Nee hoor, die van vanochtend ligt nog niet eens in de prullenbak.. en die is echt superwit.. nog steeds.. kansloos
Op 6 december heb ik een ma gehad en nu kreeg ik net de email gefeliciteerd met je 20 weken zwangerschap. Zo stom dat je nog steeds e-mails krijgt als je heb afgemeld. Dat is ook een nadeel met Facebook enzo. Dat je dan nog steeds reclames ziet met baby's en zwangerschap.
Oh bah dat is idd niet leuk.. Ik werd een paar dagen na mijn miskraam gebeld door moeders voor moeders om een afspraak te maken. Konden zij ook niet weten natuurlijk, ik had me niet afgemeld. Maar is wel pijnlijk dan
@Lyn23 welkom en heel veel succes deze maand! @AnnekedB welkom! Ik vond sensitest wel goed werken, alleen waren ze elke keer wit en dan 1 dag ineens een knaller. Kruidvat was al veel langer met licht streepje. @Wendy041085 welkom! ik test ook met ovulatie testen. Vorige maand voor het eerst. Van sensitest. Door de griep was mij eisprong later! Dat had ik anders nooit geweten, want op een of andere manier had ik ook bijna geen afscheiding. Maar precies de dag nadat hij positief was, waren ze op. Maar ik wilde natuurlijk wel weten hoe en wat. Dus toen nog testen van Kruidvat en action gehaald haha. Maar je zag het zo weer aflopen. Het geeft je ook wel een gevoel dat je iets kan doen vind ik. Míj heeft het wel erg in de war gebracht met later op de test kijken. ik had een heel licht streepje. Kijk ik paar uur later is het een knaller! Maar helaas toch ongesteld geworden..
Ook niet leuk. Ik kreeg nog een bon voor bloemen toen ik ze had gemailt dat het mis was gegaan. Wel lief. Maar zo rot om die dingen te doen. Ook als ze dan voor de laatste keer die bussen komen ophalen. Maar denk dan ook weer wel, misschien is er iemand nu zwanger van wat ik heb opgevangen
Achteraf had ik wel gewoon mee kunnen doen, omdat ik nog zwanger was, maar dat wist ik toen niet.. pas toen ik 16 week zwanger was kwamen we erachter dat er nog een kindje in mijn buik zat. Heel bizar
Dat is wel netjes! Zo kreeg ik na de geboorte van de jongste een boos belletje van het consultatiebureau waarom ik niet thuis was met mijn pasgeboren baby. Want ze stond voor de deur voor het huisbezoek. Ik was in shock en begon heel hard te huilen (we hadden die dag net slecht nieuws gehad in het ziekenhuis over Lennox) Mijn man is toen boos geworden en heeft gezegd dat we niet eens wisten of we wel thuis zouden komen met een baby en als dat wel zo zou zijn hij nog een paar maanden in het ziekenhuis moest liggen
Het gesprek met die vrouw? Of bedoel je het hele stuk met m'n zoontje? Edit never mind zag dat je iemand anders bedoelde hahaha
Hihi ja was reactie ervoor. Maar vraag mij wel af waarom ze zo in de aanval gingen meteen. Je kan toch ook het gesprek vragend beginnen. Alsof je je ziek heb gemeld bij je werk en de bedrijfsarts op controle komt!
Ik kreeg dus een miskraam met 8 weken.. Bij verloskundige alles gecheckt, echo, baarmoeder was leeg zei ze. Week later nog heel veel bloed verloren. Uit het niets ineens min broek tot aan mijn knieën bijna rood. Ik hoefde niet voor controle, alles was weg nu zeiden ze. Ik 3 x per week testen, want ik wilde negatief testen zodat ik verder kon. Tests bleven positief natuurlijk, maar ze wilden niet nog een keer een echo maken. Ik zei, ik ben nog zwanger of weer opnieuw zwanger. Uiteindelijk kon ik dus pas met 16 weken weer een echo krijgen en toen kwam er zo'n prachtig kindje op het scherm tevoorschijn! Maar die weken er tussenin waren verschrikkelijk
Ja het schijnt dat hun alleen door krijgen dat er een baby is geboren en meer niet. Nu heb ik met de jongste sowieso geen hele fijne ervaring op het consultatiebureau omdat ze daar niet corrigeren. We gingen voor prikken, meten en wegen toen hij 11 maanden was (gecorrigeerd dus pas 8) hij was toen 55cm en 4,9kilo (klein en licht dus) nou toen werden we opnieuw naar binnen geroepen want hij was veel te klein en veel te licht voor zijn leeftijd en hielden er totaal geen rekening mee dat hij prematuur geboren was