Ik kijk ernaar uit meer naar de controle omdat ik mn bloeddruk wil weten. Voel me erg flauw regelmatig en duizelig. Ik heb momenteel nog geen binding met wat er in mn buik groeit.. sinds ik zwanger ben is het met beide van mn vriendinnen mis gegaan inmiddels. Ik denk zelfbescherming.... hopelijk een mooi kloppend hartje op de goede plek. Vind t wel spannend...
Ik stond net kokhalzend de boodschappen op te ruimen en dacht doe even een ovulatietest, bingo!! Gelijk man het bed in gesleept en nu afwachten!
@novemberzes ik kreeg wel 2 echo’s voordat ik de termijnecho had. Had er ook om gevraagd en meestal denken ze daarin wel met je mee. Ik wilde de echo’s graag om het moment van mijn missed abortion heen hebben. Dat voelde voor mij prettig.
Ik kreeg geen meldingen.. Kom ik hier, 70 ongelezen berichten en @novemberzes weer zwanger, whuuuut!!! Wauw Super Gefeliciteerd, wat fijn en bizar van die droom! Spannende weken nu.. Ja hier gaat t goed hoor, ik heb pijnlijke eierstokken maar voel niks bijzonders. Ik weet niet zeker wanneer mijn ei was.. wie weet is hij nog niet eens geweest.. ik heb ook totaal geen behoefte om te testen, jij? Misschien doe ik t wel hoor dit weekend
Nou ik dacht ik test maar wel vast.. Als mijn ei op tijd was ben ik nu minimaal 11 dpo Spierwit ofcourse, verwacht niet anders meer
Ah nee, wat naar dat het bij beide van je vriendinnen mis is gegaan. Snap dat je hierdoor uit zelfbescherming voorzichtig bent voor jezelf. Ik hoop heel hard voor je dat alles goed is. En dat je bloeddruk goed is. Heb je hier vaker last van of is dit sinds kort?
Vervelend dat je niet zeker weet wanneer je ei was. Had je nu wel of niet ovulatietesten gedaan? Of was jij nu degene die ‘te laat’ begon met testen? Weet het even niet meer. Lastig, want zo weet je ook niet echt waar je aan toe bent. Ik denk dat ik morgen toch maar vast ga testen. Denk dat ik dan ongeveer 9/10 dpo ben. Zal wel niets zijn (nog) maar heb er een aantal in huis, dus waarom ook niet edit; lees nu dat je een spierwitte test had vanochtend. Zo stom! Hopelijk ben je nog iets te vroeg...
@Dale Cooper Jeeeetje, zie jou dan ineens al bijna 15 weken zwanger zijn! Hoe dan! Gaat zo snel Een jongetje denken jullie hè? Ook middels de nub. Leuk, ben heel benieuwd! Voel je je goed verder?
De kans is inderdaad wel klein, maar helaas heb ik, net als @novemberzes, wel ervaren dat het alsnog na 8 weken (en een goede echo) mis kan gaan. Denk dat ik persoonlijk pas helemaal opgelucht adem kan halen als ik een gezond kindje in mijn armen heb.
Daarom na Maandag wacht ik de termijnecho eerst af alvorens te vertellen. Jullie zijn het levende bewijs dat die velen % niks waard zijn na de 8wk echo. Bloeddruk is alle 3 de keren in de zwangerschappen behoorlijk gekelderd. Toendertijd 55/60 onderdruk. Met 80/85 bovendruk. Ben benieuwd of dat nog zo is.
Duizelingen heb ik ook vanaf het begin gehad. Dus hopelijk een goed teken voor je. De binding komt waarschijnlijk na de echo, wanneer heb je die?
@Dale Cooper spannend wanneer heb je de pret echo? Wij hadden ook de bib laten doen...en dachten we doen het daarmee...maar uiteindelijk manlief overtuigd toch de pret echo te doen...en de nub bleek te kloppen
@MICH18 wat super leuk...heerlijk jurkjes shoppen en alles roze Door jou heb ik nu zoiets als, mochten we toch ooit nog voor nummer 4 gaan...kan het alsnog een jongen worden