Nou, dat kan ik me voorstellen. Lijkt me zo eng... ik duim voor een fantastische zwangerschap voor jou. En dat je er ook echt van kan genieten
Gisteren heb ik mijn laatste pil genomen. Net heel demonstratief voor mijn man z’n neus mijn pil wekker uitgezet én uitgeschakeld Ik vind het nu al leuk! Samen giebelen en fantaseren hij is ook erg opgelucht dat de meiden zo goed reageerden, dat maakt het allemaal een stuk meer ontspannen. Ik zal rond woensdag ongesteld worden (nou ja, nep dan) en dan begint het! Helaas is mijn man juist het land uit wanneer ik m’n ei verwacht maar goed, toch proberen het ervoor en erna gezellig te maken.
Nee echt nooooooooit lekkere timing dus! Ook net in het weekend dat we 9 jaar samen zijn, echt hoe krijg je het voor elkaar! Maar goed, niks aan te doen
Ahh dubbel vervelend dus! Flink aan de slag voor je ei dan Het levende bewijs van 1wk voor de eisprong aan de slag gaan is vandaag 3 jaar geworden
NOD-lijst 1 t/m 15 maart ♡♡♡♡♡ 1 maart (0) 2 maart (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Manootje - 36 jaar - 3e kindje 3 maart (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje- ronde 1 4 maart (2) Beebieee - ... jaar - 1e kindje - ronde ... STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 5 maart (0) Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 maart (1) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 maart (6) Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 12 maart (0) 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (0) Datumloos Seabert 1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Totaal (11) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb mijzelf ook alvast op de lijst gezet. Ik heb alleen nog geen idee wanneer mijn nod zou kunnen zijn, vanwege een ma. Ik ben wel van plan om ovulatie testen te gaan gebruiken, dus hopelijk kom ik er zo een beetje achter.
NOD-lijst 1 t/m 15 maart ♡♡♡♡♡ 1 maart (0) 2 maart (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Manootje - 36 jaar - 3e kindje 3 maart (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje- ronde 1 4 maart (2) Beebieee - ... jaar - 1e kindje - ronde ... STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 5 5 maart (0) Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 maart (1) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 maart (6) Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 12 maart (0) 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (0) Datumloos Seabert 1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Totaal (11) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zo vandaag weer doorgeschoven naar de volgende ronde, wel met goede moed! Al een redelijk vol groepje zie ik! Gezellig! Aangezien mijn afgelopen 2 cyclussen erg kort waren (ei op dag 11 & 12) mezelf op 4 maart gezet.
NOD-lijst 1 t/m 15 maart ♡♡♡♡♡ 1 maart (0) 2 maart (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Manootje - 36 jaar - 3e kindje 3 maart (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje- ronde 1 4 maart (2) Beebieee - ... jaar - 1e kindje - ronde ... STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 5 5 maart (0) Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 maart (1) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 maart (6) Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (2) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 5 na pauze 12 maart (0) 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (0) Datumloos Seabert 1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Totaal (13) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Goedemorgen dames, Vanochtend op 11/12 dpo een negatieve early test.. Pfff de zoveelste... Probeer het mijn stemming niet te laten beïnvloeden maar is wel lastig. Snap niet waarom t niet lukt. Ik probeer wel vooruit te blijven kijken, vandaar dat ik me nu ook alvast maar weer op een nieuwe lijst heb gezet. Succes iedereen deze ronde!
NOD-lijst 1 t/m 15 maart ♡♡♡♡♡ 1 maart (0) 2 maart (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Manootje - 36 jaar - 3e kindje 3 maart (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje- ronde 1 4 maart (2) Beebieee - ... jaar - 1e kindje - ronde ... STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 5 5 maart (0) Vaasje - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 maart (1) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 maart (6) Dale Cooper - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 8 maart (0) 9 maart (1) AnnekedB - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 10 maart (0) 11 maart (2) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 6 Lyn23 - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 5 na pauze 12 maart (0) 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (0) Datumloos Seabert 1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Totaal (13) Wachtend op de eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat vervelend Lynn! Brutale vraag, zijn jullie al lang bezig? Niet dat het wat uit maakt overigens, zodra de wens er is is elke maand wachter er 1 te veel maar hoe langer het duurt hoe vervelender het wordt Hoop dat je snel een mooie positieve test vast mag houden!
Goedemorgen! Super zuur! Hier ook een negatieve test vanochtend zit drie dagen voor nod. We gaan er gewoon weer voor en nu wachten op mijn ongesteldheid . Wie test nog meer met ovulatietesten?