NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze ❤

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dale Cooper, 31 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Dank je wel!

En jeetje wat een verhaal zeg :eek:
    Wat moeten je emoties heen en weer gegaan zijn in die tijd, verschrikkelijk!

2. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ja want je blijft positief testen en voelt waarschijnlijk dat er iets is. Wat heftig zeg. Ook rot dat ze je niet serieus namen!

3. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Maar al krijgen ze alleen maar door dat er een baby geboren is dan nog kan er toch iets zijn of misschien lag je wel te slapen ofzo.
    Pfff prematuur hebben hun eigen lijntje en niet van de gemiddelde baby.
    Bij ons hebben ze koemeljlkallergie niet gezien. Kreeg na 4 jaar excuses toen ik het hele verhaal had verteld en bij de kinderarts was geweest.
    Was wel fijn, maar zo veel onnodige stress gehad

4. Wendy041085

Wendy041085 Bekend lid

22 jan 2020
    503
    381
    63
    Vrouw
    bol.com heeft deze ook ik heb er de ovulatie testen van 24 stuks voor 10 euro

5. Lyn23

Lyn23 Fanatiek lid

6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Bij de Ali 20 voor €2,25 :D

manootje vindt dit leuk.
  6. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik heb ze nu maar bij bol besteld (iets met Ali duurt te lang :roflmao:) zit een zwangerschapstest bij voor deze ongeduldige doos:rolleyes:

Omg echt ik kan niet wachten :oops::oops:
    Ondanks dat het de vierde is ben ik dit keer het enthousiast

Lyn23 en manootje vinden dit leuk.
  7. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    met goede moed naar de volgende ronde ! Maar balen is het zeker. Wist niet dat dit hele zwanger worden zo een mindfuck was.. bij de eerste helemaal niet zo erg mee bezig geweest.

manootje vindt dit leuk.
  8. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    O wat naar... :(

jeetje wat een verhaal! En echt klote dat je die eerste maanden helemaal niet van je zwangerschap hebt kunnen genieten. Maar wat een verrassing zeg!

9. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Oeps, ik klikte het verkeerde bericht aan haha

Lyn23 vindt dit leuk.
  10. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Zo! Kan ik me voorstellen, wat een bizar verhaal..

11. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Welkom dames en wat balen dat het niet gelukt is. We gaan er deze maand voor!

Ik zie dat er een hoop nieuwe berichten zijn.

Dat is echt zuur :(

@ovulatietesten, ik gebruik ze niet. Toen we voor de eerste zwanger wilde worden kreeg ik follikelmetingen. Ik zat rond vruchtbare dagen maar geen knalstreep.
    Achteraf bleek ik zwanger. Gewoon ongesteld geworden. Clomid geslikt en dag 12 ineens buikpijn en bloeden wat dus niet kon. Ik testte positief maar vroege miskraam was dus al bezig. Blijft bizar.
    In oktober wel weer ovulatietesten gebruikt, maar ook nu geen knallers. Dus vind het zonde van het geld en geeft onnodig stress. Ik kan meestal herkennen wanneer mijn ei er is en daar vertrouw ik nu maar zoveel mogelijk op.

12. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    De tweede was trouwens raak na 1 keer gezelligheid. Ik had stiekem hoop dat het nu weer zo kon. Maar het is al ronde 5 en vind het al best weer lang duren.

manootje vindt dit leuk.
  13. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    #153 novemberzes, 10 feb 2020
    Laatst bewerkt: 10 feb 2020
    @ ovulatietesten. Ik had nog geen menstruatie gehad door de borstvoeding en ik deed toevallig een ovulatietest en die gaf aan dat ik bijna mijn piek had.
    Nu ben ik sinds 7 februari voor het eerst ongesteld geworden, maar vandaag had ik nog alleen bloed bij het afvegen.
    Normaal is de eerste keer na een zwangerschap het heftigst toch??

14. Lyn23

Lyn23 Fanatiek lid

6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Mijn menstruatie was juist heel licht na de zwangerschap.
    Misschien omdat ik al teveel bloed was verloren bij de bevalling:roflmao::rolleyes:

15. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook! Zou het dat zijn? Haha.

16. Lyn23

Lyn23 Fanatiek lid

6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Haha
    Ik vind het best een goede theorie:D

novemberzes vindt dit leuk.
  17. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ik had ook een lichte menstruatie na de zwangerschap. Opgwekt door de pil, ik was na een aantal weken maar begonnen want werd net ongesteld. Bij de ma was de 1e menstruatie wel heftiger en langer.

18. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik werd na 3mnd ongesteld en het viel hier ook reuze mee.

Maar ik heb nauwelijks gevloeid na de bevalling (had een keizersnede dus weet niet of het daardoor kwam)

Ik was nu voor de tweede keer ongesteld in 3 wk en nu was het ook niet super veel :confused:

19. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb echt geeeeen idee meer. Ik ben na de bevalling begonnen. Met de minipil en daarna denk ik meteen door met de gewone pil (toen ik stopte met bv). Dus geen natuurlijke menstruatie meer gehad daarna.

20. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Gisteren hadden we een baby op bezoek. Mijn dochter had er zoooooveel zin in! Ze had een heel programma bedacht voor de kleine. Maar toen hij er was vond ze het veel te spannend! Zijn moeder zei tegen haar dat ze moest oppassen als hij haar handje pakte, want hij heeft heel scherpe tandjes en dat doet pijn als hij hapt. Toen ik na het bezoek vroeg waarom ze de baby zo spannend vond, zei ze dat ze bang was dat de baby haar op zou eten:p O jongens. Dat wordt wat straks.... ik vind het wel heel spannend hoor, hoe dat straks zal zijn. Of ze wordt een tweede moedertje, die kleine bemoeial van me, of ze gaat het heel moeilijk om mama te moeten delen en haar speelgoed bewaken met haar leven:rolleyes: ik hoop dat eerste... voor de dames die al meer kindjes hebben, hoe ging dat bij jullie?

manootje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina