Maar was je zeker van je ei? Ik denk dta het toch wel niet heeel vaak voorkomt. Vorige zw 8 mnd terug kruidvat testen 7 dpo negatief geen truurstreeje niets, op 12 dpo duidelijke streep die zeker nog op 9-10 dpo als licht kon.. ik heb positieve ovulatietest donderdag gehad, vrijdag negatief al dus daaruit van gaande ben ik nu 10 dpo vrijwel zeker.. kruidvat reageert btw op 6 hcg! (Heb ik met bloedprikken dezelfde uur nog gedaan toen)
Fijn he!! Vandaag is ook mijn nod en geen bloed gezien. Morgen nog even testen en hopen dat het streepje duidelijker is. Ik vertel het pas rond de eerste echo. Voelt voor mij gewoon fijner
Ik heb even wat gemist na al die berichten.. zie dat je op rood staat.. Ah nee wat super jammer !! Ik hoop dat het je de volgende ronde wel gegund is! Veel succes!
Ja nou wonderen bestaan inderdaad dus ja.. ik wacht even af... had hele goede hoop van 100% op maar nu is die maar 1%
Ja zeker van mijn ei Net zo zeker als dat de k2v5 niet op 6hcg reageert, al helemaal de k2v5 vandaag de dag niet Als je innesteling op dag 9 is (wat t gemiddeld is) is de kans dat je op 10 dpo positief test met een early zelfs vrijwel nihil. 10 dpo negatief testen zegt echt niks. Ook al heb je dat al 3 zwangerschappen gehad, kan t de 4e keer ook anders zijn
Blijkbaar want is bij mij bloed afgenomen 9.30 uur, ik heb dan thuis halfuurtje later test gedaan die was dis echt positief geen tuurstreepje wel gewoon licht streepje (ik denk vergelijkbaar met 10-11 dpo) en dan dus gelijk gebeld met de uitslag van 6.8 hcg
Hier ook hoor. 11 dpo wordt ik meestal ongesteld. Bij oudste volgens mij 11 dpo tuurstreep en 12 dpo licht streepje. Bij jongste waren we niet eens bezig. 11 dpo niet ongesteld. Dus 12 dpo test. Negatief. 13 dpo overgeslagen. 14 dpo positief.
nou ja dan heb ik heb mij verbeeld als ik zeg dat het reageert dan is het wel zo toch, kan zelfs foto bijsluiten hoor. Ik had miskraam en dus hcg meerdere keren geprikt. Ik had duidelijke lichte streepje op 6.8 HCG kruidvat 2v5 half uur later naar de prikmoment. Dag later ook wel iets minder, al is hcg wel gezakt als ietje. dat was dus in september dus ja dat kan
Bij mij snap ik er weer eens niets van. Volgens mij 2dpo. Doe nog een ovulatietest om te zien of streepje lichter wordt. Dat is inderdaad zo. Al geven ze nog steeds een duidelijk licht streepje. Gisteren bij afscheiding heel klein mini beetje rood. Vandaag weer en roze bij afvegen. Bij cyclus van 31 dagen is morgen mijn nod. De ovulatietesten en de pijn ga ik er dus van uit dat eisprong later was. Namelijk de 29ste. Maar nu roze?? Ik ben dit niet gewend. Ik vind het zo verwarrend. Moet ik overwegen een zwangerschapstest te doen?
Ja had echt goede hoop deze ronde. Maar helaas lees nog wel even met jullie mee hoor. Maar denk dat ik dan even pauze neem van het forum, hoop dat de tijd dan iets sneller gaat
Hier eigenlijk al het gevoel dat het weer niet gelukt is.. pms klachten en flink last van hormonen. Denk me lichaam toch wel al best te kennen.. maargoed, we zullen het zien. Meer dames die woensdag gaan testen? Ik ben dan waarschijnlijk 10dpo.
Vorige ronden en snelle tester: voordeel is ook de reden: waarom wachten als je het al eerder kan weten..! Deze ronde langer wachten: voordeel; duidelijke streep, of niks natuurlijk. En reden: omdat ik met de vorige ronden de test deed en een paar uur erna ongesteld werd, daar ging weer een predictor..