NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze ❤

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dale Cooper, 31 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje14

Koetje14 Actief lid

8 mei 2016
    226
    154
    43
    @Koetje14 welkom, spannend allemaal. Waarom had je een sex verbod gekregen? Ben niet zo thuis in die dingen. Omdat het er 3 waren?

Ja precies. Ze durven in het ziekenhuis het risico niet te nemen op een meerlingzwangerschap.

2. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Maar voelen is vaak niet de sprong zelf. Dat is de laatste groeispurt. Vandaag positieve ovulatietest, uiterlijk zaterdag eisprong, dan is seks op dinsdag (als ik het goed las) nog echt wel een kans hoor. Ik zou evt zondag ook nog benutten! voor de zekerheid.

3. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja ik vind het heel eng, maar ik bekijk het positief, de kans dat dit nog eens gebeurt is net zo groot als ieder ander.
    Ze weten inderdaad wat er aan de hand was, tijdens de keizersnede zagen ze dat mijn placenta de helft kleiner was dan normaal en er zat een bloedprop tussen de placenta en baarmoederwand waardoor hij losgelaten had, daardoor kreeg mijn zoontje te weinig zuurstof en voeding waardoor hij in nood verkeerde. M'n placenta is nog opgestuurd naar de patholoog en daar kwam ook uit dat ik infarcten op de placenta had.
    Vandaar ook de bloedverdunners zodat het allemaal beter doorbloed blijft.

Pff jeetje dat is ook niet niks! Heb je al die tijd in het ziekenhuis gelegen of mocht je op den duur wel weer naar huis?

4. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ahh oke! Ja, klopt. Dinsdag was de laatste keer! Ik weet niet wanneer hij terug komt zondag, maar anders gaan we dat zeker doen haha!

mxm vindt dit leuk.
  5. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Snap ik hoor. Ik verwacht dat bij mezelf ook niet en inderdaad alleen maar bij anderen..

Oké maar waarom mag je niet meer normaal bevallen dan? Hebben ze daar een reden voor?

6. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    jeetje, wat een geluk dan ook maar weet dat ze daar achter zijn gekomen! kan me goed voorstellen dat het eng is. Lijkt me een heftige periode als je je kleintje nog zo lang in het ziekenhuis moet laten, machteloos..

Ik ben opgenomen en heb weeenremmers gehad, toen dit na 3 dagen werd gestopt kwamen de weeën heftiger dan van te voren terug. Toen met spoed naar een anders ziekenhuis, omdat ze dachten dat ik zou bevallen. Uiteindelijk niet gebeurd en na 2 weken mocht ik naar huis. Tot week 36 alleen in bed mogen liggen. Gelukkig was ik nog bezig met het afronden van mijn studie en had ik genoeg te doen :roflmao:

7. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja ik had een hoge T incisie in mijn baarmoeder en de kans op scheuren is dan vergroot ofzo. Maar ik lees overal dat het maar een klein percentage is dus dat wil ik bespreken omdat ik toch liever een vaginale bevalling heb :oops:

8. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Jeetje wat zal je ook bang geweest zijn zeg!

Ja ik heb het echt heel pittig gevonden, elke dag op en neer rijden, thuis nog twee kinderen en hij heeft ook echt wel een paar keer heel slecht gelegen en hele erge terugvallen gehad, maar hij is er nog (en hoe haha)

9. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat het mogelijk is! Ik heb geen ervaring met een keizersnede, dus ik heb geen idee hoe dat is, maar als je het vervelend vond, dan snap ik wel dat je dat niet nog eens wil mee maken.

10. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    ja waarschijnlijk na alle ellende ook dubbel en dik ervan genoten toen hij thuis kwam! Zo zie je maar dat een zwangerschap of een gezond kind niet zo vanzelfsprekend is.. en nu op naar het volgend avontuur :rolleyes:

11. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Vind het wachtbankje weer zo verrek langzaam deze keer. Had me voorgenomen om niet hier op het forum te komen , fail haha. Zo vermoeiend om zo gefocust te zijn op alles wat je voelt! Herkennen jullie dat het zo langzaam duurt, maar het ook lijkt alsof de afgelopen maanden aan je voorbij zijn gevlogen omdat je zo met zwanger worden bezig bent? Zo ben je ineens 6 maanden verder o_O

vandaag wel goed nieuws, gynaecoloog zag dat er een eisprong heeft plaatsgevonden en zag niks geks in mijn baarmoeder. Vond mijn klachten wel passend in het plaatje endometriose.. maar meer kreeg ik ook niet horen.. om mijn klachten te onderdrukken moest ik aan de pil :eek: met een kinderwens niet het beste advies..

12. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Heftig allemaal. Hier ook een kind met beperkingen zoals dat heet. Speciaal kind. Zorgenkind. Het is zwaar maar we gaan gewoon door he elke dag. :thumup:

13. Belle07

Belle07 Lid

19 jun 2017
    37
    29
    18
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 maart

♡♡♡♡

1 maart (2)

Nienkep - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7
    Tafeltent- 32 jaar- 4e kindje- ronde 2

2 maart (2)
    Nijn18 -25 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Foeke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Kelsey- 24 jaar - 1e Kindje - ronde 37 (2e x IUI)

3 maart (3)
    Snoozey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Liesvp -29 jaar - 2e kindje - ronde 2na mk
    Ior - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5

4 maart (4)
    STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje - ronde 1
    CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1

5 maart (3)
    Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1
    Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 3
    Manootje - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 na ma

6 maart (5)
    Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Belle - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8
    Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 4
    Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17?

7 maart (3)
    Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5

8 maart (0)

9 maart (2)
    Bloemetje90 - 29 jaar - 1e kindje- ronde 6
    mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 5

10 maart (0)

11 maart (3)

Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 5 na pauze
    Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 22 - iui 3
    Beebieee - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5

12 maart (1)
    Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3

13 maart (4)
    Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje- ronde 2
    Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6
    Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 na miskraam
    (MMM met Gonal F)

14 maart (1)
    MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 (wel 7 mnd na mk)

15 maart (2)

Danielle1987- 32 jaar- 2e kindje- ronde 6
    mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8

Datumloos (1)
    Seabert 1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma

Totaal (36)
    Wachtend op de eisprong (13)
    Wachtbankje (23)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (1)
    MMM (1)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

♡♡♡♡

14. Belle07

Belle07 Lid

19 jun 2017
    37
    29
    18
    Vrouw
    Halloo dames,

Ben een beetje laat aangeschoven.. 17 feb 2e IUI poging gehad met 2 mooie eitjes en na wassing 37,8 milj zwemmers. Na 37 rondes hoop ik eindelijk een keer wat geluk te hebben!
    (Ronde 12 miskraam gehad)

Veel succes allemaal deze ronde dat de lijst mooi mag opkleuren!!

Fultimemommy, Mama to B, Lyn23 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Nouuu dit is me toch weer wat. Gisteravond seks, vanochtend knaltest ovulatie. Wij doen het dan eigenlijk altijd nog op de piekdag voor de zekerheid. Nu was ik vanavond weg, en kwam ik later thuis, en zeg ik: zullen we het nog moeten doen zo? (Beetje onromantisch maarja)
    Zegt hij: uhhh oh... ik dacht dat we morgen pas weer hoefden dus heb het zelf al gedaan:$.. ik zei: Wat?! Heb jij het kostbare goedje door de wc gespoeld?!:eek:
    Hij zei toen dat hij dacht dat ik gezegd had dat hij elke dag moest lozen anders werden de zaadjes oud. Pfff nou nee dat heb ik nooit gezegd.... :confused: Schijnbaar heeft hij elke dag zichzelf geholpen tussen onze seks in zeg maar. Dus wij om de dag seks en hij ertussen zelf gedaan. WAAROM?! (Niet elke ronde, alleen deze ronde kwam hij ineens op dat briljante idee)

haha daarnet heeft hij met heeeeel veel moeite nog een lozing eruit kunnen persen in bed.:D Normaal komt hij nooit 2x achter elkaar. Wat een gedoe! Het ging echt moeilijk.
    Nou ja, heb wel gelezen dat een 2e lozing meer spermacellen bevat en minder vocht. Laten we het hopen :roflmao:

Mama to B, Teardrops en Nijn18 vinden dit leuk.
  16. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
  17. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    :roflmao::roflmao: Ach gossie, ik vind het naast heel grappig en een beetje lullig voor jou ook wel heel schattig:D Hij doet in ieder geval erg z’n best:)

18. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Haha ja hij deed een beetje té zijn best haha. Ik heb gezegd dat hij moet doen wat hij wil maar voortaan in de vruchtbare week wordt er níks weggespoeld :mad::p

19. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    11 dpo en daaronder 9 en 10 dpo

❤❤❤

Bijgevoegde bestanden:

20. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Super zeg! :D loopt mooi op! Het lijkt me duidelijk dat t echt raak is Haha. gefeliciteerd !!

Deel Deze Pagina