Ik snap je gevoel. Ik zit nog bij een ander groepje waar iedereen voor derde kindje gaat. De meesten zijn inmiddels zwanger. Of meiden die net mee komen kletsen en gelijk eerste ronde zwanger. Ik nog steeds niet .
Ja ons groepje word echt mega klein nu.... en sporadisch komen de zwangeren nog kletsen wat ik wel begrijp natuurlijk. maar toch is de angst alleen achter te blijven.. nah we zien wel. Hopelijk gewoon allemaal op roze snel.
Haha ja joh, gewoon zelf snel zwanger raken! Ging dat maar op commando hè. Ik weet nog niet zeker of ik me bij een zwanger groepje aansluit. Aan de ene kant wil ik wel, uit complete hyperheid denk ik, maar aan de andere kant is het nóg een kletsgroep om bij te houden. Dus, twijfels! Maar ben wel van plan hier te blijven kletsen.
Ik deel mijn mening met @Dale Cooper wel voor een deel. De vorige keer heb ik me wel aangesloten bij een zwanger clubje, maar daar was ik uiteindelijk na 2 weken alweer weg door de mk. Wil sowieso hier blijven en ga me pas veel later aansluiten (als extra) bij een zwanger groepje.
♥♥♥ voor @Lyn23 en @michele25. Door tot iedereen op roze, betekent voor mij ook echt door tot iedereen op roze. Niet alleen met ‘klussen’, maar ook met kletsen.
Ja dat kan zeker!! Ik had dat ook. Mijn vriend deed de cava al open hoor zijn ouders en ik steeds herhalen neen het kan nog misgaan. Dit maal staat er een verbod op klinken voor termijnecho! Ik ben bang het te jinxen
Ik blijf ook hier toch? Soms vergeet ik het even tijdens de werkweek als er geen meldingen komen... Ik zit wel in zo n bevallingsgroep maar meer die is stil. Eerlijk gezegd vraag ik me vaak wel af of jullie zitten te wachten op een (hopelijk blijvende) zwangere... ik voel me soms mss wat bezwaard. Lijkt me voor jullie niet echt leuk als we hier over onze angsten en symptomen praten? Over wanneer eerste echo... Spreek me gerust tegen (graag zelfs!) Maar zeg ook eerlijk als jullie t inderdaad niet leuk vinden..
Oooh mooi opgelopen gefeliciteerd! Heb je ook klachten? Ik moet nog ff wachten tot woensdag dan ben ik 10 dpo dan waag ik een testje
Nee, eigenlijk niet. Het is enige wat ik merk is dat ik sinds twee dagen ‘s avonds tegen 21:00 weer heel moe wordt en het liefst naar bed wil. Verder nergens last van Spannend voor jou! Nog eventjes geduld. Heb je een voorgevoel?
Nee geen voor gevoel eigenlijk durf ook niet echt te hopen. Had gister wel een samen getrokken gevoel in me baarmoeder. Verder ook niks.
Ik lees hier ook nog mee en schrijf af en toe wat. Meer reageren haha. Het leuke aan een groep in je eigen periode is heel veel herkenning. Dat is in zo’n groep als deze net weer anders. Ik vind het leuk om iedereen hier te volgen in de weg naar de zwangerschap en het meeturen met testjes enzo