberen vanmiddag en volop onzekerheid! Ik ga me maar storten op de puzzel die in de weg ligt op de keukentafel en verder gewoon maar opgeven om er een nuttige dag van te maken.

Zondag of maandag (10 of 11 dpo) verwacht ik een dag bruinverlies en de dag erna dat het dan doorzet. Dus nog maar weinig tijd voor een positieve test:o:

Lovey en Talithaaa vinden dit leuk.
  4. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat er na uploaden nog iets van overblijft:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Mama to B vindt dit leuk.
  5. Froezel

Froezel Actief lid

12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    Als je man het ook ziet, dan belooft het wel wat toch? Spannend hoor! Hopelijk morgen of zondag een duidelijkere test. Wat zegt je gevoel? :rolleyes: Heb je een foto?

Ik heb vanochtend getest maar die van mij is witter dan wit. Morgen weer een dag, denk ik. Stom wat je gevoel meteen al kan doen met 1 witte test :|

6. Froezel

Froezel Actief lid

12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    Oh je had ‘m al geüpload! Ik denk wel wat te zien inderdaad. Oeehh spannend! :D Hoop voor je op goede oploop!

7. Snoozey

Snoozey Bekend lid

19 sep 2019
    512
    613
    93
    Ik zie heeeeem! Spannend!! :D

8. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    O echt??? Zien jullie ‘m? Ik zet ‘m ook even op facebook, daar is het duidelijker. Dit is wel 1,5 uur ruim na testen. Hij droogde ook echt donkerder op, dus kan ook gewoon een vals streepje zijn. Alleen heb ik die nog niet zo duidelijk gehad..... en bij mijn dochter waren de eerste testen ook zo:o:

Lovey en Frieke vinden dit leuk.
  9. Froezel

Froezel Actief lid

12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    Welke testen zijn dit? En je zei net met een andere test te willen testen vanmiddag. Welke doe je dan?

Ik ga straks denk ik nog action testen halen. Die waren de vorige keer duidelijker dan Sensitest bij mij.

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Dit is van zwanger en kids, de ultra sensitive dipstick. Straks wil ik een kv2v5 doen. Wel zonde, m’n laatste. Straks nog maar wat van bij halen:o: Action zit hier niet heel erg in de buurt, beetje jammer.

11. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Wat stom dat die van jou zo wit was! Snaptie dan niet dat roze/paars de nieuwste trend is?

Froezel vindt dit leuk.
  12. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Dale Cooper vindt dit leuk.
  13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    @Snoozey proficiat nogmaals meissie.
    @Dale Cooper ik zie hem!

Hier witte ovutest weer, dus piek was gisteren. Gisterenmiddag gelukkig op de verjaardag van onze zoon tussendoor nog kunnen hupsen.:roflmao::roflmao: Mega hilarisch.
    Hopelijk vandaag nog keer dan geloof ik t wel. En wachten maar.:o:

Dale Cooper vindt dit leuk.
  14. Froezel

Froezel Actief lid

12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    Haha, ik zal m’n testen even toespreken! Blijkbaar hebben ze de memo gemist. :D

15. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Waahaha! Weet je, dat is super romantisch:D Hilarische seks vind ik altijd zo gezellig:) en gefeliciteerd met je zoon!

En ja?? Zie je ‘m??? Elke keer als iemand dat zegt, word ik een momentje heel hyper! O, komt nu nog een ziener tussendoor:roflmao: heb ‘m ook met de moeders van m’n dochter’s groepje gedeeld. Maar ook een hoop die het niet zien. En uiteraard een hoop die heel terecht zeggen dat deze foto natuurlijk niet zo telt:p over een uur sluit ik me boven op en probeer ik een andere test en maak ik een hele fotoreportage:o:

waarom kan ik niet gewoon rustig wachten tot morgen, zoals een normaal mens:rolleyes:

Snoozey en michele25 vinden dit leuk.
  16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Echt ik kan niet wachten om ook eens wat Tuurtestjes to posten. Jij bent echt hilarisch. Zou wel leuk zijn. Ja midden op verjaardag gister ovu test gedaan tussen de visite door. Natuurlijk is t ammel coronaproof gefeest. Ik manlief weggetrokken in de zin van...hij is positief laat ze maar even zitten daar.. we moeten nu!! Vanavond zijn we te moe.. 10 min blijven liggen en weer door met de dag.:roflmao::roflmao:

Talithaaa en novemberzes vinden dit leuk.
  17. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Geweldig!!! Echt, dit moet raak zijn. Sowieso heb je een geweldig verwekkingsverhaal dan:D

18. Lyn23

Lyn23 Fanatiek lid

6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Jahoor, goed te zien!:thumup:
    Super!

19. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Oh wat raar!! Die was echt super duidelijk positief. Kan toch niet vals positief zijn op deze manier!

20. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Oooh wat erg
    Veel sterkte...

Deel Deze Pagina