Heb vannacht echt idioot raar gedroomd. Dat onze baby ( ben niet eens zwanger wss) bij ons bij de visite lag. En ineens 3 man een sigaret opstak. En zo alles bij de kleine uitblies.. We werden gewoon helemaal vergast door nicotine.. Alles opgepakt en gegaan maar voelde me zo slecht.
Oke... Ik heb dus weet een ovulatietest gedaan en die is positief. Zal ik dan gewoon morgenochtend testen. Want anders ga ik mezelf nu gek maksn
Niet haha! Ik heb er nog maar 1 in huis en vergeet er telkens een te halen. Dus ik wilde deze bewaren voor zaterdag ochtend en nu gewoon voor de lol testen met ovulatietesten Heel stom eigenlijk, maar vind die spanning van testjes zo leuk haha
Je kunt het altijd proberen. Zelfs ik word er nu nieuwsgierig naar na je positieve ovulatietestjes. Maar daar mogen we natuurlijk niet vanuit gaan. Als je die spanning van het testen zo leuk vindt, had ik allang een zw test gedaan denk ik haha
Oke, na gisteren had ik mezelf voorgenomen woensdag pas weer te testen. Maar zoals jullie zien is dat finaal mislukt haha. Nu geprobeerd met een Action test die ik nog had liggen. Oh dit is niet goed voor me...
Ik had gewoon een geheime missie vanochtend Ik had pas de mogelijkheid om te testen toen mijn zoons de deur uit gingen (8.15) en 8.30 moest ik zelf al beginnen. Ik moest al plassen om 7.00 uur, dus in potje gedaan en verstopt maar dit is dus het resultaat:
Ik ga morgenochtend testen, oke haha. Bij mijn zoontje was hij 10 dpo in de avond licht positief. Morgen ben ik 10 dpo
Geen idee, ik doe niet aan tempen en ovulatietesten. Ik zit op CD26. Maar als ik af ga op m’n lichaam en wat ik voel(de) gok ik dat ik nu zo’n 10-11 dpo ben.
Oh irritant he! Geen foto van gemaakt dus? Snap dat scheel kijken wel haha. Soms begin je ook gewoon denkbeeldige lijntjes te zien. Echt killing!