Goed om op je lichaam te vertrouwen! Heb je destijds nog gebruik gemaakt van je vruchtbare dagen of is het sowieso bloody mary binnenkort?
Ja ik snap wel wat je bedoelt, dat heeft ook zeker voordelen. Alleen zit je wat langer in de kleine kinderen, terwijl ik er ook wel naar uitkijk wat meer tijd voor mijn man en mezelf te hebben
Die van djoycz wel toch? Of ook niet knal positief? En hoe zag jou ovu test er uit met 9 dpo. Ik kon me niet inhouden en heb net dus een ovu test gedaan op 8 dpo
Ff kleine (grote haha) update.. Hier tot nu toe erg voorspoedig. Alleen tijdens sporten snel duizelig en kan minder snel. Zou dan nú al door de zwangerschap kunnen komen? Heb sowieso wat laag HB (had ik al, maar niet té laag) dus slik ook ijzersuplementen. Dat zwart worden voor mn ogen had ik al voor de positieve test. Maar wel echt sinds ik zwanger ben.. Best gek. Ik zit nog steeds te wachten tot ik weer misselijk word. Ben het ZO gewend van de vorige keer dat ik denk dat het erbij hoort. Maar ik weet zeker dat ik het toen al had voor de vijf weken. Al vanaf mijn NOD direct en vanaf 5 weken medicatie. Nu eigenlijk nergens last van op dat gebied. Wel gevoelige borsten, sneller moe en dus die duizeligheid/zwart voor mn ogen als ik opsta. Herkenbaar? Ik hoop zo dat die misselijkheid wegblijft. Maar het voelt nu alsof het nog niet echt is die zwangerschap. Het hoort erbij in mijn hoofd. Voor de zwangeren die het leuk vinden; ik zit ook in het 'uitgerekend november' groepje.
Snap ik! Dat was voor ons precies de twijfel voor een derde. Ze worden nu ouder en kunnen steeds meer zelf. En de avonden voor onszelf genieten we ook van. Omdat de wens er wel al zolang je bij ons, toch besloten ervoor te gaan. Onder het mom van: die periode gaat ook wel wee voorbij. Succes met je beslissing!
Volgens mij had @djoyz 2 dagen voor haar positieve test een ovutest gedaan die wel een streepje had maar niet positief, later nog 1 die wel positief was. Zal kijken of ik foto van mijne nog heb, hoe ziet de jouwe eruit?
Het lukt me niet om een heel duidelijke foto te maken haha. Op de foto lijkt het lichter door de lichtinval. Ik ga zo eens kijken waar in huis ik t wel goed op de foto krijg
Ik had de foto niet meer, maar de dipstick wel, dus heb nieuwe gemaakt. Gisteren leek hij nog ietsjes donkerder, maar alsnog negatief
Oh ja! Ja de mijne ook hoor, maar was wel benieuwd aangezien ik normaal maar een heel licht streepje heb altijd. Zo, nog even geprobeerd een foto te maken
Tja als hij negatief is hoeft het dus niks te zeggen Maar wel leuk om te kunnen testen, en altijd leuk zo'n tweede streepje
Meid je bent aan t doemdenken nu, verschil tussen mijn kids is ook groot. Maar de frustratie of niet zwanger zijn weer die ronde overnieuw is zwaar. Je komt er 100%, is het deze mnd niet dan de volgende.. dat houd ik mij ook voor. Knuffel
@novemberzes en @Lyn23 : Donderdag niet positief maar wel een duidelijke streep: View attachment 644060 Vrijdag knalpositief (ik heb ze nog nooit zo positief gehad): View attachment 644061 Donderdag was NOD en 12 DPO Vrijdag was 1 dag over tijd en 13 DPO.
Balen! Maar wat je zegt; het kan nog. Snap je gedachten wel, maar een leeftijdsverschil van zo'n +- is niet heel groot, zie je best heel vaak. Ga je er komende week weer een test tegen aan gooien of wacht je af?
Ik heb net getest en krijg een licht streepje. Maar echt licht. Dus ik durf nog niet zo goed iets te denken. En waarschijnlijk haalt het uploaden het streepje weg haha. Woensdag maar weer testen op nod als er dan nog niks is gekomen.
Oh ja! Moet wel zeggen dat de mijne aardig in de buurt komt van jouw 12 dpo testje. Hopelijk betekent het wat. Ik ga het voor nu in ieder geval loslaten en afwachten of ik ongesteld word of wachten tot ik op 14 dpo zit